Týdenní plán 5.E

Týdenní plány

< Předchozí týden

Týden 6.10.2025 - 10.10.2025

Následující týden >
Název předmětu Učivo Plánovaný průběh Poznámka
Anglický jazyk Kristýna Jakešová:
Revision: Unit 1
Kateryna Boldyrieva:
Unit 1C Numbers
Kristýna Jakešová:
revision: greetings, articles A/AN, imperatives, plurals
test preparation
SB 14, WB 10-11
Kateryna Boldyrieva:
Numebrs 1 - 100, listening and speaking tasks, asking and answering: What's your phone number? My phone number is...
Kristýna Jakešová:
HW: WB 7/4, 6
Kateryna Boldyrieva:
Wednesday's hometask is in your Workbook at p.6, ex.1
Český jazyk JV: Základová slova, předložky x předpony, psaní i/y v koncovkách podstatných jmen, párové souhlásky, slovesný způsob, shoda přísudku s podmětem

LV: Golem
Literární žánr - pověst

JV/KV: Horoskop pro někoho ze třídy
Očekávané výstupy:
Žák/yně ví, co je základové slovo. Určí základové slovo u odvozených slov.
Žák/yně rozliší, zda jde o předponu či předložku. Zapíše předložku zvlášť a předponu dohromady se slovem.
Žák/yně píše pravopisně správně i/y v koncovkách podstatných jmen.
Žák/yně píše vhodnou souhlásku do slov.
Žák/yně určí a vytvoří správný tvar slovesa ve všech slovesných způsobech.
Žák/yně píše pravopisně správně slovesa v minulém čase.

Žák/yně čte s výrazným přednesem, s pomlkami, poutavě svou roli v pověsti o Golemovi.
Žák/yně sleduje pozorně představení. Vysloví ocenění, doporučení, položí otázku.
Žák/yně popíše základní znaky literárního žánru pověst.

Žák/yně sestaví/vymyslí horoskop na míru pro spolužáka/čku podle získaných informací.
Práce v CA - Rudolf II.

Čtvrtek 23.10. odevzdat k hodnocení zápis do čtenářského deníku (příběh s dětským hrdinou)

Úterý 7.10. Návštěva paní učitelek z jiných škol

Středa 8.10. KC12 Amazonie - zeměpisná přednáška od 10:30 h, 100 Kč
Člověk a práce Nová podoba uměleckého díla ze sbírky Rudolfa II. Očekávané výstupy:
Žák/yně rozstříhá fotku díla na úzké proužky a nově, tvořivě poskládá na čtvrtku, nakonec čistě nalepí.
Práce v CA - Rudolf II.
Člověk a svět Vstupní prověrka
Z: Významná kulturní a přírodní místa v krajích ČR, práce s mapou
P: Živá a neživá příroda, základní pojmy
D: Významné osobnosti dějin českých zemí
Očekávané výstupy:
Žák/yně napíše postupně během týdne 3 části vstupní prověrky (bez známky).
Žák/yně určí, ve kterém kraji ČR se nachází dané významné přírodní či kulturní místo.
Žák/yně spojí pojem s jeho vysvětlením či odpovídajícími příklady.
Žák/yně spojí osobnost s jejím popisem (se základními informacemi o ní).
Práce v CA - Rudolf II.
Hudební výchova Hra na řetěz

Antonio Vivaldi - Čtvero ročních dob, Podzim
Očekávané výstupy:
Žák/yně doplní slova do básně a přednáší ji ve spolupráci s ostatními podle zadaného pokynu.

Žák/yně si poslechne vyprávění o hudebním skladateli Antonio Vivaldim.
Žák/yně se seznámí s koncerty Antonia Vivaldiho. Pozná sonátu Podzim.
Žák/yně značí prstem na papíře rytmus sonáty.
Matematika A: Násobení a dělení
G: Konstrukce trojúhelníku
A: Žák/yně násobí indickým způsobem.
Žák/yně řeší násobilkové obdélníky.
Žák/yně vyřeší šipkové grafy.
Žák/yně písemně násobí jednociferným, dvojciferným, trojciferným číslem.
Žák/yně písemně dělí jednociferným dělitelem.
Žák/yně vyřeší slovní úlohy.
G: Žák/yně narýsuje trojúhelník podle zadání.
pátek 10.10. - test na písemné násobení jednocif., dvojciferným číslem.
Zájemci, kteří se zaregistrovali do logické olympiády - vyplní doma v době od 1.10. do 7.10. online test.
My ve světě Práce se školní řádem
Pravidla v kruhu
Sebehodnocení
Poskytnutí zpětné vazby spolužákům/kám
Očekávané výstupy:
Žák/yně se seznámí s právy a povinnostmi žáků a žákyň. Umí vlastními slovy říct, co pro něj/ni jednotlivé body znamenají.
Žák/yně dodržuje pravidla sezení a aktivit v kruhu.
Žák/yně se písemně vlastními slovy vyjádří k tomu, jak se mu/jí podařilo dosáhnout cíl vytyčený v minulém týdnu.
Žák/yně formuluje spolužákovi/čce ocenění, poděkování, přání a doporučení nebo otázku.
Práce v CA - Rudolf II.
Tělesná výchova Překážková dráha - rozvoj obratnosti

Házená
Očekávané výstupy:
Žák/yně se aktivně účastní cvičení a her na rozvoj obratnosti. Žák/yně překonává překážky na dráze v tělocvičně.

Žák/yně se aktivně účastní průpravných cvičení ke hře házená.
Žák/yně reaguje na pokyny trenéra/ky.

Žák/yně je vždy ustrojen/a do kompletního cvičebního úboru.
Úterý i čtvrtek tělocvik v tělocvičně
Výtvarná výchova Umělecká díla z Rudolfovy sbírky Očekávané výstupy:
Žák/yně se seznámí s některými díly ze sbírky Rudolfa II.
Nejméně 4 díla/předměty správně pojmenuje.
Práce v CA - Rudolf II.
Zpět na úvod

Projekty a spolupráce

Pedagogická fakulta UK
Isic
Začít spolu
Ovoce a zelenina do škol
Praha 12
Přírodovědecká fakulta UK

Naše škola zpracovává v souvislosti s využitím webových stránek pouze taková cookies, která jsou nezbytně nutná pro zajištění provozu webových stránek a internetových služeb, a u kterých není nutno získat souhlas uživatele webu (technické a relační cookies). Pravidla cookies