Týdenní plán 3.A
Týdenní plány
Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Abeceda Denní činnosti Přítomný čas Určení času - celé hodiny Dny v týdnu Čtení/poslech s porozuměním |
Očekávané výstupy: Žák/yně vyjmenuje abecedu. Žák/yně rozpozná jednotlivá písmena a pojmenuje je. Žák/yně tvoří věty a odpovídá na otázky např. How are you? Where do you live? What´s your name? What´s the day/date/today? What did you have for breakfast? Žák/yně používá slovní zásobu týkající se denní rutiny a času. Žák/yně zapisuje slova podle písmenkového diktátu - spellingu. Žák/yně popíše svojí denní rutinu včetně časového údaje. Žák/yně vyjmenuje dny v týdnu. Žák/yně se učí psát dny v týdnu. Žák/yně čte/poslouchá s porozuměním a plní zadané úkoly. |
|
Český jazyk |
JV: Opakování 2. ročníku - druhy vět, stavba slova - předpona, kořen, přípona, slova příbuzná, slova v jiném tvaru LV: čtenářské bingo, čtení pověsti, čtení s porozuměním o Praze, práce s textem KSV: Psaní deníků, Jablíkovi kamarádi |
Očekávané výstupy: Žák/yně ovládá učivo 2. ročníku. Žák/yně určí druh věty dle postoje mluvčího. Žák/yně uvede příklad všech druhů vět dle zadání. Žák/yně čte s porozuměním a správně zodpoví na otázky k textu. Žák/yně vyhledává odpovědi na otázky v textu. Žák/yně dokončí pověst dle pokynů. Žák/yně převypráví obsah přečteného. Žák/yně najde ve slově jeho kořen, předponovou a příponovou část. Žák/yně se seznámí s 5 pravidly posilující schopnost říct, co chtějí. Žák/yně se učí být dobrý posluchač/kou. |
|
Člověk a svět | Praha |
Očekávané výstupy: Žák/yně vyznačí na mapě ČR, kde se nachází jeho obec. Žák/yně najde na mapě ČR významné pohoří, řeky a města. Žák/yně rozdělí Českou republiku na 3 části a najde je na mapě. Žák/yně vyjmenuje několik památek v Praze. Žák/yně se seznamuje s částmi Prahy. Žák/yně napíše 3 ostrovy, 3 náměstí a 3 městské části v Praze. |
|
Matematika |
Početní operace v oboru čísel do 100 Parkety Polovina, čtvrtina, třetina Písemné sčítání s přechodem/bez přechodu přes 10 Výstaviště |
Očekávané výstupy: Žák/yně sčítá a odčítá v oboru čísel do 100. Žák/yně násobí a dělí dle malé i velké násobilky. Žák/yně řeší výstaviště Žák/yně pokrývá plochu parketami. Žák/yně sčítá písemně pod sebe jednociferná i dvojciferná čísla bez přechodu/s přechodem přes 10 Žák/yně určí polovinu, třetinu, čtvrtinu. |
|
Tělesná výchova |
Aktivity v lese Běh v terénu Míčové hry |
Očekávané výstupy: Žák/yně dodržuje zásady bezpečného chování v lese. Žák/yně dodržuje pravidla her. Žák/yně hází obouruč a jednoruč. |
Pokud bude hezké počasí půjdeme ve středu do nedalekého lesa. Myslete prosím na vhodné oblečení a obuv. |
Výběrový seminář | Drama | Masked play, DIY domino masks, making a story in groups | |
Workshop v AJ | Praha |
Očekávané výstupy: Žák/yně dokončí kresbu památky a jednoduchými větami ji anglicky představí. Žák/yně vytvoří panorama Prahy. Žák/yně zpívá novou píseň "the Astronomical clock" a doprovází jí na hudební nástroje. Žák/yně zpívá známé písně: -I like the flowers, One bottle of pop a Cauliflowers fluffy. |
Na čtvrteční wrk je potřeba si přinést různé krabice všech velikostí (od bot, od čaje apod.) Čím více tím lépe. Nosit je můžete v průběhu týdne. |