Týdenní plán 2.A
Týdenní plány
Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Pocity: calm, upset, excited, surprised Předložky: in, on, under, next to Osobní zájmena: he, she, it Poslech Opakování Tricky Words 1 Představení nové hlásky /ng/ |
Očekávané výstupy: Žák/yně pojmenuje základní emoce. Žák/yně vyjmenuje předložky a naznačí pohybem, co znamenají. Žák/yně očísluje a vybarví obrázky podle poslechu. Žák/yně správně přečte a napíše Tricky words 1. Žák/yně vysloví, přečte a zapíše zvuk /ng/. |
|
Český jazyk |
JV: Slabiky Věta a druhy vět podle postoje mluvčího LV: Technika mluveného projevu Intonace KSV: Technika psaní velkých psacích písmen Opis a přepis psacím písmen |
Očekávané výstupy: Žák/yně rozlišuje věty oznamovací, rozkazovací, přací. Žák/yně vyjmenuje 4 druhy vět. Žák/yně určí počet slabik ve slově. Žák/yně čte věty se správnou intonací. Žák/yně píše správné tvary psacího písmene T, F. |
|
Člověk a svět |
Ptáci Podzim |
Očekávané výstupy: Žák/yně vyjmenuje podzimní měsíce. Žák/yně přiřadí typické činnosti k podzimu. Žák/yně vytvoří ve skupině plakát s informacemi o ptákovi. Žák/yně pojmenuje tři ptáčky. |
Pokud má někdo doma hračku / plyšáka ptáčka, může přinést v úterý ukázat. |
Matematika |
Numerace do 25 Děda Lesoň Krokování Pavučiny Rytmus Slovní úloha Evidence dat do tabulky |
Očekávané výstupy: Žák/yně sčítá a odčítá v oboru do 25. Žák/yně počítá v probraných prostředích zpaměti. Žák/yně vyřeší slovní úlohu. Žák/yně eviduje data do tabulky. |
|
Tělesná výchova |
Opičí dráha Běžecká abeceda Vybíjená |
Očekávané výstupy: Žák/yně projde překážkovou dráhu podle pokynů Žák/yně se účastní her se zjednodušenými pravidly. Žák/yně dodržuje techniku běhu. |
|
Výběrový seminář |
Around the World: My Dream Trip, výroba koláže, popis koláže, nová cestovní slovní zásoba (passport, ticket, airplane, suitcase, pack), práce s mapou, přiřazování ikonických památek k zemím Dramatická výchova: základní pojmy dramatické výchovy (role, scéna a postava), základní dramatické techniky (improvizace, pantomima), pohádka, dobré x zlé postavy, práce s tělem, gesty a mimikou, práce s hlasem, scénky ze známých pohádek Rozvoj informatického myšlení: |
Očekávané výstupy: Žák/yně pojmenuje a ukáž jednu konkrétní zemi, město nebo místo, které by chtěl(a) navštívit, a zmíní alespoň jeden jedinečný fakt o své destinaci Žák/yně ústně popíše svůj výlet s použitím klíčové cestovní slovní zásoby představené v hodině. Žák/yně vytvoří koláž nebo obrázek a vyjmenovat alespoň tři věci, které by si na cestu zabalil(a). Žák/yně se orientuje v základních pojmech dramatické výchovy, jako je role, scéna a postava. Žák/yně na příkladech demonstruje základní dramatické techniky, jako je improvizace a pantomima. Žák/yně se orientuje v základních prvcích pohádkového příběhu a na příkladech je demonstruje. Žák/yně pracuje s jednoduchými dramatickými prvky a využívá je k vyjádření postav a děje pohádky. |
|
Workshop v AJ |
HV: Dechová cvičení Podzimní píseň VV+ČaP: Koláž - Stromy na podzim M: Kombinatorika v prostorové geometrii |
Očekávané výstupy: Žák/yně relaxuje pomocí dechových cvičení. Žák/yně zpívá píseň o podzimu. Žák/yně pracuje s nůžkami a lepidlem. Žák/yně samostatně vytvoří koláž s podzimní tématikou. Žák/yně staví krychlové stavby podle slovní instrukce i plánů. |