Týdenní plán 2.B
Týdenní plány
| Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
|---|---|---|---|
| Anglický jazyk |
Části těla Popis obrázku Představení nové hlásky /ng/ Opakování zvuků ze 4. skupiny (ai, ee, ie, oa, or) Diktát krátkých slov ze skupin 1 až 4 Blending a čtení krátkých slov ze skupin 1 až 4 |
Očekávané výstupy: Žák/yně pojmenuje části těla. Žák/yně popíše obrázek pomocí vět She/he/it is... . Žák/yně vysloví, přečte a zapíše zvuk /ng/. Žák/yně píše slova podle diktátu. Žák/yně přečte krátká slova složená z probraných zvuků. |
Kdo si che připomenout zvuky ze 4. skupiny, přikládám odkaz na video: https://www.youtube.com/watch?v=NklNtAj3E6Q |
| Český jazyk |
JV: Druhy samohlásek Psaní dlouhého u ve slovech Slabiky Věta a druhy vět podle postoje mluvčího LV: Intonace Rým Poslech literárního textu KSV: Technika psaní velkých psacích písmen Opis a přepis psacím písmen |
Žák/yně vytleská slabiky. Žák/yně rozdělí slovo svislou čarou na slabiky. Žák/yně rozpozná délku samohlásek a používá je v písemném projevu. Žák/yně vyjmenuje krátké i dlouhé samohlásky a dvojhlásky. Žák/yně určí, které ú/ů se píše ve slově. Žák/yně doplňuje vhodná interpunkční znaménka na konec vět. Žák/yně vyhledá v textu rým. Žák/yně píše správné tvary psacího písmene T, F. |
DOMÁCÍ ÚKOLY NA CELÝ TÝDEN (DO PÁTKU 17.9.) ČJ – pracovní sešit, str. 11, cv. 10 a 11 (pro radu s tajenkou klidně napište e-mail) Průběžné čtení knih. M – pracovní list s opisem správných tvarů číslic (prosím s dohledem – někteří žáci píší zrcadlově čísla 3 a 7) Pracovní list í (s prasátky dole) - Děti ho mohou dělat ve škole, když mají hotovo dříve, nebo si ho vzít domů na procvičován +/- do 20 Průběžné dokončení cvičení v pracovním sešitu, které nestihnou během stanovišť. |
| Člověk a svět |
Příprava zvířat na zimu: ježek, veverka, vlaštovka, sýkorka Práce s textem; metoda EUR; tvorba pětilístku o vybraném zvířeti. |
Žák/yně sdílí své prekoncepty, porovnává je s informacemi z textu a upravuje své poznatky. Žák/yně popíše, jak se zvířata (veverka, ježek, vlaštovka, sýkorka) připravují přes podzim na zimu. Žák/yně vysvětlí, proč vlaštovka odléta do teplých krajů a sýkorka zůstává v České republice. Žák/yně vytvoří pětilístek o vybraném zvířeti, |
|
| Matematika |
Numerace do 30 Cyklotrasy Zvířátka dědy Lesoně (myš, kočka, husa, pes) Slovní úlohy Parkety |
Žák/yně sčítá a odčítá v oboru do 30. Žák/yně jezdí po matematické cyklotrase a zapíše stanoviště. Žák/yně počítá v probraných prostředích zpaměti. Žák/yně vyřeší slovní úlohu. Žák/yně pokryje podlahu parketami. Žák/yně porovnává sílu týmu zvířátek dědy Lesoně. Žák/yně doplní do týmu zvířátko, aby byly síly vyrovnané. |
|
| Tělesná výchova |
Skoky přes švihadlo Míčové hry v týmech Taneční aktivity |
Žák/yně se účastní míčových her se zjednodušenými pravidly. Žák/yně skáče snožmo přes švihadlo. Žák/yně se aktivně pokouší o trik "vajíčko". Žák/yně tančí podle videa. |
Kdo si zatím nenosí vlastní švihadlo, prosím, aby ho měl trvale v tělocviku, pokud ho nepoužíváte v týdnu na jiném kroužku. Ve škole je k dispozici cca 5 kusů na půjčení. |
| Workshop v AJ |
VV+ČaP: Práce s přírodninami Frotáž listů |
Žák/yně si vytvoří vzorník listů z okolí školy. Žák/yně dokreslí polovinu listu. Žák/yně provede frotáž na čerstvém listu. |
Na výtvarný workshop půjdeme ven zkoumat stromy v okolí školy. |