Týdenní plán 2.A

Týdenní plány

< Předchozí týden

Týden 1.12.2025 - 5.12.2025

Následující týden >
Název předmětu Učivo Plánovaný průběh Poznámka
Anglický jazyk Popis zvířat pomocí "have got"
Přídavná jména: funny, ugly, sad, angry, beautiful, happy
Co nám dávají zvířata
Tricky words 1 a 2
Očekávané výstupy:
Žák/yně popíše zvířata na farmě pomocí jednoduchých přídavných jmen.
Žák/yně přiřadí ke zvířeti produkt, který nám dává.
Žák/yně přečte a zapíše Tricky words.
Český jazyk JV: Druhy souhlásek
Tvrdé souhlásky

LV: Dokončování příběhu Jablíkových kamarádů

KSV: Praktické naslouchání a soustředění
Technika psaní velkých psacích písmen
Opis a přepis psacím písmen
Žák/yně rozliší druhy souhlásek (tvrdé, měkké, obojetné).
Žák/yně vyjmenuje tvrdé souhlásky.
Žák/yně píše y po tvrdých souhláskách.
Žák/yně dokončí příběh.
Žák/yně vyjadřuje svůj pocit ze slyšeného textu.
Žák/yně aktivně naslouchá druhým.
V pátek 5. 12. nás ve třídě navštíví Mikuláš s andělem a čertem.
Člověk a svět Zimní měsíce
Příroda v zimě
Žák/yně vyjmenuje zimní měsíce.
Žák/yně určí, kdy začíná zima.
Žák/yně vysvětlí, co je to zimní slunovrat.
Žák/yně popíše, jak se myslivci starají o zvířata v zimě.
Matematika Numerace do 35
Součtové trojúhelníky
Zvířátka dědy Lesoně
Pavučiny
Parkety
Cesty vlakových linek
Výstaviště
Krokování
Žák/yně sčítá a odčítá v oboru do 35.
Žák/yně počítá v probraných prostředích.
Žák/yně pokryje podlahu parketami.
Tělesná výchova Nácvik vánočního vystoupení Žák/yně tančí podle choreografie vánočního vystoupení.
Výběrový seminář Around the World: Vánoce ve Francii, francouzské vánoční zvyky, výroba věnce La Couronne De Noël

Dramatická výchova: vánoční hodina, příběh o skřítcích Cesmínce a Rolničce, vánoční koledy (zpěv a dramatizace)

Rozvoj informatického myšlení: Bobřík informatiky
Žák/yně popřeje „Veselé Vánoce“ ve francouzštině (Joyeux Noël) a pojmenuje barvy zelenou (vert) a červenou (rouge).
Žák/yně nanese rovnoměrně zelenou barvu na svou ruku tak, aby vytvořil/a jasný otisk, a bezpečně použije nůžky k vystřižení tvaru otisku ruky z papíru.
Žák/yně přispěje vlastnoručně vyrobenou částí (svými otisky rukou a dekoracemi) do velkého společného třídního projektu (výsledného věnce).

Žák/yně aktivně naslouchá příběhu o vánočních skřítcích.
Žák/yně dramatizuje přečtený příběh.
Žák/yně zpívá vánoční koledy a doprovází je pohybem.

Žák/yně řeší logické úlohy.
Žák/yně splní jeden test z archivu Bobříka informatiky.
Workshop v AJ HV: Tanec
VV+ČaP: Dokončování koláže ovoce a zeleniny
M: Sčítání a odčítání do 30
Žák/yně tančí podle choreografie vánočního vystoupení.
Žák/yně vyrobí koláž ovoce a zeleniny.
Žák/yně sčítá a odčítá do 30.
Zpět na úvod

Projekty a spolupráce

Pedagogická fakulta UK
Isic
Začít spolu
Ovoce a zelenina do škol
Praha 12
Přírodovědecká fakulta UK

Naše škola zpracovává v souvislosti s využitím webových stránek pouze taková cookies, která jsou nezbytně nutná pro zajištění provozu webových stránek a internetových služeb, a u kterých není nutno získat souhlas uživatele webu (technické a relační cookies). Pravidla cookies