Týdenní plán 2.B
Týdenní plány
| Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
|---|---|---|---|
| Anglický jazyk |
Části těla Rodina Školní potřeby Jolly Phonics – skupiny zvuků /z/, /w/, /v/, /ai/, /ee/, /ie/, /oa/, /or/ |
Žák/yně pojmenuje části těla, členy rodiny a školní potřeby. Žák/yně pojmenuje 2D tvary v angličtině. Žák/yně vysloví, přečte a zapíše zvuky /z/, /w/, /v/. Žák/yně přiřadí slova podle zvuku (ai, ee, ie, oa, or). |
|
| Český jazyk |
Velká písmena ve vlastních jménech Dlouhé samohlásky a diakritika Druhy vět Interpunkce Tvary psacích písmen Psaní u/ú/ů Slabiky |
Halloweenský den pro třídu 3.11. Žák/yně reflektuje své zážitky z podzimních prázdnin a sdílí je s ostatními. Žák/yně se zapojuje do třídních aktivit zaměřených na spolupráci a komunikaci. Žák/yně čte s porozuměním texty o svátcích Halloween, Día de los Muertos a Dušičkách a porovnává jejich zvyky a symboliku. Žák/yně píše správné tvary psacích písmen a dodržuje výšku velkých a malých písmen. Žák/yně opíše větu psacím písmem. Žák/yně píše velká písmena na začátku vlastních jmen osob. Žák/yně rozdělí slovo na slabiky a vytleská je. Žák/yně správně píše u/ú/ů ve slovech. Žák/yně doplňuje vhodná znaménka na konec vět. Žák/yně rozlišuje věty oznamovací, rozkazovací, tázací a přací. |
Děti mohou přijít v kostýmech pro hezkou atmosféru a klidně si mohou přinést i tematickou svačinku, pokud budete chtít. (Není to ale povinné – můžete využít to, co už máte doma, a pokud tento svátek neslavíte, je to naprosto v pořádku a není potřeba se do kostýmu nutit.) Tento týden bude také probíhat sebehodnocení napříč všemi předměty. Není potřeba žáky na něj speciálně připravovat – budeme společně opakovat probranou látku a reflektovat, jak se nám v ní individuálně daří. |
| Člověk a svět |
Stromy v okolí školy Listnaté a jehličnaté stromy Plody a druhy plodů Zvířata na podzim Podzimní měsíce Roční období Okolí školy - práce s mapou Průběh voleb |
Žák/yně pojmenuje stromy v okolí školy. Žák/yně rozlišuje listnaté a jehličnaté stromy. Žák/yně rozděluje a pojmenovává druhy plodů. Žák/yně přiřazuje plody nebo šišky ke správným stromům. Žák/yně popíše, jak se zvířata připravují na zimu. Žák/yně vyjmenuje roční období a podzimní měsíce. Žák/yně popíše na mapě okolí školy. Žák/yně vysvětlí, jak fungují volby. |
|
| Matematika |
Sčítání a odčítání do 30 Porovnávání čísel Slovní úlohy Cyklotrasy Parkety Pavučiny Sousedé Zvířátka dědy Lesoně |
Žák/yně sčítá a odčítá v oboru do 30. Žák/yně porovnává čísla pomocí znaků větší, menší, rovno. Žák/yně vyřeší slovní úlohu. Žák/yně hraje hru „Myslím si číslo“ a formuluje efektivní otázky. Žák/yně pokrývá parketami podlahu. Žák/yně řeší pavučiny, sousedy a cyklotrasy. Žák/yně zapisuje data do tabulky. |
|
| Výběrový seminář | Blokové programování (Code.org) |
Žák/yně vytváří jednoduché sekvence v Code.org. Žák/yně odhaluje chyby v programu a opravuje je. |
5. 11. se vybraní žáci zúčastní školního kola programovací soutěže. |
| Workshop v AJ | Začátek nácviku na Christmas Play |
Žák/yně se zapojuje do nácviku třídního vystoupení v rámci školní Christmas play. Žák/yně spolupracuje při rozdělování rolí a zkoušení scén. Žák/yně vyjadřuje své nápady a podílí se na tvorbě scénáře a kostýmů. |