Týdenní plán 2.A
Týdenní plány
| Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
|---|---|---|---|
| Anglický jazyk |
Pocity: tired, hungry, excited, angry Věty typu “this is….”/ “these are…” Opakování slovíček předměty ve třídě Tricky words 1: the, he, she, me, we, be Opakování probraných zvuků |
Očekávané výstupy: Žák/yně pojmenuje základní emoce. Žák/yně pojmenuje předměty ve třídě ve větě It is a/an ... . Žák/yně rozliší, jestli se jedná o jednotné či množné číslo. Žák/yně správně přečte a napíše Tricky words 1. |
|
| Český jazyk |
JV: Opakování učiva 1. ročníku Slabiky Věta a druhy vět podle postoje mluvčího LV: Technika mluveného projevu Intonace KSV: Technika psaní velkých psacích písmen Opis a přepis psacím písmen |
Očekávané výstupy: Žák/yně rozlišuje věty oznamovací, rozkazovací, přací. Žák/yně vyjmenuje 4 druhy vět. .Žák/yně určí počet slabik ve slově. Žák/yně čte věty se správnou intonací. Žák/yně píše správné tvary psacího písmene G. |
Tento týden nás čeká vstupní diagnostický test. V pondělí 29.9. jdeme na představení O líné babičce do Divadla v Dlouhé. V pátek 3. 10. jdeme do KC12 na Dostaň se do rytmu!. |
| Člověk a svět |
Příroda na podzim Lesní zvířata Ptáci |
Očekávané výstupy: Žák/yně vyjmenuje roční období. Žák/yně vyjmenuje podzimní měsíce. Žák/yně vysvětlí, co je to podzimní rovnodennost. Žák/yně vytvoří ve skupině plakát s informacemi o ptákovi. |
|
| Matematika |
Opakování z 1. ročníku Numerace do 25 Krokování Pavučiny Dřívka Rytmus Krychlové stavby Slovní úloha Evidence dat do tabulky |
Očekávané výstupy: Žák/yně sčítá a odčítá v oboru do 25. Žák/yně počítá v probraných prostředích zpaměti. Žák/yně vyřeší slovní úlohu. Žák/yně postaví krychlovou stavbu podle plánu. Žák/yně eviduje data do tabulky. |
Tento týden nás čeká vstupní diagnostický test. |
| Tělesná výchova | Běžecká abeceda |
Očekávané výstupy: Žák/yně jedná v duchu fair play při hrách. Žák/yně dodržuje techniku běhu . |
|
| Workshop v AJ |
HV: Rytmus Bubnování VV+Čap: Dokončení obrázku koaly Malba vodovými barvami |
Očekávané výstupy: Žák/yně zopakuje rytmus na buben. Žák/yně kreslí podle návodu. Žák/yně maluje pozadí vodovými barvami. |