Týdenní plán 2.B

Týdenní plány

< Předchozí týden

Týden 29.9.2025 - 3.10.2025

Následující týden >
Název předmětu Učivo Plánovaný průběh Poznámka
Anglický jazyk Pocity: tired, hungry, excited, angry
Věty typu “this is….”/ “these are…”
Opakování slovíček předměty ve třídě
Tricky words 1: the, he, she, me, we, be
Opakování probraných zvuků
Očekávané výstupy:
Žák/yně pojmenuje základní emoce.
Žák/yně pojmenuje předměty ve třídě ve větě It is a/an ... .
Žák/yně rozliší, jestli se jedná o jednotné či množné číslo.
Žák/yně správně přečte a napíše Tricky words 1.
Příští týden budeme psát vstupní test i z Jolly Phonics.
Český jazyk JV: Opakování učiva 1. ročníku
Slabiky
Věta a druhy vět podle postoje mluvčího
LV: Technika mluveného projevu
Intonace
KSV: Technika psaní velkých psacích písmen
Opis a přepis psacím písmen
Očekávané výstupy:
Žák/yně rozlišuje věty oznamovací, rozkazovací, přací.
Žák/yně vyjmenuje 4 druhy vět.
.Žák/yně určí počet slabik ve slově.
Žák/yně čte věty se správnou intonací.
Žák/yně píše správné tvary psacího písmene G.
Tento týden nás čeká vstupní diagnostický test. Pro domácí přípravu, můžete trénovat čtení s porozuměním a tvary psacích písmen. Také doporučiji doma průběžně trénovat čtení nahlas.

Budeme také psát sebehodnocení za měsíc září do ŽK.

V pátek 3. 10. jdeme na 9:00 do knihovny. Chválím, že přihlášky odevzdali téměř všichni žáci. Kdo má vlastní kartičku, prosím v pátek přinést, děkuji.
Člověk a svět Příroda na podzim
Lesní zvířata
Ptáci
Očekávané výstupy:
Žák/yně vyjmenuje roční období.
Žák/yně vyjmenuje podzimní měsíce.
Žák/yně vysvětlí, co je to podzimní rovnodennost.
Žák/yně vytvoří ve skupině plakát s informacemi o ptákovi.
Pokud máte jako Maxík a Stella plyšové ptáčky, můžete je přinést v pátek ukázat.
Matematika Opakování z 1. ročníku
Numerace do 25
Krokování
Pavučiny
Dřívka
Rytmus
Krychlové stavby
Slovní úloha
Evidence dat do tabulky
Očekávané výstupy:
Žák/yně sčítá a odčítá v oboru do 25.
Žák/yně počítá v probraných prostředích zpaměti.
Žák/yně vyřeší slovní úlohu.
Žák/yně postaví krychlovou stavbu podle plánu.
Žák/yně eviduje data do tabulky.
Tento týden nás čeká vstupní diagnostický test. Pro domácí přípravu doporučuji zopakovat matematická prostředí z prvního ročníku.
Workshop v AJ VV+Čap: Kooperativní obraz
Malba vodovými barvami
M: Krychlové stavby
Žák/yně maluje pozadí vodovými barvami.
Žák/yně vytvoří stavbu podle plánu.
Žák/yně spočítá z kolika krychlí je stavba postavena a kolik má podlaží.
Zpět na úvod

Projekty a spolupráce

Pedagogická fakulta UK
Isic
Začít spolu
Ovoce a zelenina do škol
Praha 12
Přírodovědecká fakulta UK

Naše škola zpracovává v souvislosti s využitím webových stránek pouze taková cookies, která jsou nezbytně nutná pro zajištění provozu webových stránek a internetových služeb, a u kterých není nutno získat souhlas uživatele webu (technické a relační cookies). Pravidla cookies