Týdenní plán 2.A

Týdenní plány

< Předchozí týden

Týden 6.10.2025 - 10.10.2025

Následující týden >
Název předmětu Učivo Plánovaný průběh Poznámka
Anglický jazyk Pocity: calm, upset, excited, surprised
Předložky: in, on, under, next to
Osobní zájmena: he, she, it
Poslech
Opakování Tricky Words 1
Představení nové hlásky /ng/
Očekávané výstupy:
Žák/yně pojmenuje základní emoce.
Žák/yně vyjmenuje předložky a naznačí pohybem, co znamenají.
Žák/yně očísluje a vybarví obrázky podle poslechu.
Žák/yně správně přečte a napíše Tricky words 1.
Žák/yně vysloví, přečte a zapíše zvuk /ng/.
Český jazyk JV: Slabiky
Věta a druhy vět podle postoje mluvčího
LV: Technika mluveného projevu
Intonace
KSV: Technika psaní velkých psacích písmen
Opis a přepis psacím písmen
Očekávané výstupy:
Žák/yně rozlišuje věty oznamovací, rozkazovací, přací.
Žák/yně vyjmenuje 4 druhy vět.
Žák/yně určí počet slabik ve slově.
Žák/yně čte věty se správnou intonací.
Žák/yně píše správné tvary psacího písmene T, F.
Člověk a svět Ptáci
Podzim
Očekávané výstupy:
Žák/yně vyjmenuje podzimní měsíce.
Žák/yně přiřadí typické činnosti k podzimu.
Žák/yně vytvoří ve skupině plakát s informacemi o ptákovi.
Žák/yně pojmenuje tři ptáčky.
Pokud má někdo doma hračku / plyšáka ptáčka, může přinést v úterý ukázat.
Matematika Numerace do 25
Děda Lesoň
Krokování
Pavučiny
Rytmus
Slovní úloha
Evidence dat do tabulky
Očekávané výstupy:
Žák/yně sčítá a odčítá v oboru do 25.
Žák/yně počítá v probraných prostředích zpaměti.
Žák/yně vyřeší slovní úlohu.
Žák/yně eviduje data do tabulky.
Tělesná výchova Opičí dráha
Běžecká abeceda
Vybíjená
Očekávané výstupy:
Žák/yně projde překážkovou dráhu podle pokynů
Žák/yně se účastní her se zjednodušenými pravidly.
Žák/yně dodržuje techniku běhu.
Výběrový seminář Around the World: My Dream Trip, výroba koláže, popis koláže, nová cestovní slovní zásoba (passport, ticket, airplane, suitcase, pack), práce s mapou, přiřazování ikonických památek k zemím

Dramatická výchova: základní pojmy dramatické výchovy (role, scéna a postava), základní dramatické techniky (improvizace, pantomima), pohádka, dobré x zlé postavy, práce s tělem, gesty a mimikou, práce s hlasem, scénky ze známých pohádek

Rozvoj informatického myšlení:
Očekávané výstupy:
Žák/yně pojmenuje a ukáž jednu konkrétní zemi, město nebo místo, které by chtěl(a) navštívit, a zmíní alespoň jeden jedinečný fakt o své destinaci
Žák/yně ústně popíše svůj výlet s použitím klíčové cestovní slovní zásoby představené v hodině.
Žák/yně vytvoří koláž nebo obrázek a vyjmenovat alespoň tři věci, které by si na cestu zabalil(a).

Žák/yně se orientuje v základních pojmech dramatické výchovy, jako je role, scéna a postava.
Žák/yně na příkladech demonstruje základní dramatické techniky, jako je improvizace a pantomima.
Žák/yně se orientuje v základních prvcích pohádkového příběhu a na příkladech je demonstruje.
Žák/yně pracuje s jednoduchými dramatickými prvky a využívá je k vyjádření postav a děje pohádky.
Workshop v AJ HV: Dechová cvičení
Podzimní píseň

VV+ČaP: Koláž - Stromy na podzim

M: Kombinatorika v prostorové geometrii
Očekávané výstupy:
Žák/yně relaxuje pomocí dechových cvičení.
Žák/yně zpívá píseň o podzimu.

Žák/yně pracuje s nůžkami a lepidlem.
Žák/yně samostatně vytvoří koláž s podzimní tématikou.


Žák/yně staví krychlové stavby podle slovní instrukce i plánů.
Zpět na úvod

Projekty a spolupráce

Pedagogická fakulta UK
Isic
Začít spolu
Ovoce a zelenina do škol
Praha 12
Přírodovědecká fakulta UK

Naše škola zpracovává v souvislosti s využitím webových stránek pouze taková cookies, která jsou nezbytně nutná pro zajištění provozu webových stránek a internetových služeb, a u kterých není nutno získat souhlas uživatele webu (technické a relační cookies). Pravidla cookies