Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk | Unit 8 |
Student's book - p. 57-59 Activity book - p. 72-77 |
|
Český jazyk |
JV: Psaní i/y v příbuzných slovech a jiných tvarech vyjmenovaných slov po B, L, M, P, S, V, Z Mluvnické kategorie u podstatných jmen - pád, číslo, rod (popř. životnost) Mluvnické kategorie u sloves - osoba, číslo a čas Základní skladební dvojice Slovní druhy LV: Čtení s porozuměním |
Očekávané výstupy: JV: Žák/yně doplňuje a zdůvodňuje psaní i/y uprostřed slov po B, L, M, P, S, V, Z. Žák/yně určuje u podstatného jména pád, číslo, rod, popř. životnost. Žák/yně určuje u sloves osobu, číslo a čas. Žák/yně označí v jednoduché větě základní skladební dvojici. Žák/yně určuje slovní druhy v základním tvaru. LV: Žák/yně odpoví na otázky na základě přečteného textu. |
Pondělí 27.5. - Třídní schůzka od 17:00, vstupujte brankou školní družiny Závěrečná prověrka v úterý 28.5.: psaní i/y podle známých pravidel, psaní slov se slabikami dě, tě, ně, bě, pě, vě, mě, mluvnické kategorie podstatných jmen (pád, číslo, rod) a sloves (osoba, číslo, čas), základní skladební dvojice |
Člověk a práce | Solná malba | Zapouštění barev do soli - práce se solí, lepidlem, vodovými barvami | |
Člověk a svět |
Skupiny živočichů a jejich základní znaky - plazi, obojživelníci Lapbook Živočichové |
Očekávané výstupy: Žák/yně vyhledává znaky plazů a obojživelníků. Žák/yně vytvoří zápis o znacích plazů a obojživelníků. Žák/yně si vytvoří lapbook o všech probraných skupinách živočichů. |
Závěrečná prověrka ve čtvrtek 30.5.: podmínky života na Zemi, živá a neživá příroda, koloběh vody v přírodě, části kvetoucích rostlin, skupiny živočichů, společné znaky živočichů Na lapbook budeme potřebovat obrázky savců, ptáků, ryb, plazů, obojživelníků. Nejlépe již v pondělí. |
Matematika |
Písemné násobení (pod sebou) Násobení typu 3 . 12 Dělení se zbytkem. Slovní úlohy Kružnice, přímky, úsečky, body, rovnoběžky, kolmice Geometrická tělesa: krychle, kvádr, koule, jehlan, kužel, válec |
Očekávané výstupy: Žák/yně vypočítá příklady písemným násobením. Žák/yně vypočítá příklady pamětného násobení 3 . 12. Žák/yně vypočítá příklady na dělení se zbytkem. Žák/yně vyřeší slovní úlohy jednoduché i složené. Využívá vhodné matematické operace. Zapíše odpověď celou větou. Žák/yně rýsuje podle zadání. Žák/yně pojmenuje známá geometrická tělesa. |
Závěrečná prověrka ve středu 29.5.: přednost matematických operací, násobení typu 4 . 13, slovní úlohy, dělení se zbytkem, písemné sčítání, odčítání, násobení, zaokrouhlování, geometrická tělesa, trojúhelník rovnostranný, rovnoramenný, pravoúhlý, měření úseček, rýsování kružnic, zvířátka dědy Lesoně, součtové trojúhelníky |
Tělesná výchova |
Gymnastika s trenérem (pondělí) Plavání |
nácvik odrazu obounož z odrazového můstku výskok a seskok ze švédské bedny nácvik kotoulu vzad a výmyku na hrazdě hup na laně a šplh na tyči plavecký výcvik |
Zapojení v projektu Trenéři do škol |