Týdenní plán 2.B
Týdenní plány
Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Příroda na podzim Lesní zvířata Ptáci |
Očekávané výstupy: Žák/yně vyjmenuje roční období. Žák/yně vyjmenuje podzimní měsíce. Žák/yně vysvětlí, co je to podzimní rovnodennost. Žák/yně vytvoří ve skupině plakát s informacemi o ptákovi. |
Minulý týden jsme pro účely získaní podkladů pro sebereflexi za měsíc září zakončovali zářijová témata z ČaS. Příroda nás tedy čeká až tento týden :) |
Český jazyk |
JV: Hláska a písmeno Slabiky Věta a druhy vět podle postoje mluvčího LV: Technika mluveného projevu Intonace Práce s knihou Volte zvířata! KSV: Technika psaní velkých psacích písmen (G) Opis a přepis psacím písmen |
Očekávané výstupy: Žák/yně rozlišuje věty oznamovací, rozkazovací, přací. Žák/yně vyjmenuje 4 druhy vět. Žák/yně čte věty se správnou intonací. Žák/yně určí počet slabik ve slově. Žák/yně vysvětli rozdíl mezi hláskou a písmenem. Žák/yně píše správné tvary psacího písmene G. |
Žáci by měli donést domů k nahlédnutí písanku a ŽK. Sebereflexe za září je napsána na straně 10-11. Prosím v pondělí opět přinést zpět do školy. |
Matematika |
Numerace do 25 Krokování Pavučiny Krychlové stavby Slovní úloha Evidence dat do tabulky |
Žák/yně počítá v probraných prostředích zpaměti. Žák/yně vyřeší slovní úlohu. Žák/yně eviduje data do tabulky. Žák/yně postaví krychlovou stavbu podle plánu. |
Diagnostické testy dopadyl velice dobře. Všichni si zaslouží pochvalu za to, že pracovali soustředěně s snažili se :) |
Workshop v AJ | VV+Čap: Dokončení kooperativního obrazu na téma "kouzelný les" |
Žák/yně maluje pozadí vodovými barvami. Žák/yně nakreslí sám/sama sebe jako kouzelnou bytost/zvíře. |