Týdenní plán 2.B

Týdenní plány

< Předchozí týden

Týden 20.10.2025 - 24.10.2025

Následující týden >
Název předmětu Učivo Plánovaný průběh Poznámka
Anglický jazyk Hlásky /w/ a /ng/
Rozpoznávání hlásek ve slově, čtení a zápis
Opakování zvuků ze 4. skupiny: ai, ee, ie, oa, or (doplňování zvuků do slov, přiřazování slov ke správnému zvuku)

Zápis krátkých slov z probraných zvuků.
Blending a čtení krátkých z probraných zvuků:
1. skupina: s, a, t, i, p, n
2. skupina: c/k, e, h, r, m, d
3. skupina: g, o, u, l, f, b
4. skupina: ai, j, oa, ie, ee, or
5. skupina: z, w, ng
Žák/yně vysloví hlásku /ng/ a rozpozná ji ve slově.
Žák/yně zopakuje zvuky ze 4. skupiny: ai, ee, ie, oa, or.
Žák/yně doplní chybějící zvuky ai, ee, ie, oa, or do slov.
Žák/yně přiřadí slova do správné skupiny podle zvuku (ai, ee, ie, oa, or).
Žák/yně zapisuje krátká slova z probraných zvuků.
Žák/yně blenduje a čte krátká slova z jednotlivých skupin.
Český jazyk JV: Druhy samohlásek
Psaní dlouhého u ve slovech
Slabiky
Věta a druhy vět podle postoje mluvčího
LV: Intonace
Práce se čtenářským deníkem
Návštěva knihovny
KSV: Technika psaní velkých psacích písmen
Opis a přepis psacím písmen
Žák/yně vytleská slabiky.

Žák/yně rozdělí slovo svislou čarou na slabiky.

Žák/yně rozpozná délku samohlásek a používá diakritiku v písemném projevu.

Žák/yně vyjmenuje krátké i dlouhé samohlásky a dvojhlásky.

Žák/yně určí, které ú/ů se píše ve slově.

Žák/yně doplňuje vhodná interpunkční znaménka na konec vět.

Žák/yně píše správné tvary psacího písmene T, F.

Žák/yně prezentuje svůj čtenářský deník a sdílí dojmy z přečtené knihy s ostatními.

Žák/yně potichu naslouchá prezentacím spolužáků.

Žák/yně pokládá otázky tématu (k prezentovaným knihám).
Pondělí 20. 10.: Z organizačních důvodů budeme dopoledne v prostorách školní družiny, na VSM se po obědě přesuneme do 5.A. Sraz bude ráno u stolečků před třídou.

Středa 22.10: Budeme prezentovat zápisy ve čtenářském deníku.

Čtvrtek 23. 10.: Celodenní venkovní program.
Děti budou potřebovat: svačinu, vhodnou (nejlépe nepromokavou) obuv, vybavený penál včetně lepidla a nůžek.

Pátek 24. 10.: Návštěva knihovny od 10:00.

DOMÁCÍ ÚKOLY NA CELÝ TÝDEN (DO PÁTKU 25.9.)
Oprava krátkých diktátů v sešitě s králíčkem
Čtení s porozuměním
+ Dokončení zápisů ve čtenářském deníku
Člověk a svět Přírodovědný program "Plody a šišky stromů" Žák/yně určí podle vzhledu vybrané stromy rostoucí v okolí školy.

Žák/yně přiřadí plody nebo šišky ke správnému druhu stromu.

Žák/yně roztřídí plody podle typu (suché × dužnaté, peckovice, malvice, bobule, oříšek, nažka, lusk, tobolka).

Žák/yně rozliší nahosemenné a krytosemenné stromy podle typických znaků.

Žák/yně zazimuje nasbíraná semena podle daného postupu.

Žák/yně zaznamená své pozorování o plodech a semenech do pracovního listu nebo třídního zápisu.

Žák/yně spolupracuje při skupinové práci v přírodě a při tvorbě společného výtvarného díla.

