Týdenní plán 2.A
Týdenní plány
| Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
|---|---|---|---|
| Anglický jazyk |
Části těla Popis vzhledu Věty typu: I have got.../ she, he has got Členové rodiny Představení nové hlásky /oo/ Diktát krátkých slov Blending, čtení krátkých slov Opakování zvuků ze skupiny 5 |
Očekávané výstupy: Žák/yně pojmenuje části těla. Žák/yně jednoduše popíše spolužáky. Žák/yně pozná spolužáky podle jednoduchého popisu. Žák/yně tvoří věty I have got.../ (s)he has got... . Žák/yně pojmenuje členy rodiny. Žák/yně vysloví, přečte a zapíše zvuk /oo/. Žák/yně píše slova podle diktátu. |
|
| Český jazyk |
JV: Samohlásky x souhlásky Psaní dlouhého u ve slovech Slabiky Věta a druhy vět podle postoje mluvčího LV: Návštěva knihovny Poslech literárního textu KSV: Technika psaní velkých psacích písmen Opis a přepis psacím písmen |
Žák/yně rozpozná délku samohlásek a používá je v písemném projevu. Žák/yně rozliší samohlásky a souhlásky. Žák/yně určí jaké ú/ů se píše ve slově. Žák/yně rozdělí slovo na slabiky. Žák/yně doplňuje vhodná znaménka do vět. Žák/yně píše správné tvary psacího písmene P, B, R. |
V pátek 24. 10. navštívíme s dětmi městkou knihovnu a vrátíme vypůjčené knížky z minula. Kdo má kartičku do knihovny u sebe, ať si ji přinese. 27. 10. - 31. 10 - podzimní prázdniny + ředitelské volno |
| Člověk a svět |
Jehličnaté stromy Keře |
Žák/yně popíše rozdíl mezi stromem a keřem. Žák/yně určí, které plody rostou na keřích. Žák/yně vyjmenuje 3 keře. |
|
| Matematika |
Numerace do 30 Hra Sova Zvířátka dědy Lesoně Cyklotrasy Autobus Rozdělení čísla na tři části Slovní úlohy Parkety |
Žák/yně sčítá a odčítá v oboru do 30. Žák/yně objevuje strategie, jak efektivně řešit hru Sova. Žák/yně úspěšně hraje hru Sova Žák/yně napíše správnou ikonu k novému zvířátku Dědy Lesoně a určí jeho sílu. Žák/yně porovnává sílu týmu zvířátek dědy Lesoně. Žák/yně jezdí po matematické cyklotrase a zapíšu stanoviště. Žák/yně počítá v probraných prostředích zpaměti. Žák/yně vyřeší slovní úlohu. Žák/yně pokryje podlahu parketami. |
|
| Tělesná výchova |
Házení a chytání míče obouruč Míčové hry |
Žák/yně hází míčem obouruč. Žák/yně chytí hozený míč. Žák/yně rozumím anglickým pokynům "throw, catch". |
|
| Výběrový seminář |
Around the World: A Taste of The World, poznávání různých kultur skrze jídlo, klíčové ingredience a umění Dramatická výchova: pohádka, dobré x zlé postavy, práce s tělem, gesty a mimikou, práce s hlasem, scénky ze známých pohádek Rozvoj informatického myšlení: práce s blokovým programováním na platformě Code.org, tvorba jednoduchých algoritmů a řešení logických úloh |
Žák/yně přiřadí 4 jídla k zemím, ze kterých pochází. Žák/yně používá tématickou slovní zásobu: ingredient, cuisine, My food is …, It is from… Žák/yně vytvoří obrázek jednoho z národních jídel. Žák/yně se orientuje v základních prvcích pohádkového příběhu a na příkladech je demonstruje. Žák/yně pracuje s jednoduchými dramatickými prvky a využívá je k vyjádření postav a děje pohádky. Žák/yně vytváří jednoduché algoritmy pomocí blokového programování na Code.org. Žák/yně úspěšně projde jeden modul programování na Code.org. Žák/yně odhalí chyby v programu a upravením postupu je odstraní. Žák/yně spolupracuje se spolužákem při společném řešení úkolu. Žák/yně argumentuje své řešení a výsledky programu. Žák/yně porovnává různé strategie a volí nejefektivnější postup pro splnění úkolu. |
|
| Workshop v AJ |
HV: Dechová cvičení Podzimní píseň VV+ČaP: Výroba třídní dýně do školní soutěže M: Rytmus, dokončování vzoru Krychlové stavby |
Žák/yně relaxuje pomocí dechových cvičení. Žák/yně zpívá píseň o podzimu. Žák/yně přispěje k výrobě třídní dýně. Žák/yně dokončí barevný vzor podle stanového rytmu. Žák/yně staví krychlové stavby a zapisuje jejich plány. |