Týdenní plán 2.B
Týdenní plány
| Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka | 
|---|---|---|---|
| Anglický jazyk | 
							Opakování částí těla Věty se strukturou "I have got..." Představení nové hlásky /w/ (1. skupina) / Představení nové hlásky /z/ (2. skupina) Blending, čtení krátkých slov Čtení příběhu Zac the Rat Běhací diktát  | 
				
							Očekávané výstupy: Žák/yně pojmenuje části těla. Žák/yně tvoří věty s I have got... . Žák/yně vysloví, přečte a zapíše zvuk /w/ a /z/. Žák/yně rozloží slovo z obrázku na jednotlivé zvuky a poté ho zapíše.  | 
				V pondělí 22.9. prosím přinést zpět do školy sešity a knihy na individuální čtení s Nadi, děkujeme :) | 
| Český jazyk | 
							JV: Vlastní jména osob Rozdíl mezi hláskou a písmenem Slabiky - vytleskávání KSV: Technika psaní velkých psacích písmen Opis a přepis psacím písmen  | 
				
							Očekávané výstupy: Žák/yně píše velká písmena na začátku vlastních jmen osob. Žák/yně vysvětlí rozdíl mezi hláskou a písmenem. Žák/yně určí počet slabik ve slově. Žák/yně píše správné tvary psacích písmem S, Š, L.  | 
				
							Od pondělí 22.9. budeme psát do deníčků. Prosím tedy, aby si je již všichni donesli. Minulý týden jsme měli zatím, jako deníček záznamový arch k projektu Pěšky do školy.  Za účast v projektu všem děkuji :)  V pátek 26.9. proběhne ve škole pyžamový den - z iniciativy žákovského parlamentu. Pokud máte zájem se účastnit, mohou děti přijít do školy v pyžamu :)  | 
			
| Člověk a svět | 
							Opakování dopravních značek Práce s mapou  | 
				
							Očekávané výstupy: Žák/yně pojmenuje 5 značek. Žák/yně zařadí značky mezi zákazové, příkazové, výstražné a informativní. Žák/yně naviguje spolužáka/spolužačku po mapě.  | 
				Pokud bude hezky, šli bychom v týdnu na dopravní hřiště. | 
| Matematika | 
							Děda Lesoň Porovnávání Numerace do 25 Rozdělování na dvě části Hadi Výstaviště Pavučiny  | 
				
							Očekávané výstupy: Žák/yně pojmenuje probraná zvířátka dědy Lesoně a určí jejich sílu (myš, kočka, husa). Žák/yně porovná sílu týmu zvířátek. Žák/yně sčítá, odčítá a porovnává v oboru do 25. Žák/yně počítá v probraných prostředích zpaměti.  | 
				|
| Tělesná výchova | 
							Běžecká abeceda	 Pobyt venku  | 
				
							Žák/yně dodržuje techniku běhu. Žák/yně předvede 3 pohyby z běžecké abecedy.  | 
				|
| Workshop v AJ | M: Krychlové stavby | 
							Žák/yně vytvoří stavbu podle plánu. Žák/yně spočítá z kolika krychlí je stavba postavena a kolik má podlaží. Žák/yně popíše stavbu v anglickém jazyce.  |