Týdenní plán 3.A
Týdenní plány
| Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka | 
|---|---|---|---|
| Anglický jazyk | 
							Opakování probrané slovní zásoby Pozdravy Prázdniny Rodina  | 
				
							Očekávané výstupy: Žák/yně se představí a řekne o sobě základní údaje. Žák/yně tvoří věty a odpovídá na otázky např. How are you? Where do you live? What´s your name? Žák/yně používá slovní zásobu se členy rodiny.  | 
				|
| Český jazyk | 
							JV: Opakování - abeceda, hláska, slabika, věta, tvary písmen, samohlásky/souhlásky, tvrdé a měkké skupiny, vztahy mezi slovy LV: čtenářské bingo - seznámení s novým bingem, čtení s porozuměním, vyhledávání informací SV: Volné psaní, psaní deníků  | 
				
							Očekávané výstupy: Žák/yně vyjmenuje abecedu a seřadí slova dle abecedy. Žák/yně vyjmenuje a rozliší samohlásky a souhlásky. Žák/yně rozliší krátkou a dlouhou samohlásku ve slově. Žák/yně tvoří věty dle zadání. Žák/yně doplní správné i/í, y/ý. Žák/yně popíše vztah mezi slovy a uvede příklad. Žák/yně čte s porozuměním a správně zodpoví na otázky k textu. Žák/yně vyhledá v textu informace dle pokynu. Žák/yně napíše krátký text dle zadání.  | 
				|
| Člověk a svět | 
							Ve škole Cesta do školy  | 
				
							Očekávané výstupy: Žák/yně tvoří pravidla třídy a popíše jejich důležitost. Žák/yně popíše důležitost pravidel ve společnosti. Žák/yně rozliší vhodné a nevhodné chování. Žák/yně pozná a pojmenuje základní dopravní značky. Žák/yně vytvoří jednoduchý plán okolí školy.  | 
				|
| Matematika | 
							Opakování - rozdělování, sčítání a odčítání do 100, násobení, dělení | 
				
							Očekávané výstupy: Žák/yně sčítá a odčítá v oboru čísel do 100. Žák/yně násobí dle malé i velké násobilky. Žák/yně rozdělí čísla dle pokynu. Žák/yně se orientuje ve stovkové a násobilkové tabulce.  | 
				|
| Tělesná výchova | 
							Zásady bezpečného chování  Míčové hry Kooperativní hry Rytmické a posilovací aktivity  | 
				
							Očekávané výstupy: Žák/yně dodržuje zásady bezpečného chování. Žák/yně dodržuje pravidla her. Žák/yně háže míč obouruč, jednoruč. Žák/yně cvičí dle pokynů.  | 
				
							V pondělí budeme chodit do tělocvičny, ve středu se budeme za příznivého počasí snažit chodit ven. Prosím o vhodné oblečení. Příští týden se zapojíme do projektu Pěšky do školy.  | 
			
| Výběrový seminář | Drama | Mime magic, working with our emotions and body language | |
| Workshop v AJ | 
							Summer Holidays Classroom rules  | 
				
							Očekávané výstupy: Žák/yně vytvoří koláž s motivem prázdnin. Žák/yně popíše koláž 3 větami. (I went to.., I saw.., It was..) Žák/yně vytvoří kooperativní obraz s anglickými třídními pravidly. Žák/yně zpívá probrané písně a novou pohybovou píseň HELLO NEIGHBOUR  |