Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk | Nepřítomnost pedagoga | . | |
Český jazyk |
JV: Psaní i/y v příbuzných slovech a jiných tvarech vyjmenovaných slov po B, L, M, P, S, V, Z Mluvnické kategorie podstatných jmen a sloves Věta jednoduchá a souvětí LV: Čtení s porozuměním |
Očekávané výstupy: JV: Žák/yně píše slova s i/y uprostřed slov. Žák/yně určuje u podstatného jména pád, číslo, rod, popř. životnost. Žák/yně určuje u sloves osobu, číslo a čas. Žák/yně rozezná větu jednoduchou a souvětí. Spojí pomocí spojovacích výrazů jednoduché věty do souvětí. LV: Žák/yně odpoví na otázky na základě přečteného textu. |
Úterý 11.3. Program primární prevence - Bezpečný internet Čtvrtek 14.6. Čtenářský deník - odevzdání záznamu o přečtené knížce (hodnocen známkou) Pondělí 17.6. Odjezd na školu v přírodě - sraz 8:15, parkoviště na rohu ulic Vazovova a Levského Návrat: tamtéž v čase 12:45 - 13:15 |
Člověk a práce | Prázdninový drink | Práce s brčky, barevnými papíry, houbičkami, temperami | |
Člověk a svět | Přírodní společenství |
Očekávané výstupy: Žák/yně si v týmu připraví materiály k obrazu přírodního společenství les, louka nebo u vody. |
|
Matematika |
Matematické operace v oboru 0 - 1000 Slovní úlohy Písemné sčítání dvou a více čísel Krokování, schody |
Očekávané výstupy: Žák/yně počítá příklady v oboru 0 - 1000. Žák/yně řeší slovní úlohy. Žák/yně sčítá dvě a více čísel pod sebou. Žák/yně řeší úlohy na krokování, převádí úlohy do čísel. |
|
My ve světě |
Sebehodnocení lapbooku Příprava na školu v přírodě |
Očekávané výstupy: Žák/yně provede sebehodnocení svého lapbooku podle domluvených kritérií. Žák/yně se účastní plánování školy v přírodě. |
|
Tělesná výchova |
Gymnastika s trenérem Plavání |
Očekávané výstupy: Žák/yně dělá cviky podle pokynů trenéra. Žák/yně se účastní plaveckého výcviku s trenérkami. Reaguje na pokyny na suchu i ve vodě. Chová se podle pravidel stadionu Podolí. |
Pondělí - zapojení v projektu Trenéři do škol Čtvrtek - plavání v Podolí v čase |
Výtvarná výchova | Obrazy přírodních společenství |
Očekávané výstupy: Žák/yně ve spolupráci s dalšími členy týmu vytvoří obraz přírodního společenství. Pracuje podle domluvených kritérií. |