Týdenní plán 2.B

Týdenní plány

< Předchozí týden

Týden 22.9.2025 - 26.9.2025

Následující týden >
Název předmětu Učivo Plánovaný průběh Poznámka
Anglický jazyk Opakování částí těla
Věty se strukturou "I have got..."
Představení nové hlásky /w/ (1. skupina) / Představení nové hlásky /z/ (2. skupina)
Blending, čtení krátkých slov
Čtení příběhu Zac the Rat
Běhací diktát
Očekávané výstupy:
Žák/yně pojmenuje části těla.
Žák/yně tvoří věty s I have got... .
Žák/yně vysloví, přečte a zapíše zvuk /w/ a /z/.
Žák/yně rozloží slovo z obrázku na jednotlivé zvuky a poté ho zapíše.
V pondělí 22.9. prosím přinést zpět do školy sešity a knihy na individuální čtení s Nadi, děkujeme :)
Český jazyk JV: Vlastní jména osob
Rozdíl mezi hláskou a písmenem
Slabiky - vytleskávání
KSV: Technika psaní velkých psacích písmen
Opis a přepis psacím písmen
Očekávané výstupy:
Žák/yně píše velká písmena na začátku vlastních jmen osob.
Žák/yně vysvětlí rozdíl mezi hláskou a písmenem.
Žák/yně určí počet slabik ve slově.
Žák/yně píše správné tvary psacích písmem S, Š, L.
Od pondělí 22.9. budeme psát do deníčků. Prosím tedy, aby si je již všichni donesli. Minulý týden jsme měli zatím, jako deníček záznamový arch k projektu Pěšky do školy. Za účast v projektu všem děkuji :)

V pátek 26.9. proběhne ve škole pyžamový den - z iniciativy žákovského parlamentu. Pokud máte zájem se účastnit, mohou děti přijít do školy v pyžamu :)
Člověk a svět Opakování dopravních značek
Práce s mapou
Očekávané výstupy:
Žák/yně pojmenuje 5 značek.
Žák/yně zařadí značky mezi zákazové, příkazové, výstražné a informativní.
Žák/yně naviguje spolužáka/spolužačku po mapě.
Pokud bude hezky, šli bychom v týdnu na dopravní hřiště.
Matematika Děda Lesoň
Porovnávání
Numerace do 25
Rozdělování na dvě části
Hadi
Výstaviště
Pavučiny
Očekávané výstupy:
Žák/yně pojmenuje probraná zvířátka dědy Lesoně a určí jejich sílu (myš, kočka, husa).
Žák/yně porovná sílu týmu zvířátek.
Žák/yně sčítá, odčítá a porovnává v oboru do 25.
Žák/yně počítá v probraných prostředích zpaměti.
Tělesná výchova Běžecká abeceda
Pobyt venku
Žák/yně dodržuje techniku běhu.
Žák/yně předvede 3 pohyby z běžecké abecedy.
Workshop v AJ M: Krychlové stavby Žák/yně vytvoří stavbu podle plánu.
Žák/yně spočítá z kolika krychlí je stavba postavena a kolik má podlaží.
Žák/yně popíše stavbu v anglickém jazyce.
Zpět na úvod

Projekty a spolupráce

Pedagogická fakulta UK
Isic
Začít spolu
Ovoce a zelenina do škol
Praha 12
Přírodovědecká fakulta UK

Naše škola zpracovává v souvislosti s využitím webových stránek pouze taková cookies, která jsou nezbytně nutná pro zajištění provozu webových stránek a internetových služeb, a u kterých není nutno získat souhlas uživatele webu (technické a relační cookies). Pravidla cookies