Týdenní plán 6.B
--- Týdenní plány
Týden 24.11.2025 - 28.11.2025
| Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
|---|---|---|---|
| Anglický jazyk |
Richard Jones:
Prepositions and revising First Conditional Christine McConnel: star sign daily horoscope + future prediction (will/be going to), Christmas play rehearsals, unit 3 future forms |
Richard Jones:
Prepositions: Power Point presentation and SB exercises, WB h/w First Conditional: developing a dialogue Christine McConnel: star sign daily horoscope + future prediction (will/be going to), Christmas play rehearsals, unit 3 future forms |
|
| Člověk a svět práce | Chemická laboratoř | V tomto týdnu se začneme věnovat základům chemického bádání. Nejprve si vysvětlíme pravidla chování a bezpečnosti v chemické laboratoři. Dále zrealizujeme první chemický pokus. | |
| Další cizí jazyk - Německý jazyk |
Lektion 1. 1 |
Wiederholung der Lektion (opakování celé lekce - představení se, názvy některých zemí, abeceda) Dein Profil (str. 23 v učebnici) Dein Freund (představ svého kamaráda) |
|
| Další cizí jazyk - Španělský jazyk |
Výslovnost a přízvuk ve španělštině, números de los servicios de emergencia. Opakování zájmena osobní, zvratná a tázací. |
Pokud bude v pondělí 6.h suplování - začnou děti 2.lekci - téma: Mi Familia (uč. str.17). Ve středu naposloucháme a zkusíme si výslovnost ze str. 16 v učebnici a vysvětlíme, kde je ve španělštině přízvuk. Opakujeme zájmena a otázky, které už náme. Cuál es tu número de teléfono - zápis telefonních čísel - práce ve dvojicích. |
Pokračujeme s referáty na známé španělsky mluvící osobnosti. |
| Fyzika | Síla | suplovaná hodina - pracovní list (známkovaný), pomůcky: učebnice, sešit | |
| Matematika | Dělení desetinných čísel | Práce u tabule, samostatná práce | |
| Přírodní vědy | symbiosis | Filling in a writing assignment to recognise types of symbiotic relationship in the real world and to practice the vocabulary | |
| Přírodopis |
Tomáš Čížek:
Bakterie Christine McConnel: continue with Čížek |
Tomáš Čížek:
V tomto týdnu se zaměříme na bakterie. Pomocí práce s textem zjistíme, jaký je jejich význam v přírodě a pro člověka. Dále si zakreslíme a popíšeme stavbu bakteriální buňky. Christine McConnel: continue with Čížek |
|
| Výtvarná výchova | Iniciály | Iniciály | Pomůcky: Čtvrtka A3/A4, ostatní dle zvolené techniky |
| Základy společenských věd | cyberbullying case study + Den pro třídu (6B/C miss their lesson) | cyberbullying case study + Den pro třídu (6B/C miss their lesson) |