Týdenní plán 5.E
Týdenní plány
| Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
|---|---|---|---|
| Anglický jazyk |
Kristýna Jakešová:
Verb: to be + Revision of UNIT 2 Kateryna Boldyrieva: Unit 2B My family |
Kristýna Jakešová:
G: to be (positive, negative sentences and questions) + possessive adjectives and possessive ´s SB 21 + 26 vocabulary: my family (family members) WB 17 +20-21 Kateryna Boldyrieva: Vocabulary. Comprehension and Grammar (pronouns: I, he, she, it, you, we, they; and possessive adjectives: my, his, her, its, your, our, their) - in your SB at p.18 and in your WB at p.14 |
Kateryna Boldyrieva:
Wednesday's HW is Ex.7, p.13 in yourt WB |
| Český jazyk |
JV: Psaní slabik s ě, předpony s-, z-, vz-, souhláskové skupiny , zdvojené souhlásky LV: Životní příběh Jana Ámose Komenského KV/SV: Porovnávání školního prostředí v různých dobách |
Očekávané výstupy: JV: Žák/yně píše pravopisně správně slova se slabikami bě/bje, pě, vě/vje, mně/mě. Pravopis zdůvodní. Žák/yně zná 3 pomůcky pro správné psaní předpon s-, z-, vz-. Podle toho píše slova s předponou s-, z-, vz- pravopisně správně. Žák/yně se seznámí s dalšími pravidly psaní předpon s-, z-, vz- a zkouší doplňovat. Zdůvodňuje. LV: Žák/yně seřadí text a obrázky podle smyslu a posloupnosti. Odvypráví příběh. KV/SV: Žák/yně sdílí informace od rodičů o tom, jak vypadala škola a vyučování v době, kdy byli oni sami školou povinni. |
DÚ pro práci do CA: Získat od rodičů informace o tom, jak vypadalo vyučování, když chodili do školy. Jak se učili, jaké měli učebnice a sešity, jak vypadala třída, kolik bylo ve třídě dětí. Zajímavosti ze školního života. :-) Práce v CA - Jan Ámos |
| Člověk a svět |
D: Vzdělávání v českých zemích Z: Asie P: Elektrárny a životní prostředí |
Očekávané výstupy: D: Žák/yně popíše vzdělávání v českých zemích v 17. století. Žák/yně popíše význam Jana Ámose Komenského. Z: Žák/yně pracuje na plakátu o Asii. Spolupracuje v týmu a zodpovědně plní dílčí úkoly. P: Žák/yně pracuje s učebnicí, najde klíčová slova, vytvoří zápis do sešitu, popíše způsoby získávání energie a vliv na životní prostředí. |
Práce v CA - Jan Ámos |
| Hudební výchova |
Rondo F. J. Gossec Koncertantní symfonie pro dvě harfy Pějme píseň dokola + krabičkové rondo |
Očekávané výstupy: Žák/yně si poslechne hudební ukázku. Ukáže signál v okamžiku, kdy uslyší opakující se melodii. Žák/yně zpívá píseň Pějme píseň dokola, hraje hru krabičkové rondo. |
|
| Matematika |
A: Dělení dvojciferným dělitelem Dělitelnost Část, zlomek |
A: Žák/yně opakuje a upevňuje dělení dvojciferným dělitelem (čtyřciferné číslo : dvojciferné číslo). Žák/yně se seznamuje se znaky dělitelnosti čísly 2,3,4,5,6,10. Žák/yně určí část z celku, přečte a zapíše zlomek. Žák/yně vyřeší jednoduché úlohy se zlomky. |
pondělí 17.11. - státní svátek čtvrtek 20.11. - test na dělení dvojciferným dělitelem (čtyřciferné číslo : dvojciferné číslo)- něco podobného jako DÚ z pátku. |
| My ve světě | Životní podmínky v asijských zemích |
Očekávané výstupy: Žák/yně zjišťuje informace o životě v Ásii. Porovnává své životní podmínky s podmínkami v Ásii. |
|
| Tělesná výchova |
Ringo Florbal |
Očekávané výstupy: Žák/yně se aktivně účastní průpravných cvičení k týmovým hrám. Žák/yně cvičí samostatně, ve dvojici i v týmu. Žák/yně projevuje sportovní chování - např. přihrává dalším členům/kám týmu. Žák/yně dodržuje pravidla míčových her. Respektuje pokyny trenérky/trenérů. Žák/yně je vždy ustrojen/a do kompletního cvičebního úboru. |
|
| Výtvarná výchova | Obrazy o principech Začít spolu nebo o zásadách Jana Ámose Komenského |
Očekávané výstupy: Žák/yně ve spolupráci s týmem, popř. s dospělým objasní jeden z principů Začít spolu či zásady J.A.K. Společně vytvoří jeden obraz, z něhož návštěvy poznají, jak to ve třídě Začít spolu vypadá, co a jak se tam děje. Nebo, jak to asi vypadalo podle zásad ve škole, ve které učil Jan Ámos. |
Práce v CA - Jan Ámos |