Týdenní plán 2.A
Týdenní plány
| Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
|---|---|---|---|
| Anglický jazyk |
Části těla Popis obrázku Představení nové hlásky /v/ Diktát krátkých slov Blending, čtení krátkých slov |
Očekávané výstupy: Žák/yně pojmenuje části těla. Žák/yně popíše obrázek pomocí vět She/he/it is... . Žák/yně vysloví, přečte a zapíše zvuk /v/. Žák/yně píše slova podle diktátu. |
|
| Český jazyk |
JV: Druhy samohlásek Psaní dlouhého u ve slovech Slabiky Věta a druhy vět podle postoje mluvčího LV: Rým Poslech literárního textu KSV: Technika psaní velkých psacích písmen Opis a přepis psacím písmen |
Žák/yně rozpozná délku samohlásek a používá je v písemném projevu. Žák/yně vyjmenuje krátké i dlouhé samohlásky a dvojhlásky. Žák/yně určí jaké ú/ů se píše ve slově. Žák/yně rozdělí slovo na slabiky. Žák/yně doplňuje vhodná znaménka do vět. Žák/yně vyhledá v textu rým. Žák/yně píše správné tvary psacího písmene Z, Ž. |
|
| Člověk a svět |
Listnaté a jehličnaté stromy Stromy a jejich plody |
Žák/yně roztřídí stromy do skupin listnaté/jehličnaté. Žák/yně pojmenuje 3 listnaté a 3 jehličnaté stromy. Žák/yně přiřadí plody ke stromům. |
V pondělí 13.10. nás čeká přírodovědný program Stromy a jejich plody s paní Bruštíkovou. Program bude probíhat venku, děti si nemusí nosit aktovku, stačí batůžek s penálem (lepidlem!) a svačinou. Program bude placen z třídního fondu. |
| Matematika |
Numerace do 30 Cyklotrasy Rozdělení čísla na tři části Zvířátka dědy Lesoně Slovní úlohy Parkety |
Žák/yně sčítá a odčítá v oboru do 30. Žák/yně jezdí po matematické cyklotrase a zapíšu stanoviště. Žák/yně počítá v probraných prostředích zpaměti. Žák/yně vyřeší slovní úlohu. Žák/yně pokryje podlahu parketami. Žák/yně porovnává sílu týmu zvířátek dědy Lesoně. |
|
| Tělesná výchova |
Skoky přes švihadlo Míčové hry v týmech Taneční aktivity |
Žák/yně se účastní her se zjednodušenými pravidly. Žák/yně skáče snožmo přes švihadlo. Žák/yně tančí podle videa. |
|
| Workshop v AJ |
VV+ČaP: Práce s přírodninami Frotáž listů |
Žák/yně si vytvoří vzorník listů z okolí školy. Žák/yně dokreslí polovinu listu. |
Tento týden bude z důvodu přírodovědného programu workshop pouze v pátek. |