Týdenní plán 5.E
Týdenní plány
| Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
|---|---|---|---|
| Anglický jazyk |
Kateryna Boldyrieva:
Autumn Holidays Kristýna Jakešová: autumn break |
Kateryna Boldyrieva:
Enjoy your break! Kristýna Jakešová: autumn break |
|
| Český jazyk | Psaní mě/ mně ve slovech |
Očekávané výstupy: Žák/yně vypracuje DÚ na pondělí: V osmisměrce najde slova se slabikami mě/mně a psacím písmem je zapíše do sešitu ČJ. Žák/yně pravidelně čte svou knihu. |
Podzimní prázdniny a dny ředitelského volna |
| Člověk a svět |
D: Doba pobělohorská Z: Světadíly |
Očekávané výstupy: D: Žák/yně zhlédne videa z cyklu Dějiny udatného českého národa. Díly 58, 60 pro zajímavost Díly 61, 62 klidně znovu Díly 63-67 opakování učiva + vhled do nového učiva Z: Žák/yně doplní do svého záznamu v sešitě zeměpisu ke každému světadílu tři obrázky, které pomohou k doplnění informací o daném světadílu. Obrázky nakreslí nebo vytiskne a nalepí. |
Videa možno najít zde: https://www.youtube.com/playlist?list=PLnplwgXmL676ZF4XY6BrbKpRFABnZExbv |
| Matematika | X | Podzimní prázdniny |
DÚ: - trénovat dělení dvojciferným dělitelem v sešitě - pracovní list str 18 (první tři řádky) - uč. 26/16 do sešitu (druhý had) - oprava testu do sešitu (násobení dvojciferným a trojciferným číslem) |
| My ve světě | Sebehodnocení týdne 20.-24.10. |
Očekávané výstupy: Žák/yně vyplní list sebehodnocení. V první části vybarví políčka a v druhé části dopíše celé věty. Žák/yně se vyjádří k tomu, co potřebuje při samostatné a týmové práci. Žák/yně zakroužkuje výraz, který odpovídá tomu, do jaké míry respektuje potřebu ticha pro učení ostatních dětí. |