Týdenní plán 2.D
Týdenní plány
| Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
|---|---|---|---|
| Anglický jazyk |
UNIT 1 - opakování lekce The alphabet Čtení a psaní anglicky |
Upevnění sl. zásoby safari zvířat, otázka "Can you...?" Abeceda - diktát písmen, hra se slovy a písmeny Čtení jednoduchých slov a vět (Hello, I'm..., Goodbye), doplňování jednoduchých vět |
|
| Český jazyk |
Druhy vět Vlastní a obecná jména Nácvik psaní psacích písmen Čtení s porozuměním Myšlenková mapa |
Věta oznamovací, rozkazovací, tázací, přací Psaní velkých písmen ve jménech Psaní velkých písmen na začátku věty a ve jménech, písmena x, X, q, Q, w, W Četba o podzimu - rozhodování o pravdivosti tvrzení Tvorba myšlenkové mapy PODZIM |
PÁ - návštěva knihovny Práce v CA - "Jak chutná podzim" |
| Člověk a práce | Podzimní symetrie | Stříhání listů, lepení, dokreslování druhé půlky | Práce v CA - "Jak chutná podzim" |
| Člověk a svět |
Pozorování změn v podzimní přírodě Houby |
Opakování - stromy, keře, plody, čas sklizně (druhy ovoce a zeleniny) Základní druhy hub, dělení na jedlé x nejedlé x jedovaté (Jak je poznáme?) |
Práce v CA - "Jak chutná podzim" |
| Hudební výchova |
Zpěv za doprovodu klavíru Hrajeme na boomwhackers Hudební a rytmické hry |
Lidové písničky a nácvik nových písní Boomwhackers- zvuk odpovídá určitému tónu (díky odlišné délce a tloušťce ) Hra na dirigenta |
|
| Matematika |
Počítáme do 25 Matematická prostředí Evidence do tabulky Slovní úlohy |
Sčítání a odčítání do 25 Cyklotrasy, parkety, zvířátka dědy Lesoně (nové zvíře PES) Práce s tabulkou, zaznamenávání Výběr sl. úloh dle obtížnosti (zápis, výpočet, odpověď) |
Práce v CA - "Jak chutná podzim" |
| Tělesná výchova |
Kotouly Skoky přes švihadlo Míčové hry v týmech |
Kotoul vpřed i vzad (průpravná cvičení) Cvičení se švihadly |
|
| Výtvarná výchova | Tvoříme kalendář 2026 | Výtvarné zpracování měsíců různými technikami | Práce v CA - "Jak chutná podzim" |