Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Ladislava Valečková:
Unit 2 Přivlastňovací zájmena - my, his, her Číslovky 20-100 Kristýna Jakešová: unit 2 The presents |
Ladislava Valečková:
Učebnice - str. 9,10 Pracovní sešit - str. 8,9,10 Kristýna Jakešová: vocabulary: family possessive adjectives: my, his, her numbers 20-100 |
Kristýna Jakešová:
PS 8-10 U 10 |
Český jazyk |
JV: stavba slova, příbuznost a jiné tvary, vyjmenovaná slova a psaní i/y uprostřed slov LV: pohádka KV/SV: kritéria výstupu, klíčová slova |
Očekávané výstupy: JV: Žák/yně určí kořen, předponovou a příponovou část. Žák/yně rozliší, zda jde o jiný tvar slova nebo slovo příbuzné. Žák/yně správně píše i/y po obojetných souhláskách uprostřed slov. LV: Žák/yně čte pohádky. Vyjmenuje znaky klasické pohádky. Pozná, zda se jedná či nejedná o klasickou pohádku. KV/SV: Žák/yně ve spolupráci v týmu odhalí kritéria kvality k zadané kapitole v projektu Pravěk. Zjednoduší a zapíše. Žák/yně odhalí v textu klíčová slova. Klíčové slovo vysvětlí, zdůvodní, proč je klíčové. |
Každý týden - opis, přepis, doplňovačka nebo diktát na známku Čtenářský deník - v září a říjnu čteme knihy ze žánru POHÁDKA, zápis podle kritérií bude hodnocen známkou nejpozději 24.10.2024 Projekt Pravěk - metodou eduScrum |
Člověk a práce | Model pravěkého hradiště |
Očekávané výstupy: Žák/yně společně v týmu vyrobí model opevněného hradiště - mimo výuku, do 17.10. Žák/yně zvolí vhodný materiál. |
Domácí příprava a týmová práce mimo výuku Projekt Pravěk - metodou eduScrum |
Člověk a svět |
D: Pravěk - Doba kamenná - ukončení kapitoly 7.10. Školní úkol - leporelo odevzdat 7.10. Domácí úkol - model pravěkého nástroje či Věstonické venuše, příprava pravěkého oblečku Pravěk - Objev kovů Školní úkol na týden - pojmová mapa na téma Objev kovů (9. - 16.10.) Domácí úkol na týden - společný model opevněného hradiště Z: Život v demokratickém státě P: Živá příroda |
Očekávané výstupy: D: Žák/yně dokončí ve spolupráci v týmu leporelo na téma Doba kamenná. Žák/yně vyplní PL na známku dne 7.10. Žák/yně samostatně či ve dvojici vyrobí pravěký nástroj nebo samostatně vymodeluje Věstonickou venuši - mimo výuku, přinese 7.10. Žák/yně společně v týmu odhalí kritéria kvality pro pojmovou mapu a pro model hradiště. Zjednoduší a zapíše. Formuluje krok po kroku, jak bude tým v práci postupovat. Žák/yně spolupracuje v týmu na výrobě pojmové mapy na téma Objev kovů. Žák/yně spolupracuje v týmu na výrobě modelu hradiště. Z: Žák/yně vybere správnou odpověď na otázky ke kapitole Česká republika. P: Žák/yně vysvětlí, co tvoří živou část přírody. |
Projekt Pravěk - metodou eduScrum V pondělí 7.10. - PL Doba kamenná na známku, výstava pravěkých nástrojů a Věstonických venuší, přehlídka pravěkých oděvů |
Hudební výchova | Pravěká hudba |
Očekávané výstupy: Žák/yně drží rytmus. Hraje na své tělo podle vzoru. |
Projekt Pravěk - metodou eduScrum |
Informatika | Práce s počítačem | Základní ovládání PC - hygiena práce s počítačem, správné zapnutí a vypnutí PC,seznámení se s PC, z čeho se skládá. | |
Matematika |
Iva Volfová:
A: Rovnice Šipkové grafy Jana Šenkyříková: G: Rovnoramenný trojúhelník Obvod a obsah trojúhelníku |
Iva Volfová:
A: Žák/yně přepíše číselnou rovnici s jednou neznámou do zvířátek, do hada a do úlohy o myšleném čísle a vyřeší je Žák/yně vytvoří trojúhelníkový nebo čtyřúhelníkový šipkový graf podle zadání a vyřeší ho PS 17/11 + úlohy o myšleném čísle na barevných lístečcích po třídě, uč. 23/17,18,19 PS 12/2, 17/10, uč. 20-22 (vybraná cvičení na šipkové grafy) Jana Šenkyříková: G: Žák/yně pozná rovnoramenný trojúhelník. Žák/yně vyznačí rovnoramenný trojúhelník ve čtvercové síti. Žák/yně určí obsah trojúhelníku v kachlíkách. |
Iva Volfová:
středa 9.10. - desetiminutovka na sčítání a odčítání do tisíce zpaměti |
My ve světě |
Projekt Pravěk - práce v týmu |
Očekávané výstupy: Žák/yně spolupracuje v týmu. Naplňuje svou roli v týmu. Aktivně se podílí na plnění dílčích úkolů. Reflektuje svou práci pomocí návodných otázek. |
Projekt Pravěk - metodou eduScrum |
Tělesná výchova |
Plavecký výcvik Gymnastická průprava, kotoul vpřed |
Očekávané výstupy: Žák/yně se účastní plaveckého výcviku s trenérkami. Reaguje na pokyny na suchu i ve vodě. Chová se podle pravidel stadionu Podolí. Žák/yně se účastní gymnastických cvičení. Žák/yně udělá kotoul vpřed na nakloněné rovině, na zemi na žíněnce. |
Úterý 11:15 - 12:00 plavání v Podolí Čtvrtek - TV v tělocvičně |
Výtvarná výchova | Jeskynní malby/kresby |
Očekávané výstupy: Žák/yně kreslí uhlem malé a velké pravěké savce. |
Projekt Pravěk - metodou eduScrum Vážení rodiče, potřebujeme jeskyně. Máte-li nějaké velké kartonové krabice, budeme za ně vděční. Prosíme o dodání co nejdříve. Mnohokrát děkujeme. |