Týdenní plán 2.B

Týdenní plány

< Předchozí týden

Týden 3.11.2025 - 7.11.2025

Následující týden >
Název předmětu Učivo Plánovaný průběh Poznámka
Anglický jazyk Části těla
Rodina
Školní potřeby

Jolly Phonics – skupiny zvuků /z/, /w/, /v/, /ai/, /ee/, /ie/, /oa/, /or/

Žák/yně pojmenuje části těla, členy rodiny a školní potřeby.
Žák/yně pojmenuje 2D tvary v angličtině.

Žák/yně vysloví, přečte a zapíše zvuky /z/, /w/, /v/.
Žák/yně přiřadí slova podle zvuku (ai, ee, ie, oa, or).
Český jazyk Velká písmena ve vlastních jménech
Dlouhé samohlásky a diakritika
Druhy vět
Interpunkce
Tvary psacích písmen
Psaní u/ú/ů
Slabiky
Halloweenský den pro třídu 3.11.
Žák/yně reflektuje své zážitky z podzimních prázdnin a sdílí je s ostatními.
Žák/yně se zapojuje do třídních aktivit zaměřených na spolupráci a komunikaci.
Žák/yně čte s porozuměním texty o svátcích Halloween, Día de los Muertos a Dušičkách a porovnává jejich zvyky a symboliku.

Žák/yně píše správné tvary psacích písmen a dodržuje výšku velkých a malých písmen.
Žák/yně opíše větu psacím písmem.
Žák/yně píše velká písmena na začátku vlastních jmen osob.
Žák/yně rozdělí slovo na slabiky a vytleská je.
Žák/yně správně píše u/ú/ů ve slovech.
Žák/yně doplňuje vhodná znaménka na konec vět.
Žák/yně rozlišuje věty oznamovací, rozkazovací, tázací a přací.
Děti mohou přijít v kostýmech pro hezkou atmosféru a klidně si mohou přinést i tematickou svačinku, pokud budete chtít.
(Není to ale povinné – můžete využít to, co už máte doma, a pokud tento svátek neslavíte, je to naprosto v pořádku a není potřeba se do kostýmu nutit.)

Tento týden bude také probíhat sebehodnocení napříč všemi předměty. Není potřeba žáky na něj speciálně připravovat – budeme společně opakovat probranou látku a reflektovat, jak se nám v ní individuálně daří.
Člověk a svět Stromy v okolí školy
Listnaté a jehličnaté stromy
Plody a druhy plodů
Zvířata na podzim
Podzimní měsíce
Roční období
Okolí školy - práce s mapou
Průběh voleb
Žák/yně pojmenuje stromy v okolí školy.
Žák/yně rozlišuje listnaté a jehličnaté stromy.
Žák/yně rozděluje a pojmenovává druhy plodů.
Žák/yně přiřazuje plody nebo šišky ke správným stromům.
Žák/yně popíše, jak se zvířata připravují na zimu.
Žák/yně vyjmenuje roční období a podzimní měsíce.
Žák/yně popíše na mapě okolí školy.
Žák/yně vysvětlí, jak fungují volby.
Matematika Sčítání a odčítání do 30
Porovnávání čísel
Slovní úlohy
Cyklotrasy
Parkety
Pavučiny
Sousedé
Zvířátka dědy Lesoně
Žák/yně sčítá a odčítá v oboru do 30.
Žák/yně porovnává čísla pomocí znaků větší, menší, rovno.
Žák/yně vyřeší slovní úlohu.
Žák/yně hraje hru „Myslím si číslo“ a formuluje efektivní otázky.
Žák/yně pokrývá parketami podlahu.
Žák/yně řeší pavučiny, sousedy a cyklotrasy.
Žák/yně zapisuje data do tabulky.
Výběrový seminář Blokové programování (Code.org) Žák/yně vytváří jednoduché sekvence v Code.org.
Žák/yně odhaluje chyby v programu a opravuje je.
5. 11. se vybraní žáci zúčastní školního kola programovací soutěže.
Workshop v AJ Začátek nácviku na Christmas Play Žák/yně se zapojuje do nácviku třídního vystoupení v rámci školní Christmas play.
Žák/yně spolupracuje při rozdělování rolí a zkoušení scén.
Žák/yně vyjadřuje své nápady a podílí se na tvorbě scénáře a kostýmů.
Zpět na úvod

Projekty a spolupráce

Pedagogická fakulta UK
Isic
Začít spolu
Ovoce a zelenina do škol
Praha 12
Přírodovědecká fakulta UK

Naše škola zpracovává v souvislosti s využitím webových stránek pouze taková cookies, která jsou nezbytně nutná pro zajištění provozu webových stránek a internetových služeb, a u kterých není nutno získat souhlas uživatele webu (technické a relační cookies). Pravidla cookies