Týdenní plán 5.E
Týdenní plány
Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Český jazyk |
Přivítání v páté třídě Vyprávění prázdninových zážitků Práce na třídních pravidlech |
Očekávané výstupy: Žák/yně se pozdraví se všemi dětmi a dospělými ve třídě. Žák/yně povypráví některé své zážitky z prázdnin, které chce sdílet s ostatními. Přečte si pohlednice ostatních. Pokládá otázky. Žák/yně se aktivně zapojuje do diskuze o třídě a o pravidlech společného soužití a učení. |
Pondělí 1.9. - 8:15 - 9:00, obědy v ŠJ 10:30 - 12:00 Úterý a středa 2.-3.9. - výuka 8:15 - 12:00 Od čtvrtka 4.9. - výuka podle rozvrhu Pondělí 8.9. - třídní schůzka od 17:30 |
Člověk a svět |
Práce s mapou - navštívená místa Sešity na předmět ČaS |
Očekávané výstupy: Žák/yně vyhledá na mapě místa, která navštívil/a během prázdnin. Žák/yně vyhodnotí použitelnost sešitů ČaS ze 4. třídy pro 5. třídu. |
|
Matematika | Opakování učiva 4. ročníku |
Žák/yně procvičuje malou násobilku při hře Mouchy. Žák/yně si připomene a řeší některá prostředí prof. Hejného: barevné trojice , neposedové, součtové trojúhelníky, sousedé, pavučiny. Žák/yně spolupracuje ve dvojici a řeší prázdninové slovní úlohy. |
Žák/yně si doma opakuje malou násobilku. |
My ve světě |
3 x O - Očekávání, obavy, otázky Práce na třídních pravidlech |
Očekávané výstupy: Žák/yně zapíše svá očekávání, obavy a otázky k 5. třídě. Žák/yně se aktivně zapojuje do diskuze o třídě a o pravidlech společného soužití a učení. |
|
Tělesná výchova | Kooperační hry venku |
Očekávané výstupy: Žák/yně se aktivně účastní cvičení a her. Žák/yně je ustrojen/a do kompletního cvičebního úboru. |
Čtvrtek - TV venku - sportovní oblečení a obuv na ven |
Výtvarná výchova | Prázdninová galerie |
Očekávané výstupy: Žák/yně nakreslí malé obrazy - Má prázdninová místa - krajina. Žák/yně se zapojí do instalace prázdninové galerie. |