Týdenní plán 2.A
Týdenní plány
| Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka | 
|---|---|---|---|
| Anglický jazyk | 
							Opakování slovíček rodina Místní předložky Přivlastňovací zájmena his, her Představení nové hlásky /z/ Blending, čtení krátkých slov Jazykové hry a aktivity procvičující anglickou gramatiku, slovní zásobu a fráze  | 
				
							Očekávané výstupy: Žák/yně pojmenuje členy rodiny. Žák/yně vyjmenuje předložky a předvede k nim náležitý pohyb. Žák/yně přiřadí his a her k osobě na obrázku podle pohlaví. Žák/yně vysloví, přečte a zapíše zvuk /z/. Žák/yně určí z kolika zvuků se slovo skládá.  | 
				Ve čtvrtek čeká děti první individuální čtení s Nadi, budou potřebovat sešit #420. | 
| Český jazyk | 
							JV: Vlastní jména Diakritika LV: Čtení se správnou intonací KSV: Technika psaní velkých psacích písmen Opis a přepis psacím písmen  | 
				
							Očekávané výstupy: Žák/yně píše velká písmena na začátku vlastních jmen osob. Žák/yně vyjmenuje písmena, nad kterými píšeme háčky a čárky. Žák/yně při čtení věty oznamovací na konci klesne hlasem. Žák/yně píše správné tvary velkých psacích písmen U, Y.  | 
				Děti si v pondělí 15.9. přinesou do školy své deníčky. | 
| Člověk a svět | 
							Orientace v okolí Práce s mapou Můj domov  | 
				
							Očekávané výstupy: Žák/yně napíše svoji adresu. Žák/yně zdůvodní funkci důležitých institucí v okolí školy a domova. Žák/yně najde na mapě okolí školy 3 místa, která se třídou navštívili. Žák/yně vytvoří legendu k mapě.  | 
				Tento týden probíhá projekt Pěšky do školy. Pojďte do toho s námi :) | 
| Matematika | 
							Počítáme do 25 Parkety Krokování Výstaviště Hadi Pavučiny  | 
				
							Očekávané výstupy: Žák/yně sčítá a odčítá v oboru do 25. Žák/yně počítá v prostředích z 1. ročníku. Žák/yně pokrývá parketami podlahu.  | 
				|
| Tělesná výchova | 
							Pohybové a závodivé hry Vycházka po okolí školy  | 
				
							Očekávané výstupy: Žák/yně jedná v duchu fair play při hrách. Žák/yně ujde vyznačenou trasu podle mapy.  | 
				|
| Workshop v AJ | 
							HV: Hlasová a rytmická cvičení VV+ČaP: Mandaly z přírodnin M: Krychlové stavby Porovnávání  | 
				
							Očekávané výstupy: Žák/yně správně dýchá, uvolněně zpívá. Žák/yně vytvoří mandalu z přírodnin. Žák/yně vytvoří stavbu podle plánu. Žák/yně spočítá z kolika krychlí je stavba postavena a kolik má podlaží. Žák/yně porovnává čísla v oboru do 20.  |