Týdenní plán 3.D
Týdenní plány
| Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
|---|---|---|---|
| Anglický jazyk |
Kateryna Boldyrieva:
Who's this? Do you know? It's... + Numerals from 1 to 10 Viera Lukáčová: Unit 1: Who's this? Numerals from 1 - 10 |
Kateryna Boldyrieva:
Listening and reading of the dialogue in SB at p.5, singing a song and playing the game in SB at p.6 + making of different tastks in WB at p.3-5 Viera Lukáčová: Listening and reading SB at p.5, singing a song and playing the game in SB at p.6 + making of different tastks in WB at p.3-5 |
|
| Český jazyk |
JV: Opakování učiva 2. ročníku. Slovo, slabika, hláska, písmeno. Tvrdé a měkké skupiny souhlásek. Psaní ú, ů. LV: Prezentace přečtených knih Nácvik plynulého čtení KSV: Zážitky z prázdnin - vyprávění a psaní příběhu |
Učebnice str: 12 - 18 - vybraná cvičení - některá budeme dělat ústně, některá písemně do sešitu Čítanka str: 12,13, 38 - 39 Dokončení center aktivit - psaní zážitku z prázdnin - prezentace a vyplnění listu o prázdninové knize |
|
| Člověk a práce | Obraz - jablko a hruška | Vytváření podzimního obrazu jablka nebo hrušky | |
| Člověk a svět | Plán okolí školy | Procházka do okolí školy a vytvoření makety okolí školy | |
| Hudební výchova |
Dechová a hlasová cvičení Rytmické cvičení Nácvik písně: Na to pražským mostě |
Vedená dechová rozcvička Rozezpívání s písničkou Holka modrooká Rytmické cvičení Mambo Džambo Zpěv písničky: Na tom pražským mostě |
|
| Matematika |
Opakování učiva 2. ročníku: Sčítání a odčítání do 100 Násobení Slovní úlohy Geometrie - geoboard |
Učebnice str: 8 Pracovní sešit str: 6 - 9 Seznámení s geoboardem - základní rovinné útvary, získává zkušenosti s vlastnostmi rovinných útvarů (čtverec, trojúhelník, obdélník) - záznam do čtvercové sítě Opis příkladů do sešitu |
|
| My ve světě | Já a moje osobnost |
Sebepoznání a sebepojetí (já a moje osobnost – jaký jsem, co chci) - budeme probírat formou projektu Jablík - nyní konkrétně - Učím se vyjádřit to co potřebuji, co mě trápí nebo co se bojím říct a nebo nevím jak na to |
|
| Tělesná výchova |
Sportovní hry. Zásady bezpečného pohybu a chování při TV a sportu. |
Rozcvička, běh na okruhu, společné hry, míčová školka | |
| Výtvarná výchova | Plán okolí školy | Barvení plánu okolí školy - používání různých odstínů barev |