Týdenní plán 2.B
Týdenní plány
| Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
|---|---|---|---|
| Anglický jazyk |
Pocity: tired, hungry, excited, angry Věty typu “this is….”/ “these are…” Opakování slovíček předměty ve třídě Tricky words 1: the, he, she, me, we, be Opakování probraných zvuků |
Očekávané výstupy: Žák/yně pojmenuje základní emoce. Žák/yně pojmenuje předměty ve třídě ve větě It is a/an ... . Žák/yně rozliší, jestli se jedná o jednotné či množné číslo. Žák/yně správně přečte a napíše Tricky words 1. |
Příští týden budeme psát vstupní test i z Jolly Phonics. |
| Český jazyk |
JV: Opakování učiva 1. ročníku Slabiky Věta a druhy vět podle postoje mluvčího LV: Technika mluveného projevu Intonace KSV: Technika psaní velkých psacích písmen Opis a přepis psacím písmen |
Očekávané výstupy: Žák/yně rozlišuje věty oznamovací, rozkazovací, přací. Žák/yně vyjmenuje 4 druhy vět. .Žák/yně určí počet slabik ve slově. Žák/yně čte věty se správnou intonací. Žák/yně píše správné tvary psacího písmene G. |
Tento týden nás čeká vstupní diagnostický test. Pro domácí přípravu, můžete trénovat čtení s porozuměním a tvary psacích písmen. Také doporučiji doma průběžně trénovat čtení nahlas. Budeme také psát sebehodnocení za měsíc září do ŽK. V pátek 3. 10. jdeme na 9:00 do knihovny. Chválím, že přihlášky odevzdali téměř všichni žáci. Kdo má vlastní kartičku, prosím v pátek přinést, děkuji. |
| Člověk a svět |
Příroda na podzim Lesní zvířata Ptáci |
Očekávané výstupy: Žák/yně vyjmenuje roční období. Žák/yně vyjmenuje podzimní měsíce. Žák/yně vysvětlí, co je to podzimní rovnodennost. Žák/yně vytvoří ve skupině plakát s informacemi o ptákovi. |
Pokud máte jako Maxík a Stella plyšové ptáčky, můžete je přinést v pátek ukázat. |
| Matematika |
Opakování z 1. ročníku Numerace do 25 Krokování Pavučiny Dřívka Rytmus Krychlové stavby Slovní úloha Evidence dat do tabulky |
Očekávané výstupy: Žák/yně sčítá a odčítá v oboru do 25. Žák/yně počítá v probraných prostředích zpaměti. Žák/yně vyřeší slovní úlohu. Žák/yně postaví krychlovou stavbu podle plánu. Žák/yně eviduje data do tabulky. |
Tento týden nás čeká vstupní diagnostický test. Pro domácí přípravu doporučuji zopakovat matematická prostředí z prvního ročníku. |
| Workshop v AJ |
VV+Čap: Kooperativní obraz Malba vodovými barvami M: Krychlové stavby |
Žák/yně maluje pozadí vodovými barvami. Žák/yně vytvoří stavbu podle plánu. Žák/yně spočítá z kolika krychlí je stavba postavena a kolik má podlaží. |