Týdenní plán 5.E

Týdenní plány

< Předchozí týden

Týden 17.11.2025 - 21.11.2025

Následující týden >
Název předmětu Učivo Plánovaný průběh Poznámka
Anglický jazyk Kristýna Jakešová:
Verb: to be + Revision of UNIT 2
Kateryna Boldyrieva:
Unit 2B My family
Kristýna Jakešová:
G: to be (positive, negative sentences and questions) + possessive adjectives and possessive ´s
SB 21 + 26
vocabulary: my family (family members)
WB 17 +20-21
Kateryna Boldyrieva:
Vocabulary. Comprehension and Grammar (pronouns: I, he, she, it, you, we, they; and possessive adjectives: my, his, her, its, your, our, their) - in your SB at p.18 and in your WB at p.14
Kateryna Boldyrieva:
Wednesday's HW is Ex.7, p.13 in yourt WB
Český jazyk JV: Psaní slabik s ě, předpony s-, z-, vz-, souhláskové skupiny , zdvojené souhlásky

LV: Životní příběh Jana Ámose Komenského

KV/SV: Porovnávání školního prostředí v různých dobách
Očekávané výstupy:
JV: Žák/yně píše pravopisně správně slova se slabikami bě/bje, pě, vě/vje, mně/mě. Pravopis zdůvodní.
Žák/yně zná 3 pomůcky pro správné psaní předpon s-, z-, vz-. Podle toho píše slova s předponou s-, z-, vz- pravopisně správně.
Žák/yně se seznámí s dalšími pravidly psaní předpon s-, z-, vz- a zkouší doplňovat. Zdůvodňuje.

LV: Žák/yně seřadí text a obrázky podle smyslu a posloupnosti. Odvypráví příběh.

KV/SV: Žák/yně sdílí informace od rodičů o tom, jak vypadala škola a vyučování v době, kdy byli oni sami školou povinni.
DÚ pro práci do CA: Získat od rodičů informace o tom, jak vypadalo vyučování, když chodili do školy. Jak se učili, jaké měli učebnice a sešity, jak vypadala třída, kolik bylo ve třídě dětí. Zajímavosti ze školního života. :-)

Práce v CA - Jan Ámos
Člověk a svět D: Vzdělávání v českých zemích

Z: Asie

P: Elektrárny a životní prostředí
Očekávané výstupy:
D: Žák/yně popíše vzdělávání v českých zemích v 17. století. Žák/yně popíše význam Jana Ámose Komenského.

Z: Žák/yně pracuje na plakátu o Asii. Spolupracuje v týmu a zodpovědně plní dílčí úkoly.

P: Žák/yně pracuje s učebnicí, najde klíčová slova, vytvoří zápis do sešitu, popíše způsoby získávání energie a vliv na životní prostředí.
Práce v CA - Jan Ámos
Hudební výchova Rondo
F. J. Gossec Koncertantní symfonie pro dvě harfy
Pějme píseň dokola + krabičkové rondo
Očekávané výstupy:
Žák/yně si poslechne hudební ukázku. Ukáže signál v okamžiku, kdy uslyší opakující se melodii.

Žák/yně zpívá píseň Pějme píseň dokola, hraje hru krabičkové rondo.
Matematika A: Dělení dvojciferným dělitelem
Dělitelnost
Část, zlomek
A: Žák/yně opakuje a upevňuje dělení dvojciferným dělitelem (čtyřciferné číslo : dvojciferné číslo).
Žák/yně se seznamuje se znaky dělitelnosti čísly 2,3,4,5,6,10.
Žák/yně určí část z celku, přečte a zapíše zlomek.
Žák/yně vyřeší jednoduché úlohy se zlomky.
pondělí 17.11. - státní svátek
čtvrtek 20.11. - test na dělení dvojciferným dělitelem (čtyřciferné číslo : dvojciferné číslo)- něco podobného jako DÚ z pátku.
My ve světě Životní podmínky v asijských zemích Očekávané výstupy:
Žák/yně zjišťuje informace o životě v Ásii. Porovnává své životní podmínky s podmínkami v Ásii.
Tělesná výchova Ringo

Florbal
Očekávané výstupy:
Žák/yně se aktivně účastní průpravných cvičení k týmovým hrám.
Žák/yně cvičí samostatně, ve dvojici i v týmu.
Žák/yně projevuje sportovní chování - např. přihrává dalším členům/kám týmu.

Žák/yně dodržuje pravidla míčových her. Respektuje pokyny trenérky/trenérů.

Žák/yně je vždy ustrojen/a do kompletního cvičebního úboru.
Výtvarná výchova Obrazy o principech Začít spolu nebo o zásadách Jana Ámose Komenského Očekávané výstupy:
Žák/yně ve spolupráci s týmem, popř. s dospělým objasní jeden z principů Začít spolu či zásady J.A.K.
Společně vytvoří jeden obraz, z něhož návštěvy poznají, jak to ve třídě Začít spolu vypadá, co a jak se tam děje. Nebo, jak to asi vypadalo podle zásad ve škole, ve které učil Jan Ámos.
Práce v CA - Jan Ámos
Zpět na úvod

Projekty a spolupráce

Pedagogická fakulta UK
Isic
Začít spolu
Ovoce a zelenina do škol
Praha 12
Přírodovědecká fakulta UK

Naše škola zpracovává v souvislosti s využitím webových stránek pouze taková cookies, která jsou nezbytně nutná pro zajištění provozu webových stránek a internetových služeb, a u kterých není nutno získat souhlas uživatele webu (technické a relační cookies). Pravidla cookies