Týdenní plán 4.C
Týdenní plány
| Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
|---|---|---|---|
| Anglický jazyk |
Alena Třeštíková:
Unit 2 Richard Jones: Unit 2 Sofie Krysanova: Unit 3 Shopping |
Alena Třeštíková:
family, numbers - opakování pracovní sešit str. 11, 12, 17, 88 Richard Jones: Reviewing Unit 2 and memory games Sofie Krysanova: Reading a comic, acting out the story, group work, some/any, new vocabulary "food', listening practice, like/likes, don't like/ doesn't like |
Sofie Krysanova:
SB p.16-17 WB p.18-20 |
| Český jazyk |
JV - opakování vyjmenovaných slov po M, slovní druhy, kořen slova bě, pě, vě LV - pohádky (autorská a lidová) KV a SV - osnova, odstavec, vyprávění |
JV - Budeme procvičovat vyjmenovaná slova po M, slova příbuzná a zákeřné dvojice; rozdělovaní slov (slovní druhy), podíváme se na slova s kořenem bě, pě a vě LV - čtení pohádky autorské a lidová, vysvětlení si rozdílu, vennův diagram KV a SV - z vypravování utvořit osnovu a naopak, podle osnovy napsat vypravování |
Písemná práce (vyjmenovaná slova po M) Ve čtvrtek nás čekají dvě hodiny s 4.D (Mladenka a projekt Chvála podzimu) |
| Člověk a práce | Lidové tradice | navléká nit, vyšívá základními stehy | Prosím, aby si žáci na úterý donesli jehlu (větší oko), bavlnku, niť, knoflíky a nějakou bavlněnou látku světlou |
| Člověk a svět |
Vlastivěda (dějepis) - Pravěk (dokončení tématu) Vlastivěda (zeměpis) - Kraje ČR Přírodověda - Houby |
Vlastivěda (dějepis) - Dopsání zápisu (doba železná) Vlastivěda (zeměpis) - rozdělení ČR na kraje, hlavní město Praha, opakování státních symbolů ČR Přírodověda - úvod do učiva houby |
Písemná práce na téma státní symboly ČR |
| Hudební výchova | Hudební nástroje, základní pojmy z hudební nauky |
Hudební pojmy (zvuk x tón, hudební osnova, linka a mezera, houslový klíč, nota) Poznání základních hudebních nástrojů |
|
| Matematika |
Aritmetika - Opakování dělení, dělení se zbytkem, zaokrouhlování Geometrie - rýsování přímky, polopřímky, úsečky |
Aritmetika - Písemné dělení, dělení se zbytkem a zaokrouhlování čísel Podíváme se na mat. prostředí pavučina, krokování, násobilkové čtverce Geometrie - rýsování přímky, polopřímky, úsečky |
Opakovací práce geometrie (bod, přímka, úsečka, jednotky délky mm, cm a dm) |
| My ve světě | Rodina |
Dokončení tématu Charakterizuje pojem domov, na příkladech uvede povinnosti jednotlivých členů rodiny. Chápe důležitost rodiny. Orientuje se v příbuzenských vztazích, umí zařadit jednotlivé členy na stromu života. Dokáže vyprávět o svém městě. Poznává svůj vztah k ostatním. Vysvětlí, jak se projevuje respekt a úcta dětí vůči rodičům a dalším členům rodiny. Uvede jiné možnosti náhradní péče. |
|
| Tělesná výchova |
Kotoul vzad Sportovní hry plavání |
Kotoul vzad s dopomocí Sportovní hry (fair play) |
|
| Výtvarná výchova | Práce s barvami |
Živly (voda - oheň - vzduch - země) míchání barev |