Týdenní plán 3.A

Týdenní plány

< Předchozí týden

Týden 6.10.2025 - 10.10.2025

Následující týden >
Název předmětu Učivo Plánovaný průběh Poznámka
Anglický jazyk Abeceda
Denní činnosti
Přítomný čas
Určení času - celé hodiny
Dny v týdnu
Čtení/poslech s porozuměním
Očekávané výstupy:
Žák/yně vyjmenuje abecedu.
Žák/yně rozpozná jednotlivá písmena a pojmenuje je.
Žák/yně tvoří věty a odpovídá na otázky např. How are you? Where do you live? What´s your name? What´s the day/date/today? What did you have for breakfast?
Žák/yně používá slovní zásobu týkající se denní rutiny a času.
Žák/yně zapisuje slova podle písmenkového diktátu - spellingu.
Žák/yně popíše svojí denní rutinu včetně časového údaje.
Žák/yně vyjmenuje dny v týdnu.
Žák/yně se učí psát dny v týdnu.
Žák/yně čte/poslouchá s porozuměním a plní zadané úkoly.
Český jazyk JV: Opakování 2. ročníku - druhy vět, stavba slova - předpona, kořen, přípona, slova příbuzná, slova v jiném tvaru
LV: čtenářské bingo, čtení pověsti, čtení s porozuměním o Praze, práce s textem
KSV: Psaní deníků, Jablíkovi kamarádi
Očekávané výstupy:
Žák/yně ovládá učivo 2. ročníku.
Žák/yně určí druh věty dle postoje mluvčího.
Žák/yně uvede příklad všech druhů vět dle zadání.
Žák/yně čte s porozuměním a správně zodpoví na otázky k textu.
Žák/yně vyhledává odpovědi na otázky v textu.
Žák/yně dokončí pověst dle pokynů.
Žák/yně převypráví obsah přečteného.
Žák/yně najde ve slově jeho kořen, předponovou a příponovou část.
Žák/yně se seznámí s 5 pravidly posilující schopnost říct, co chtějí.
Žák/yně se učí být dobrý posluchač/kou.
Člověk a svět Praha Očekávané výstupy:
Žák/yně vyznačí na mapě ČR, kde se nachází jeho obec.
Žák/yně najde na mapě ČR významné pohoří, řeky a města.
Žák/yně rozdělí Českou republiku na 3 části a najde je na mapě.
Žák/yně vyjmenuje několik památek v Praze.
Žák/yně se seznamuje s částmi Prahy.
Žák/yně napíše 3 ostrovy, 3 náměstí a 3 městské části v Praze.
Matematika Početní operace v oboru čísel do 100
Parkety
Polovina, čtvrtina, třetina
Písemné sčítání s přechodem/bez přechodu přes 10
Výstaviště
Očekávané výstupy:
Žák/yně sčítá a odčítá v oboru čísel do 100.
Žák/yně násobí a dělí dle malé i velké násobilky.
Žák/yně řeší výstaviště
Žák/yně pokrývá plochu parketami.
Žák/yně sčítá písemně pod sebe jednociferná i dvojciferná čísla bez přechodu/s přechodem přes 10
Žák/yně určí polovinu, třetinu, čtvrtinu.
Tělesná výchova Aktivity v lese
Běh v terénu
Míčové hry
Očekávané výstupy:
Žák/yně dodržuje zásady bezpečného chování v lese.
Žák/yně dodržuje pravidla her.
Žák/yně hází obouruč a jednoruč.
Pokud bude hezké počasí půjdeme ve středu do nedalekého lesa. Myslete prosím na vhodné oblečení a obuv.
Výběrový seminář Drama Masked play, DIY domino masks, making a story in groups
Workshop v AJ Praha Očekávané výstupy:
Žák/yně dokončí kresbu památky a jednoduchými větami ji anglicky představí.
Žák/yně vytvoří panorama Prahy.
Žák/yně zpívá novou píseň "the Astronomical clock" a doprovází jí na hudební nástroje.
Žák/yně zpívá známé písně: -I like the flowers, One bottle of pop a Cauliflowers fluffy.
Na čtvrteční wrk je potřeba si přinést různé krabice všech velikostí (od bot, od čaje apod.) Čím více tím lépe. Nosit je můžete v průběhu týdne.
Zpět na úvod

Projekty a spolupráce

Pedagogická fakulta UK
Isic
Začít spolu
Ovoce a zelenina do škol
Praha 12
Přírodovědecká fakulta UK

Naše škola zpracovává v souvislosti s využitím webových stránek pouze taková cookies, která jsou nezbytně nutná pro zajištění provozu webových stránek a internetových služeb, a u kterých není nutno získat souhlas uživatele webu (technické a relační cookies). Pravidla cookies