Týdenní plán 2.A

Týdenní plány

< Předchozí týden

Týden 22.9.2025 - 26.9.2025

Následující týden >
Název předmětu Učivo Plánovaný průběh Poznámka
Anglický jazyk Opakování částí těla
Věty I have got...
Představení nové hlásky /w/
Blending, čtení krátkých slov
Běhací diktát
Očekávané výstupy:
Žák/yně pojmenuje části těla.
Žák/yně tvoří věty s I have got... .
Žák/yně vysloví, přečte a zapíše zvuk /w/.
Žák/yně rozloží slovo z obrázku na jednotlivé zvuky a poté ho zapíše.
Český jazyk JV: Vlastní jména osob
Rozdíl mezi hláskou a písmenem
Slabiky - vytleskávání
LV: Seznámení se s knihovnou
KSV: Technika psaní velkých psacích písmen
Opis a přepis psacím písmen
Očekávané výstupy:
Žák/yně píše velká písmena na začátku vlastních jmen osob.
Žák/yně vysvětlí rozdíl mezi hláskou a písmenem.
Žák/yně určí počet slabik ve slově.
Žák/yně chová se v souladu pravidel knihovny.
Žák/yně píše správné tvary psacích písmem S, Š, L.
V pátek 26.9. navštívíme s dětmi městkou knihovnu. Kdo již má svou kartičku do knihovny, ať si ji přinese.
Člověk a svět Opakování dopravních značek
Práce s mapou
Očekávané výstupy:
Žák/yně pojmenuje 5 značek.
Žák/yně zařadí značky mezi zákazové, příkazové, výstražné a informativní.
Žák/yně naviguje spolužáka/spolužačku po mapě.
Matematika Děda Lesoň
Porovnávání
Numerace do 25
Rozdělování na dvě části
Hadi
Výstaviště
Pavučiny
Očekávané výstupy:
Žák/yně pojmenuje zvířátka dědy Lesoně a určí jejich sílu.
Žák/yně porovná sílu týmu zvířátek.
Žák/yně sčítá a odčítá v oboru do 25.
Žák/yně počítá v probraných prostředích zpaměti.
Tělesná výchova Pohybové hry venku
Běžecká abeceda
Očekávané výstupy:
Žák/yně jedná v duchu fair play při hrách.
Žák/yně dodržuje techniku běhu .
Výběrový seminář Jablíkovi kamarádi - komunikace
Naslouchání
Očekávané výstupy:
Žák/yně popíše, jak to vypadá, když aktivně naslouchá.
Žák/yně navrhne řešení situace podle Zlatého pravidla.
Z důvodu nemoci paní učitelky Boldyrievy se děti nebudou dělit na 3 skupiny, ale zůstanou ve třídách se svými třídními učitelkami.
Workshop v AJ HV: Kresba na hudbu z filmu Up!
VV+ČaP: Kresba koaly
M: Porovnávání do 25
Očekávané výstupy:
Žák/yně vyjádří kresbou pocit z hudby.
Žák/yně kreslí podle návodu.
Žák/yně porovná čísla do 25.
Zpět na úvod

Projekty a spolupráce

Pedagogická fakulta UK
Isic
Začít spolu
Ovoce a zelenina do škol
Praha 12
Přírodovědecká fakulta UK

Naše škola zpracovává v souvislosti s využitím webových stránek pouze taková cookies, která jsou nezbytně nutná pro zajištění provozu webových stránek a internetových služeb, a u kterých není nutno získat souhlas uživatele webu (technické a relační cookies). Pravidla cookies