Týdenní plán 2.B

Týdenní plány

< Předchozí týden

Týden 15.9.2025 - 19.9.2025

Následující týden >
Název předmětu Učivo Plánovaný průběh Poznámka
Anglický jazyk Opakování slovíček z tématu rodina
Místní předložky
Přivlastňovací zájmena his, her
Představení nové hlásky /z/
Blending, čtení krátkých slov
Jazykové hry a aktivity procvičující anglickou gramatiku, slovní zásobu a fráze
Očekávané výstupy:
Žák/yně pojmenuje členy rodiny.
Žák/yně vyjmenuje předložky a předvede k nim náležitý pohyb.
Žák/yně přiřadí his a her k osobě na obrázku podle pohlaví.
Žák/yně vysloví, přečte a zapíše zvuk /z/.
Žák/yně určí z kolika zvuků se slovo skládá.
V pondělí 15.9. čeká děti první individuální čtení s Nadi.
Český jazyk JV: Vlastní jména
Diakritika
LV: Čtení se správnou intonací
Čtení s porozuměním
Interpretace a psaní pohledu
KSV: Technika psaní velkých psacích písmen
Opis a přepis psacím písmen
Očekávané výstupy:
Žák/yně vyjmenuje písmena, nad kterými píšeme háčky a čárky.
Žák/yně při čtení věty oznamovací na konci klesne hlasem.
Žák/yně píše správné tvary velkých psacích písmen U, Y.
Žák/yně napíše krátký pohled a napíše jméno adresáta a adresu na příslušné řádky.
Žák/yně píše velká písmena na začátku vlastních jmen osob.
Prosím, aby v pondělí 15.9. všichni přinesli do školy své deníčky.
Člověk a svět Orientace v okolí
Práce s mapou
Můj domov
Očekávané výstupy:
Žák/yně napíše svoji adresu.
Žák/yně zdůvodní funkci důležitých institucí v okolí školy a domova.
Žák/yně najde na mapě okolí školy 3 místa, která se třídou navštívili.
Žák/yně vytvoří legendu k mapě.
Tento týden probíhá projekt Pěšky do školy. Pojďte do toho s námi :)

https://zsangel.cz/files/posts/403/files/dopis_rodicum.pdf
Matematika Počítáme do 25
Parkety
Krokování
Výstaviště
Hadi
Pavučiny
Očekávané výstupy:
Žák/yně sčítá a odčítá v oboru do 25.
Žák/yně počítá v prostředích z 1. ročníku.
Žák/yně pokrývá parketami podlahu.
Tělesná výchova Pohybové hry
Vycházka po okolí školy
Očekávané výstupy:
Žák/yně jedná v duchu fair play při hrách.
Žák/yně ujde vyznačenou trasu podle mapy.
Workshop v AJ HV: Hlasová a rytmická cvičení

VV+ČaP: Domečky pro skřítky z přírodnin

M: Porovnávání
Očekávané výstupy:
Žák/yně správně dýchá, uvolněně zpívá.

Žák/yně vytvoří mandalu z přírodnin.

Žák/yně porovnává čísla v oboru do 20.
Žák/yně si jako pomůcky vyrobí dle anglických pokynů krokodýla ze špachtlí.
Žák/yně krokodýla správně přiloží mezi dvě hodnoty, zapisuje znaménka větší/menší na správnou stranu a svoji volbu odůvodní.
Zpět na úvod

Projekty a spolupráce

Pedagogická fakulta UK
Isic
Začít spolu
Ovoce a zelenina do škol
Praha 12
Přírodovědecká fakulta UK

Naše škola zpracovává v souvislosti s využitím webových stránek pouze taková cookies, která jsou nezbytně nutná pro zajištění provozu webových stránek a internetových služeb, a u kterých není nutno získat souhlas uživatele webu (technické a relační cookies). Pravidla cookies