Týdenní plán 5.E
Týdenní plány
Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk |
Kristýna Jakešová:
Revision: Unit 1 Kateryna Boldyrieva: Unit 1C Numbers |
Kristýna Jakešová:
revision: greetings, articles A/AN, imperatives, plurals test preparation SB 14, WB 10-11 Kateryna Boldyrieva: Numebrs 1 - 100, listening and speaking tasks, asking and answering: What's your phone number? My phone number is... |
Kristýna Jakešová:
HW: WB 7/4, 6 Kateryna Boldyrieva: Wednesday's hometask is in your Workbook at p.6, ex.1 |
Český jazyk |
JV: Základová slova, předložky x předpony, psaní i/y v koncovkách podstatných jmen, párové souhlásky, slovesný způsob, shoda přísudku s podmětem LV: Golem Literární žánr - pověst JV/KV: Horoskop pro někoho ze třídy |
Očekávané výstupy: Žák/yně ví, co je základové slovo. Určí základové slovo u odvozených slov. Žák/yně rozliší, zda jde o předponu či předložku. Zapíše předložku zvlášť a předponu dohromady se slovem. Žák/yně píše pravopisně správně i/y v koncovkách podstatných jmen. Žák/yně píše vhodnou souhlásku do slov. Žák/yně určí a vytvoří správný tvar slovesa ve všech slovesných způsobech. Žák/yně píše pravopisně správně slovesa v minulém čase. Žák/yně čte s výrazným přednesem, s pomlkami, poutavě svou roli v pověsti o Golemovi. Žák/yně sleduje pozorně představení. Vysloví ocenění, doporučení, položí otázku. Žák/yně popíše základní znaky literárního žánru pověst. Žák/yně sestaví/vymyslí horoskop na míru pro spolužáka/čku podle získaných informací. |
Práce v CA - Rudolf II. Čtvrtek 23.10. odevzdat k hodnocení zápis do čtenářského deníku (příběh s dětským hrdinou) Úterý 7.10. Návštěva paní učitelek z jiných škol Středa 8.10. KC12 Amazonie - zeměpisná přednáška od 10:30 h, 100 Kč |
Člověk a práce | Nová podoba uměleckého díla ze sbírky Rudolfa II. |
Očekávané výstupy: Žák/yně rozstříhá fotku díla na úzké proužky a nově, tvořivě poskládá na čtvrtku, nakonec čistě nalepí. |
Práce v CA - Rudolf II. |
Člověk a svět |
Vstupní prověrka Z: Významná kulturní a přírodní místa v krajích ČR, práce s mapou P: Živá a neživá příroda, základní pojmy D: Významné osobnosti dějin českých zemí |
Očekávané výstupy: Žák/yně napíše postupně během týdne 3 části vstupní prověrky (bez známky). Žák/yně určí, ve kterém kraji ČR se nachází dané významné přírodní či kulturní místo. Žák/yně spojí pojem s jeho vysvětlením či odpovídajícími příklady. Žák/yně spojí osobnost s jejím popisem (se základními informacemi o ní). |
Práce v CA - Rudolf II. |
Hudební výchova |
Hra na řetěz Antonio Vivaldi - Čtvero ročních dob, Podzim |
Očekávané výstupy: Žák/yně doplní slova do básně a přednáší ji ve spolupráci s ostatními podle zadaného pokynu. Žák/yně si poslechne vyprávění o hudebním skladateli Antonio Vivaldim. Žák/yně se seznámí s koncerty Antonia Vivaldiho. Pozná sonátu Podzim. Žák/yně značí prstem na papíře rytmus sonáty. |
|
Matematika |
A: Násobení a dělení G: Konstrukce trojúhelníku |
A: Žák/yně násobí indickým způsobem. Žák/yně řeší násobilkové obdélníky. Žák/yně vyřeší šipkové grafy. Žák/yně písemně násobí jednociferným, dvojciferným, trojciferným číslem. Žák/yně písemně dělí jednociferným dělitelem. Žák/yně vyřeší slovní úlohy. G: Žák/yně narýsuje trojúhelník podle zadání. |
pátek 10.10. - test na písemné násobení jednocif., dvojciferným číslem. Zájemci, kteří se zaregistrovali do logické olympiády - vyplní doma v době od 1.10. do 7.10. online test. |
My ve světě |
Práce se školní řádem Pravidla v kruhu Sebehodnocení Poskytnutí zpětné vazby spolužákům/kám |
Očekávané výstupy: Žák/yně se seznámí s právy a povinnostmi žáků a žákyň. Umí vlastními slovy říct, co pro něj/ni jednotlivé body znamenají. Žák/yně dodržuje pravidla sezení a aktivit v kruhu. Žák/yně se písemně vlastními slovy vyjádří k tomu, jak se mu/jí podařilo dosáhnout cíl vytyčený v minulém týdnu. Žák/yně formuluje spolužákovi/čce ocenění, poděkování, přání a doporučení nebo otázku. |
Práce v CA - Rudolf II. |
Tělesná výchova |
Překážková dráha - rozvoj obratnosti Házená |
Očekávané výstupy: Žák/yně se aktivně účastní cvičení a her na rozvoj obratnosti. Žák/yně překonává překážky na dráze v tělocvičně. Žák/yně se aktivně účastní průpravných cvičení ke hře házená. Žák/yně reaguje na pokyny trenéra/ky. Žák/yně je vždy ustrojen/a do kompletního cvičebního úboru. |
Úterý i čtvrtek tělocvik v tělocvičně |
Výtvarná výchova | Umělecká díla z Rudolfovy sbírky |
Očekávané výstupy: Žák/yně se seznámí s některými díly ze sbírky Rudolfa II. Nejméně 4 díla/předměty správně pojmenuje. |
Práce v CA - Rudolf II. |