Týdenní plán 2.A
Týdenní plány
| Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
|---|---|---|---|
| Anglický jazyk |
Popis zvířat pomocí "have got" Přídavná jména: funny, ugly, sad, angry, beautiful, happy Co nám dávají zvířata Tricky words 1 a 2 |
Očekávané výstupy: Žák/yně popíše zvířata na farmě pomocí jednoduchých přídavných jmen. Žák/yně přiřadí ke zvířeti produkt, který nám dává. Žák/yně přečte a zapíše Tricky words. |
|
| Český jazyk |
JV: Druhy souhlásek Tvrdé souhlásky LV: Dokončování příběhu Jablíkových kamarádů KSV: Praktické naslouchání a soustředění Technika psaní velkých psacích písmen Opis a přepis psacím písmen |
Žák/yně rozliší druhy souhlásek (tvrdé, měkké, obojetné). Žák/yně vyjmenuje tvrdé souhlásky. Žák/yně píše y po tvrdých souhláskách. Žák/yně dokončí příběh. Žák/yně vyjadřuje svůj pocit ze slyšeného textu. Žák/yně aktivně naslouchá druhým. |
V pátek 5. 12. nás ve třídě navštíví Mikuláš s andělem a čertem. |
| Člověk a svět |
Zimní měsíce Příroda v zimě |
Žák/yně vyjmenuje zimní měsíce. Žák/yně určí, kdy začíná zima. Žák/yně vysvětlí, co je to zimní slunovrat. Žák/yně popíše, jak se myslivci starají o zvířata v zimě. |
|
| Matematika |
Numerace do 35 Součtové trojúhelníky Zvířátka dědy Lesoně Pavučiny Parkety Cesty vlakových linek Výstaviště Krokování |
Žák/yně sčítá a odčítá v oboru do 35. Žák/yně počítá v probraných prostředích. Žák/yně pokryje podlahu parketami. |
|
| Tělesná výchova | Nácvik vánočního vystoupení | Žák/yně tančí podle choreografie vánočního vystoupení. | |
| Výběrový seminář |
Around the World: Vánoce ve Francii, francouzské vánoční zvyky, výroba věnce La Couronne De Noël Dramatická výchova: vánoční hodina, příběh o skřítcích Cesmínce a Rolničce, vánoční koledy (zpěv a dramatizace) Rozvoj informatického myšlení: Bobřík informatiky |
Žák/yně popřeje „Veselé Vánoce“ ve francouzštině (Joyeux Noël) a pojmenuje barvy zelenou (vert) a červenou (rouge). Žák/yně nanese rovnoměrně zelenou barvu na svou ruku tak, aby vytvořil/a jasný otisk, a bezpečně použije nůžky k vystřižení tvaru otisku ruky z papíru. Žák/yně přispěje vlastnoručně vyrobenou částí (svými otisky rukou a dekoracemi) do velkého společného třídního projektu (výsledného věnce). Žák/yně aktivně naslouchá příběhu o vánočních skřítcích. Žák/yně dramatizuje přečtený příběh. Žák/yně zpívá vánoční koledy a doprovází je pohybem. Žák/yně řeší logické úlohy. Žák/yně splní jeden test z archivu Bobříka informatiky. |
|
| Workshop v AJ |
HV: Tanec VV+ČaP: Dokončování koláže ovoce a zeleniny M: Sčítání a odčítání do 30 |
Žák/yně tančí podle choreografie vánočního vystoupení. Žák/yně vyrobí koláž ovoce a zeleniny. Žák/yně sčítá a odčítá do 30. |