Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Kristýna Jakešová:
The presents Ladislava Valečková: Unit 1 test Unit 2 The presents - We've got... Have you got....? His/her |
Kristýna Jakešová:
vocabulary: family + numbers Ladislava Valečková: Učebnice str. 8 Pracovní sešit str. 7 |
Kristýna Jakešová:
pátek: test unit 1 |
Český jazyk |
JV: stavba slova, příbuznost a jiné tvary, vyjmenovaná slova a psaní i/y uprostřed slov LV: pohádka KV/SV: význam slov (synonyma, antonyma, mnohoznačná slova, nadřazená, podřazená a souřadná slova) |
Očekávané výstupy: JV: Žák/yně určí kořen, předponovou a příponovou část. Žák/yně rozliší, zda jde o jiný tvar slova nebo slovo příbuzné. Žák/yně správně píše i/y po obojetných souhláskách uprostřed slov. LV: Žák/yně čte pohádky. Vyjmenuje znaky klasické pohádky. Pozná, zda se jedná či nejedná o klasickou pohádku. KV/SV: Žák/yně třídí, spojuje, navrhuje slova podle zadání podle jejich významu. |
Čtvrtek 3.10. - Hudební program od České filharmonie v Království železnic - program je zdarma, jízdní doklad od 10 let nutný Čtenářský deník - v září a říjnu čteme knihy ze žánru POHÁDKA, zápis podle kritérií bude hodnocen známkou nejpozději 24.10.2024 Projekt Pravěk - metodou eduScrum Prosíme o krabičku papírových kapesníků. Děkujeme. |
Člověk a práce |
Model pravěkého nástroje či Věstonické venuše, příprava pravěkého oblečku |
Očekávané výstupy: Žák/yně samostatně či ve dvojici vyrobí pravěký nástroj nebo samostatně vymodeluje Věstonickou venuši - mimo výuku, do 7.10. Žák/yně zvolí vhodný materiál. Žák/yně si doma připraví "pravěké" oblečení a přijde v něm oblečený/á v pondělí 7.10. |
Domácí práce |
Člověk a svět |
D: Pravěk - Doba kamenná Školní úkol na týden - leporelo Domácí úkol - model pravěkého nástroje či Věstonické venuše, příprava pravěkého oblečku (výrobky a oblečení do 7.10.) Z: Život v demokratickém státě - svobodné volby P: Živá příroda |
Očekávané výstupy: D: Žák/yně vyrobí ve spolupráci v týmu leporelo na téma Doba kamenná. Využije klíčová slova, která doplní vysvětlivkami a obrázky. Žák/yně přispěje do společného leporela psaním a obrázky kreslenými nebo tištěnými, které si samostatně zařídí. Do 7.10. Žák/yně vyplní PL na známku dne 7.10. Žák/yně samostatně či ve dvojici vyrobí pravěký nástroj nebo samostatně vymodeluje Věstonickou venuši - mimo výuku, do 7.10. Z: Žák/yně čte informace v učebnici vlastivědy. Debatuje. Seznámí se s klíčovými slovy (prezident, svobodné volby, Poslanecká sněmovna, Senát, Ústava České republiky. P: Žák/yně vysvětlí, co tvoří živou část přírody. |
Projekt Pravěk - metodou eduScrum V pondělí 7.10. - PL Doba kamenná na známku |
Hudební výchova | Lidové písně a známé melodie - hudební program s pracovním listem od České filharmonie v kolejišti v Království železnic |
Očekávané výstupy: Žák/yně se aktivně účastní hudebního programu pod vedením lektora. Žák/yně poslouchá hudební ukázky, plní úkoly na PL. |
Hudební program - čtvrtek 3.10. od 9:30, zdarma, Prosíme o jízdní doklad pro děti od 10 let. |
Matematika |
A: Rovnice Pamětné a písemné počítání do tisíce G: Rovnoramenný trojúhelník |
Žák/yně vyřeší zvířátkovou rovnici a přepíše ji do číselné rovnice. Žák/yně vyřeší hada a zapíše ho rovnicí. Žák/yně vyřeší úlohu o myšleném čísle a zapíše ji pomocí rovnice. Žák/yně pozná rovnoramenný trojúhelník A: PS : str. 12,13, uč.: str. 20-23 (vybrané úlohy) |
středa 2.10. - na známky - písemné operace (pod sebou sčítání, odčítání, násobení). Připomenutí pro zájemce o logickou olympiádu - registrace do 30.9. https://www.logickaolympiada.cz/vstup_pro_zaky/?registrace=1 |
My ve světě |
Projekt Pravěk - práce v týmu Portfolio - mapy učebního pokroku, "rentgeny" prověrek, zpětná vazba od rodičů |
Očekávané výstupy: Žák/yně označí své silné stránky, podle nichž poté vzniknou týmy. Dělení do týmů je anonymní, na základě kvalit každého jednotlivce (dovedností a schopností dětí). Žák/yně pracuje s mapami učebního pokroku na ČJ, M. Žák/yně vyplní sebehodnocení za první školní měsíc ve 4. ročníku. Vloží do portfolia vstupní prověrky se zapsaným "rentgenem". Žák/yně získá ocenění a doporučení do portfolia od rodičů. |
Projekt Pravěk - metodou eduScrum |
Tělesná výchova | Plavecký výcvik |
Očekávané výstupy: Žák/yně se účastní plaveckého výcviku s trenérkami. Reaguje na pokyny na suchu i ve vodě. Chová se podle pravidel stadionu Podolí. |
Úterý 11:15 - 12:00 plavání v Podolí Čtvrtek - TV odpadá (Království železnic) |
Výtvarná výchova | Školní úkol na týden - leporelo |
Očekávané výstupy: Žák/yně vyrobí ve spolupráci v týmu leporelo na téma Doba kamenná. Žák/yně přispěje do společného leporela obrázky kreslenými nebo tištěnými, které si samostatně zařídí. Úkol splní do 7.10. |
Projekt Pravěk - metodou eduScrum |