Týdenní plán 2.A
Týdenní plány
| Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
|---|---|---|---|
| Anglický jazyk |
Opakování částí těla Věty I have got... Představení nové hlásky /w/ Blending, čtení krátkých slov Běhací diktát |
Očekávané výstupy: Žák/yně pojmenuje části těla. Žák/yně tvoří věty s I have got... . Žák/yně vysloví, přečte a zapíše zvuk /w/. Žák/yně rozloží slovo z obrázku na jednotlivé zvuky a poté ho zapíše. |
|
| Český jazyk |
JV: Vlastní jména osob Rozdíl mezi hláskou a písmenem Slabiky - vytleskávání LV: Seznámení se s knihovnou KSV: Technika psaní velkých psacích písmen Opis a přepis psacím písmen |
Očekávané výstupy: Žák/yně píše velká písmena na začátku vlastních jmen osob. Žák/yně vysvětlí rozdíl mezi hláskou a písmenem. Žák/yně určí počet slabik ve slově. Žák/yně chová se v souladu pravidel knihovny. Žák/yně píše správné tvary psacích písmem S, Š, L. |
V pátek 26.9. navštívíme s dětmi městkou knihovnu. Kdo již má svou kartičku do knihovny, ať si ji přinese. |
| Člověk a svět |
Opakování dopravních značek Práce s mapou |
Očekávané výstupy: Žák/yně pojmenuje 5 značek. Žák/yně zařadí značky mezi zákazové, příkazové, výstražné a informativní. Žák/yně naviguje spolužáka/spolužačku po mapě. |
|
| Matematika |
Děda Lesoň Porovnávání Numerace do 25 Rozdělování na dvě části Hadi Výstaviště Pavučiny |
Očekávané výstupy: Žák/yně pojmenuje zvířátka dědy Lesoně a určí jejich sílu. Žák/yně porovná sílu týmu zvířátek. Žák/yně sčítá a odčítá v oboru do 25. Žák/yně počítá v probraných prostředích zpaměti. |
|
| Tělesná výchova |
Pohybové hry venku Běžecká abeceda |
Očekávané výstupy: Žák/yně jedná v duchu fair play při hrách. Žák/yně dodržuje techniku běhu . |
|
| Výběrový seminář |
Jablíkovi kamarádi - komunikace Naslouchání |
Očekávané výstupy: Žák/yně popíše, jak to vypadá, když aktivně naslouchá. Žák/yně navrhne řešení situace podle Zlatého pravidla. |
Z důvodu nemoci paní učitelky Boldyrievy se děti nebudou dělit na 3 skupiny, ale zůstanou ve třídách se svými třídními učitelkami. |
| Workshop v AJ |
HV: Kresba na hudbu z filmu Up! VV+ČaP: Kresba koaly M: Porovnávání do 25 |
Očekávané výstupy: Žák/yně vyjádří kresbou pocit z hudby. Žák/yně kreslí podle návodu. Žák/yně porovná čísla do 25. |