Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk | Úvod, opakování z loňského roku | . | |
Český jazyk |
KV/SV: Adaptační aktivity Pokračování v tvorbě pravidel pro bezpečné soužití ve třídě JV/LV: Opakování učiva ze 3. ročníku Pozvolná příprava na vstupní prověrku Vyzvednutí učebnic a pracovních sešitů |
Očekávané výstupy: Žák/yně se účastní aktivit směřovaných na napojení se na ostatní lidi ve třídě (děti i dospělé). Žák/yně se podílí na tvorbě třídních pravidel - ve spolupráci s týmem vymyslí a graficky zpracuje. Žák/yně získá, podepíše si a obalí učebnice a pracovní sešity na český jazyk. Žák/yně řeší úlohy zaměřené na opakování učiva ze 3. ročníku. |
Pondělí 9.9. - výuka podle rozvrhu, třídní schůzka od 17:30 Práce v CA s tématem Moc emocí Vstupní prověrka v týdnu od 23.9.: psaní i/y uprostřed slov, skloňování podstatných jmen, určování mluvnických kategorií u podstatných jmen (pád, číslo, rod, popř. životnost) a u sloves (osoba, číslo, čas), základní skladební dvojice |
Člověk a svět |
Opakování učiva ze 3. ročníku Pozvolná příprava na vstupní prověrku Vyzvednutí učebnic |
Očekávané výstupy: Žák/yně plní úkoly v centrech aktivit. Využívá svých zážitků a zkušeností z prázdnin. Žák/yně řeší úlohy zaměřené na opakování učiva ze 3. ročníku, připravuje se na vstupní prověrku. Žák/yně získá, podepíše si a obalí učebnice na předmět člověk a svět. |
Práce v CA s tématem Moc emocí Vstupní prověrka v týdnu od 23.9.: sousední státy ČR, historické země ČR, státní symboly, slova státní hymny, skupiny živočichů a jejich zástupci (plazi, ptáci, savci, ryby, obojživelníci) |
Matematika |
Opakování učiva ze 3. ročníku Pozvolná příprava na vstupní prověrku Vyzvednutí učebnic a pracovních sešitů |
Očekávané výstupy: Žák/yně má všechny potřebné pomůcky na geometrii - trojúhelník s ryskou, kružítko a tvrdou ostře ořezanou tužku nebo mikrotužku a PS. Žák/yně řeší úlohy zaměřené na opakování učiva ze 3. ročníku. Žák/yně získá, podepíše si a obalí učebnice a pracovní sešity na matematiku. |
Geometrie - každý čtvrtek 1. vyučovací hodinu - pomůcky vždy nutné Práce v CA s tématem Moc emocí Vstupní prověrka: přednosti matematických operací, pamětné násobení (např. 4 . 16), dělení se zbytkem, písemné sčítání, odčítání a násobení (= počítání pod sebou), zaokrouhlování na desítky a stovky, zvířátka dědy Lesoně, součtové trojúhelníky, složená slovní úloha, rýsování trojúhelníku a kružnice, měření na mm, geometrická tělesa |
My ve světě |
Reflexe loňských pravidel pro soužití ve třídě Práce se školním řádem Tvorba nových pravidel pro soužití ve třídě |
Očekávané výstupy: Žák/yně sdílí s ostatními svůj názor na užitečnost loňských pravidel. Žák/yně čte a svými slovy vysvětluje pasáže ze školního řádu. Žák/yně se podílí na formulování a grafickém zpracování nových pravidel pro soužití ve třídě. |
|
Tělesná výchova |
Plavecký výcvik Kooperační hry |
Očekávané výstupy: Žák/yně e účastní plaveckého výcviku s trenérkami. Reaguje na pokyny na suchu i ve vodě. Chová se podle pravidel stadionu Podolí. Žák/yně se účastní her zaměřených na kooperaci mezi spoluhráči. |
Úterý 11:15 - 12:00 plavání v Podolí Čtvrtek - TV v tělocvičně |
Výtvarná výchova |
Barevná kompozice - vodovkami nebo suchými pastely ztvárněná individuálně zvolená emoce Základní pojmy ve výtvarné tvorbě: teplé a studené barvy, kontrast, barevné odstíny |
Očekávané výstupy: Žák/yně si vybere jednu z často pociťovaných prázdninových emocí a ztvární ji pomocí barev. Míchá barvy na základě pocitů. Žák/yně popíše svůj obraz pomocí základních výtvarných pojmů. |
Práce v CA s tématem Moc emocí |