Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Český jazyk |
JV: Psaní i/y v příbuzných slovech a jiných tvarech vyjmenovaných slov po B, L, M, P, S, V, Z Mluvnické kategorie u podstatných jmen - pád, číslo, rod (popř. životnost) Mluvnické kategorie u sloves - osoba, číslo a čas Základní skladební dvojice Slovní druhy |
Očekávané výstupy: JV: Žák/yně doplňuje a zdůvodňuje psaní i/y uprostřed slov po B, L, M, P, S, V, Z. Žák/yně určuje u podstatného jména pád, číslo, rod, popř. životnost. Žák/yně určuje u sloves osobu, číslo a čas. Žák/yně označí v jednoduché větě základní skladební dvojici. Žák/yně určuje slovní druhy v základním tvaru. |
Příprava na závěrečnou prověrku ( v týdnu od 27.5.): psaní i/y podle známých pravidel, psaní slov se slabikami dě, tě, ně, bě, pě, vě, mě, mluvnické kategorie podstatných jmen (pád, číslo, rod) a sloves (osoba, číslo, čas), základní skladební dvojice Středa 22.5. - Rafty na Jizeře Sraz na parkovišti Vazovova v 7:45, předpokládaný návrat 15:45 – 16:15 tamtéž |
Člověk a svět | Skupiny živočichů a jejich základní znaky - savci, ptáci, ryby, plazi, obojživelníci |
Očekávané výstupy: Žák/yně jmenuje znaky živočichů, které již zná (ze 2. třídy) a objevuje nové. Žák/yně roztřídí znaky savců, ptáků, ryb, plazů a obojživelníků. |
Příprava na závěrečnou prověrku (v týdnu od 27.5.): podmínky života na Zemi, živá a neživá příroda, koloběh vody v přírodě, části kvetoucích rostlin, skupiny živočichů, společné znaky živočichů |
Matematika |
Písemné násobení (pod sebou) Násobení typu 3 . 12 Slovní úlohy Kružnice, přímky, úsečky, body, rovnoběžky, kolmice Geometrická tělesa: krychle, kvádr, koule, jehlan, kužel, válec |
Očekávané výstupy: Žák/yně vypočítá příklady písemným násobením. Žák/yně vymyslí postup pamětného násobení 3 . 12, zkonzultuje a následně jej používá. Žák/yně vyřeší slovní úlohy jednoduché i složené. Využívá vhodné matematické operace. Žák/yně rýsuje podle zadání. Žák/yně najde v prostoru i na obrázku a pojmenuje známé prostorové útvary. |
Příprava na prověrku (v týdnu od 27.5.): přednost matematických operací, násobení typu 4 . 13, slovní úlohy, dělení se zbytkem, písemné sčítání, odčítání, násobení, zaokrouhlování, geometrická tělesa, trojúhelník rovnostranný, rovnoramenný, pravoúhlý, měření úseček, rýsování kružnic, zvířátka dědy Lesoně, součtové trojúhelníky |
Tělesná výchova |
Pádlování na raftech na Jizeře Plavecký výcvik |
Očekávané výstupy: Žák/yně je vybaven/a potřebnými věcmi obsaženými v přihlášce. Žák/yně reaguje na pokyny na suchu i na vodě. Chová se tak, aby byli všichni v bezpečí. Žák/yně se účastní plaveckého výcviku s trenérkami. Reaguje na pokyny na suchu i ve vodě. Chová se podle pravidel stadionu Podolí. |
Středa - Rafty na Jizeře 7:45 - 15:45/16:15 Čtvrtek - plavání v Podolí v čase 11:15 - 12:00 |