Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk | Opakování Unit 8, v pátek Unit 8 test | Pracovní sešit str. 82,83 | |
Český jazyk |
JV: Psaní i/y v příbuzných slovech a jiných tvarech vyjmenovaných slov po B, L, M, P, S, V, Z Mluvnické kategorie u podstatných jmen - pád, číslo, rod (popř. životnost) Mluvnické kategorie u sloves - osoba, číslo a čas Základní skladební dvojice Slovní druhy LV: Čtení s porozuměním KV/SV: Lapbook Živočichové |
Očekávané výstupy: JV: Žák/yně píše slova s i/y uprostřed slov. Žák/yně určuje u podstatného jména pád, číslo, rod, popř. životnost. Žák/yně určuje u sloves osobu, číslo a čas. Žák/yně označí v jednoduché větě základní skladební dvojici. Žák/yně určuje slovní druhy v základním tvaru. LV: Žák/yně odpoví na otázky na základě přečteného textu. KV/SV: Žák/yně zapisuje úhledným písmem bez chyb informace do lapbooku. Vytvoří čitelný a přehledný zápis. |
Pondělí 3.6. - knihovna 13:00 Čtvrtek 14.6. Čtenářský deník - odevzdání záznamu o přečtené knížce (hodnocen známkou) Lapbook bude hodnocen známkou podle dohodnutých kritérií. Úterý 11.3. - Program primární prevence - Bezpečný internet |
Člověk a práce | Tvorba vývojového cyklu motýla | Práce s papírovými talíři, přírodninami, těstovinami | |
Člověk a svět |
Skupiny živočichů a jejich základní znaky - plazi, obojživelníci Lapbook Živočichové |
Očekávané výstupy: Žák/yně vyhledává znaky plazů a obojživelníků. Žák/yně vytvoří zápis o znacích plazů a obojživelníků. Žák/yně si vytvoří lapbook o všech probraných skupinách živočichů. |
Lapbook bude hodnocen známkou podle dohodnutých kritérií. |
Matematika |
Matematické operace v oboru 0 - 1000 Slovní úlohy Písemné sčítání dvou a více čísel Krokování, schody |
Očekávané výstupy: Žák/yně počítá příklady v oboru 0 - 1000. Žák/yně řeší slovní úlohy. Žák/yně sčítá dvě a více čísel pod sebou. Žák/yně řeší úlohy na krokování, převádí úlohy do čísel. |
|
My ve světě |
Sebehodnocení kompetencí Písemné vrstevnické hodnocení |
Očekávané výstupy: Žák/yně provede sebehodnocení vlastních kompetencí. Pracuje s informační knížkou. Žák/yně napíše hodnocení pro spolužáka/žačku - ocenění a otázku. |
|
Tělesná výchova |
Gymnastika s trenérem (pondělí) Plavání |
Očekávané výstupy: Žák/yně se odráží obounož z odrazového můstku. Žák/yně udělá kotoul vpřed a kotoul vzad na nakloněné rovině. Žák/yně udělá s pomocí výmyk na hrazdě. Žák/yně vyšplhá na tyči a provede hup na laně. Žák/yně se účastní plaveckého výcviku s trenérkami. Reaguje na pokyny na suchu i ve vodě. Chová se podle pravidel stadionu Podolí. |
Pondělí - zapojení v projektu Trenéři do škol Čtvrtek - plavání v Podolí v čase 11:15 - 12:00 |
Výtvarná výchova | Lapbook Živočichové |
Očekávané výstupy: Žák/yně ilustruje text vhodnými obrázky. Informace doplňuje ilustracemi živočichů. |
Lapbook bude hodnocen známkou podle dohodnutých kritérií. |