Týdenní plán 2.A

Týdenní plány

< Předchozí týden

Týden 20.10.2025 - 24.10.2025

Následující týden >
Název předmětu Učivo Plánovaný průběh Poznámka
Anglický jazyk Části těla
Popis vzhledu
Věty typu: I have got.../ she, he has got
Členové rodiny
Představení nové hlásky /oo/
Diktát krátkých slov
Blending, čtení krátkých slov
Opakování zvuků ze skupiny 5
Očekávané výstupy:
Žák/yně pojmenuje části těla.
Žák/yně jednoduše popíše spolužáky.
Žák/yně pozná spolužáky podle jednoduchého popisu.
Žák/yně tvoří věty I have got.../ (s)he has got... .
Žák/yně pojmenuje členy rodiny.
Žák/yně vysloví, přečte a zapíše zvuk /oo/.
Žák/yně píše slova podle diktátu.
Český jazyk JV: Samohlásky x souhlásky
Psaní dlouhého u ve slovech
Slabiky
Věta a druhy vět podle postoje mluvčího
LV: Návštěva knihovny
Poslech literárního textu
KSV: Technika psaní velkých psacích písmen
Opis a přepis psacím písmen
Žák/yně rozpozná délku samohlásek a používá je v písemném projevu.
Žák/yně rozliší samohlásky a souhlásky.
Žák/yně určí jaké ú/ů se píše ve slově.
Žák/yně rozdělí slovo na slabiky.
Žák/yně doplňuje vhodná znaménka do vět.
Žák/yně píše správné tvary psacího písmene P, B, R.
V pátek 24. 10. navštívíme s dětmi městkou knihovnu a vrátíme vypůjčené knížky z minula. Kdo má kartičku do knihovny u sebe, ať si ji přinese.

27. 10. - 31. 10 - podzimní prázdniny + ředitelské volno
Člověk a svět Jehličnaté stromy
Keře
Žák/yně popíše rozdíl mezi stromem a keřem.
Žák/yně určí, které plody rostou na keřích.
Žák/yně vyjmenuje 3 keře.
Matematika Numerace do 30
Hra Sova
Zvířátka dědy Lesoně
Cyklotrasy
Autobus
Rozdělení čísla na tři části
Slovní úlohy
Parkety
Žák/yně sčítá a odčítá v oboru do 30.
Žák/yně objevuje strategie, jak efektivně řešit hru Sova.
Žák/yně úspěšně hraje hru Sova
Žák/yně napíše správnou ikonu k novému zvířátku Dědy Lesoně a určí jeho sílu.
Žák/yně porovnává sílu týmu zvířátek dědy Lesoně.
Žák/yně jezdí po matematické cyklotrase a zapíšu stanoviště.
Žák/yně počítá v probraných prostředích zpaměti.
Žák/yně vyřeší slovní úlohu.
Žák/yně pokryje podlahu parketami.
Tělesná výchova Házení a chytání míče obouruč
Míčové hry
Žák/yně hází míčem obouruč.
Žák/yně chytí hozený míč.
Žák/yně rozumím anglickým pokynům "throw, catch".
Výběrový seminář Around the World: A Taste of The World, poznávání různých kultur skrze jídlo, klíčové ingredience a umění

Dramatická výchova: pohádka, dobré x zlé postavy, práce s tělem, gesty a mimikou, práce s hlasem, scénky ze známých pohádek

Rozvoj informatického myšlení: práce s blokovým programováním na platformě Code.org, tvorba jednoduchých algoritmů a řešení logických úloh
Žák/yně přiřadí 4 jídla k zemím, ze kterých pochází.
Žák/yně používá tématickou slovní zásobu: ingredient, cuisine, My food is …, It is from…
Žák/yně vytvoří obrázek jednoho z národních jídel.

Žák/yně se orientuje v základních prvcích pohádkového příběhu a na příkladech je demonstruje.
Žák/yně pracuje s jednoduchými dramatickými prvky a využívá je k vyjádření postav a děje pohádky.

Žák/yně vytváří jednoduché algoritmy pomocí blokového programování na Code.org.
Žák/yně úspěšně projde jeden modul programování na Code.org.
Žák/yně odhalí chyby v programu a upravením postupu je odstraní.
Žák/yně spolupracuje se spolužákem při společném řešení úkolu.
Žák/yně argumentuje své řešení a výsledky programu.
Žák/yně porovnává různé strategie a volí nejefektivnější postup pro splnění úkolu.

Workshop v AJ HV: Dechová cvičení
Podzimní píseň

VV+ČaP: Výroba třídní dýně do školní soutěže

M: Rytmus, dokončování vzoru
Krychlové stavby
Žák/yně relaxuje pomocí dechových cvičení.
Žák/yně zpívá píseň o podzimu.

Žák/yně přispěje k výrobě třídní dýně.

Žák/yně dokončí barevný vzor podle stanového rytmu.
Žák/yně staví krychlové stavby a zapisuje jejich plány.

Zpět na úvod

Projekty a spolupráce

Pedagogická fakulta UK
Isic
Začít spolu
Ovoce a zelenina do škol
Praha 12
Přírodovědecká fakulta UK

Naše škola zpracovává v souvislosti s využitím webových stránek pouze taková cookies, která jsou nezbytně nutná pro zajištění provozu webových stránek a internetových služeb, a u kterých není nutno získat souhlas uživatele webu (technické a relační cookies). Pravidla cookies