Žák/yně se aktivně podílí na tvorbě třídního strom vyráběného výtvarnou techniku frotáže listu.
Čtvrtek 23. 10. – celodenní venkovní program.
Děti budou potřebovat: svačinu, vhodnou (nejlépe nepromokavou) obuv, vybavený penál včetně lepidla a nůžek.
Matematika Numerace do 30
Hra Sova
Slovní úlohy
Zvířátka dědy Lesoně
Cyklotrasy
Autobus
Rozdělení čísla na tři části
Parkety
Žák/yně sčítá a odčítá v oboru do 30.
Žák/yně vyřeší slovní úlohu.
Žák/yně objevuje strategie, jak efektivně řešit hru Sova.
Žák/yně vysvětlí princip hry Sova.
Žák/yně napíše správnou ikonu k novému zvířátku Dědy Lesoně a určí jeho sílu.
Žák/yně porovnává sílu týmu zvířátek dědy Lesoně.
Žák/yně jezdí po matematické cyklotrase a zapíšu stanoviště.
Žák/yně počítá v probraných prostředích zpaměti.
Žák/yně pokryje podlahu parketami.
Tělesná výchova Házení a chytání míče obouruč
Míčové hry
Žák/yně hází míčem obouruč.
Žák/yně chytí hozený míč.
Žák/yně rozumím anglickým pokynům "throw and catch".
Výběrový seminář Around the World
Lesson content: ¨A Taste of The World¨ is the third in the ¨Around the World¨ course and during this VSM we will explore cultures through food stories, key ingredients, and hand-on art.


Dramatická výchova
Lesson content: pohádka, dobré x zlé postavy, práce s tělem, gesty a mimikou, práce s hlasem, scénky ze známých pohádek

Rozvoj informatického myšlení
Lesson content: Práce s blokovým programováním na platformě Code.org, tvorba jednoduchých algoritmů a řešení logických úloh

Expected Learning Outcomes:
The pupil will be able to identify at least 4 new international dishes and countries they come from.
The pupil will be able to understand, use and practice new vocabulary: ingredient, cuisine, My food is …, It is from…
The pupil will be able to use art supplies: paper, scissors, glue, markers to visually represent a foreign dish.
The pupil will be able to participate effectively in group-based activities.

Expected Learning Outcomes:
Žák/yně se orientuje v základních prvcích pohádkového příběhu a na příkladech je demonstruje.
Žák/yně pracuje s jednoduchými dramatickými prvky a využívá je k vyjádření postav a děje pohádky.

Expected Learning Outcomes:
Žák/yně vytváří jednoduché algoritmy pomocí blokového programování na Code.org.
Žák/yně úspěšně projde jeden modul programování na Code.org.
Žák/yně odhalí chyby v programu a upravením postupu je odstraní.
Žák/yně spolupracuje se spolužákem při společném řešení úkolu.
Žák/yně argumentuje své řešení a výsledky programu.
Žák/yně porovnává různé strategie a volí nejefektivnější postup pro splnění úkolu.
Workshop v AJ M: Rytmus, dokončování vzoru
Krychlové stavby

VV + ČaP: Práce s vodovými barvami; míchání barev k docílení co nejpřesnější malby reálného listu; přidání detailů černým fixem.
Žák/yně dokončí barevný vzor podle stanoveného rytmu.
Žák/yně staví krychlové stavby a zapisuje jejich plány.
Žák/yně popisuje krychlovou stavbu druhým.
Žák/yně staví krychlovou stavbu podle popisu druhých.

Žák/yně namíchá barvy tak, aby odpovídaly barvě reálného listu.
Žák/yně zachytí detaily listu pomocí černého fixu.
Žák/yně pečuje o pořádek a pomůcky (štětce, svou pracovní plochu).
Zpět na úvod

Projekty a spolupráce

Pedagogická fakulta UK
Isic
Začít spolu
Ovoce a zelenina do škol
Praha 12
Přírodovědecká fakulta UK

Naše škola zpracovává v souvislosti s využitím webových stránek pouze taková cookies, která jsou nezbytně nutná pro zajištění provozu webových stránek a internetových služeb, a u kterých není nutno získat souhlas uživatele webu (technické a relační cookies). Pravidla cookies