Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Ladislava Valečková:
Shopping for Mum - Unit 3 He/she likes.... doesn't like, Does he/she like....? rice, crisps, bread, cheese, eggs, grapes, bananas, oranges, biscuits, pears, apples,milk Kristýna Jakešová: Shopping |
Ladislava Valečková:
Učebnice str. 16,17 Prac. sešit. str. 18,18,20 Kristýna Jakešová: he /she likes x doesn´t like, Does he/she like ...? new vocabulary: food WB 18-20 |
|
Český jazyk |
JV: Psaní i/y uprostřed slov, slovní druhy, základní skladební dvojice LV: Pověsti Práce s knížkou Příšerný večírek KV/SV: Psaní dopisu hlavní postavě z knížky Příšerný večírek |
Očekávané výstupy: JV: Žák/yně správně píše i/y po obojetných souhláskách uprostřed slov, zdůvodňuje. Žák/yně třídí slova podle slovních druhů. Žák/yně najde a označí základní skladební dvojici ve větě. LV: Žák/ně čte vybrané staré pověsti české. Vypráví vlastními slovy. Popíše rozdíl mezi pověstí a pohádkou. KV/SV: Žák/yně napíše povzbudivý dopis pro postavu z knížky. |
Čtenářský deník - v listopadu a prosinci čteme knihy ze žánru HISTORICKÁ LITERATURA Pondělí 4.11. Odevzdání DÚ - PL Pohádka - Vennův diagram Pondělí 4.11. Návštěva paní učitelek z Rakovnicka, pozorování Začít spolu Pátek 8.11. KC12, Pinocchio, 10:30 h, 100 Kč Práce v CA na tématu Příšerný večírek |
Člověk a svět |
D: Keltové, Germáni, Slované Z: Kraje ČR P: Rostliny - kořen, stonek, list, květ |
Očekávané výstupy: Žák/yně uloží všechny materiály k projektu Pravěk na určené místo (sešit D nebo portfolio). Ví, kde co má. Z: Žák/yně se postupně seznamuje s kraji ČR. P: Žák/yně popíše stavbu těla rostliny. Žák/yně popíše užitečnost rostlin a jednotlivých částí. |
Práce v CA na tématu Příšerný večírek |
Matematika |
A: Násobení a dělení Rovnice Zápis zlomku G: Obvod čtverce, obdélníku |
Žák/yně násobí a dělí čísla zakončená nulami Žák/yně vyřeší násobilkové obdélníky a zjistí součet středových čísel Žák/yně řeší zvířátkové rovnice, hady a přepíše je do číselných rovnic Žák/yně zapíše část z celku zlomkem Žák/yně vybarví v obrázku daný zlomek Žák/yně řeší jednoduché slovní úlohy se zlomky G: Žák/yně zjistí chybějící délky čtverce/obdélníku, známe-li obvod PS str.20/8, str.21 uč. 27/22, 26/19, 27/21, 28/5, 32-33 (vybrané úlohy) G: uč. str. 29/7 |
středa 6.11. - test na písemné operace (+,-,x) a sudá a lichá čísla |
My ve světě | Příšerný večírek |
Očekávané výstupy: Žák/yně přemýšlí o emocích. Uvažuje o tom, čím trpí postavy z knížky Příšerný večírek. Navrhuje, jakou podporu poskytnout osobám, které prožívají nepříjemné pocity. |
Práce v CA na tématu Příšerný večírek |
Tělesná výchova |
Plavecký výcvik Cvičení na nářadí |
Očekávané výstupy: Žák/yně se účastní plaveckého výcviku s trenérkami. Reaguje na pokyny na suchu i ve vodě. Chová se podle pravidel stadionu Podolí. Žák/yně se účastní cvičení na nářadí. Udrží rovnováhu na lavičce. |
Úterý 11:15 - 12:00 plavání v Podolí Na plavání doporučuji vzít si s sebou vlastní fén. Čtvrtek - TV v tělocvičně |
Výtvarná výchova | Koláž z listů a portrétů z knížky Příšerný večírek |
Očekávané výstupy: Žák/yně vytvoří koláž listů s myšlenkou na postavy z knížky Příšerný večírek. Pracuje v týmu. |
Práce v CA na tématu Příšerný večírek |