Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Kristýna Jakešová:
What´s the time? Ladislava Valečková: Unit 3 - He/She has got some.... He/She hasn't got any.... Určování času - hodiny |
Kristýna Jakešová:
revision: some x any (have got) time SB 18, WB 21 - I have breakfast at 7o´clock. I have lunch at ...., I have dinner at .... Ladislava Valečková: Učebnice str. 17,18 PS - str. 19-21 |
|
Český jazyk |
JV: Psaní i/y uprostřed slov, slovní druhy, základní skladební dvojice Rod podstatných jmen, vzory středního rodu LV: Pověsti Práce s knížkou Příšerný večírek KV/SV: Psaní dopisu hlavní postavě z knížky Příšerný večírek |
Očekávané výstupy: JV: Žák/yně správně píše i/y po obojetných souhláskách uprostřed slov, zdůvodňuje. Žák/yně třídí slova podle slovních druhů. Žák/yně najde a označí základní skladební dvojici ve větě. Žák/yně určí rod podstatných jmen. Seznámí se se vzory středního rodu. LV: Žák/ně čte vybrané staré pověsti české. Vypráví vlastními slovy. Popíše rozdíl mezi pověstí a pohádkou. KV/SV: Žák/yně napíše povzbudivý dopis pro postavu z knížky. |
Každý týden - opis, přepis, doplňovačka nebo diktát na známku Čtenářský deník - v listopadu a prosinci čteme knihy ze žánru HISTORICKÁ LITERATURA Pondělí 11.11. návštěva paní učitelek z Louňovic pod Blaníkem Práce v CA na tématu Příšerný večírek Plánujeme "příšerný" večírek na pondělí 18.11. od 17:00. Zodpovědnost za akci nesou děti. :-) Prosíme o případnou podporu. Děkujeme. |
Člověk a svět |
D: Slované, Sámova říše Z: Kraje ČR P: Živočichové |
Očekávané výstupy: Žák/yně se seznámí se způsobem života Slovanů. Vytvoří si zápis do sešitu. Žák/yně se seznámí s obdobím Sámovy říše. Popíše historický příběh a jeho důležité osobnosti. Z: Žák/yně se postupně seznamuje s kraji ČR. P: Žák/yně vyjmenuje společné znaky živočichů, popíše dělení živočichů podle stavby těla (obratlovci a bezobratlí). Žák/yně popíše základní znaky skupin obratlovců. |
Práce v CA na tématu Příšerný večírek |
Matematika |
A: Zápis zlomku Slovní úlohy se zlomky G: Rovnoběžník |
A: Žák/yně zapíše část z celku zlomkem Žák/yně vybarví v obrázku daný zlomek Žák/yně zjistí polovinu, třetinu, čtvrtinu, atd. z daného čísla Žák/yně řeší jednoduché slovní úlohy se zlomky - uč. str. 32- 33 - PS str. 21- 23 - práce s pěnovými koláči G: Žák/yně rozumí pojmu rovnoběžnost a dokáže uvést příklady rovnoběžnosti Žák/yně vysvětlí, co to je rovnoběžník - uč. str. 34 |
úterý 12.11. - ČTVRTLETNÍ TEST (písemné operace +,-, x, sudá a lichá čísla, dělení se zbytkem, přednost operací, rovnice- zvířátkové, číselné, hadi, myslím si číslo) |
My ve světě | Příšerný večírek |
Očekávané výstupy: Žák/yně přemýšlí o emocích. Uvažuje o tom, čím trpí postavy z knížky Příšerný večírek. Navrhuje, jakou podporu poskytnout osobám, které prožívají nepříjemné pocity. |
Práce v CA na tématu Příšerný večírek |
Tělesná výchova |
Plavecký výcvik Cvičení na nářadí |
Očekávané výstupy: Žák/yně se účastní plaveckého výcviku s trenérkami. Reaguje na pokyny na suchu i ve vodě. Chová se podle pravidel stadionu Podolí. |
Žák/yně se účastní cvičení na nářadí. Udrží rovnováhu na lavičce. Úterý 11:15 - 12:00 plavání v Podolí Na plavání doporučuji vzít si s sebou vlastní fén. Děkujeme. Čtvrtek - TV v tělocvičně |
Výtvarná výchova | Koláž z listů a portrétů z knížky Příšerný večírek |
Očekávané výstupy: Žák/yně vytvoří koláž listů s myšlenkou na postavy z knížky Příšerný večírek. Pracuje v týmu. |
Práce v CA na tématu Příšerný večírek |