Týdenní plán 3.A

Týdenní plány

< Předchozí týden

Týden 15.9.2025 - 19.9.2025

Následující týden >
Název předmětu Učivo Plánovaný průběh Poznámka
Anglický jazyk Základní fráze
Rodina
Venkov
Denní činnosti
Očekávané výstupy:
Žák/yně se představí a řekne o sobě základní údaje.
Žák/yně tvoří věty a odpovídá na otázky např. How are you? Where do you live? What´s your name? What´s the day/date/today?
Žák/yně používá slovní zásobu se členy rodiny.
Žák/yně rozpozná a přiřadí k obrázku slova týkající se venkova - mountain, tractor, leaf/leaves, grass, rock, river, field, forest, lake, ground.
Český jazyk JV: Opakování - abeceda, tvrdé a měkké skupiny, psaní u/ú/ů, párové souhlásky
LV: čtenářské bingo - seznámení s novým bingem, čtení s porozuměním, vyhledávání informací, práce s textem - dokončování příběhu
KSV: Volné psaní, psaní deníků, Jablíkovi kamarádi
Očekávané výstupy:
Žák/yně ovládá učivo 2. ročníku.
Žák/yně vyjmenuje abecedu a seřadí slova dle abecedy.
Žák/yně doplní správné u/ú/ů.
Žák/yně opraví nesmyslné věty dle zadání.
Žák/yně doplní správné i/í, y/ý.
Žák/yně doplní správnou párovou souhlásku.
Žák/yně čte s porozuměním a správně zodpoví na otázky k textu.
Žák/yně vyhledá v textu informace dle pokynu.
Žák/yně dokončí příběh podle zadání.
Žák/yně vyjádří své pocity a pocity druhých.
Tento týden je potřeba mít ve třídě vlastní knihu do čtenářské dílny.
Člověk a svět Okolí školy
Doprava
Očekávané výstupy:
Žák/yně rozliší vhodné a nevhodné chování týkající se dopravy.
Žák/yně pozná a pojmenuje základní dopravní značky.
Žák/yně vytvoří jednoduchý plán okolí školy a naviguje dle něj spolužáka.
Žák/yně zná všechna důležitá čísla IZS.
Žák/yně pojmenuje některé části kola a popíše bezpečné chování za jízdy.
Tento týden se účastníme projektu Pěšky do školy! Podpořte nás!
Matematika Opakování - rozdělování, sčítání a odčítání do 100, násobení, dělení
Obsah a obvod
Části a krychlová tělesa
Očekávané výstupy:
Žák/yně ovládá učivo 2. ročníku
Žák/yně sčítá a odčítá v oboru čísel do 100.
Žák/yně násobí dle malé i velké násobilky.
Žák/yně rozdělí čísla dle pokynu.
Žák/yně se orientuje ve stovkové a násobilkové tabulce.
Žák/yně rozdělí obrazce dle zadání.
Žák/yně určí obvod a obsah .
Žák/yně postaví krychlovou stavbu dle zadání a přiřadí k ní správný plán.
Tělesná výchova Míčové hry
Kooperativní hry
Rytmické a posilovací aktivity
Atletika
Očekávané výstupy:
Žák/yně dodržuje zásady bezpečného chování.
Žák/yně dodržuje pravidla her.
Žák/yně háže míč obouruč, jednoruč.
Žák/yně cvičí dle pokynů.
V pondělí chodíme do tělocvičny, ve čtvrtek ven, pokud počasí dovolí.
Výběrový seminář Christina Bek:
Fishbowl spinner
Sofie Krysanova:
Drama
Christina Bek:
Students will discuss how cartoons were created. They will experiment with moving pictures.
Sofie Krysanova:
Telling stories through pantomime, teamwork
Workshop v AJ Přání pro nový školní rok - dokončení knihy
Okolí školy - tvorba skupinového 3D modelu z modelíny
Očekávané výstupy:
Žák/yně vytvoří 3D model hřiště ve skupině.
Žák/yně popíše jednoduchými větami model.
Žák/yně sdělí své přání pro nový školní rok a vytvoří jeho kreslenou podobu do třídní knihy.
Žák/yně zpívá probrané písně a novou pohybovou píseň HELLO NEIGHBOUR
Zpět na úvod

Projekty a spolupráce

Pedagogická fakulta UK
Isic
Začít spolu
Ovoce a zelenina do škol
Praha 12
Přírodovědecká fakulta UK

Naše škola zpracovává v souvislosti s využitím webových stránek pouze taková cookies, která jsou nezbytně nutná pro zajištění provozu webových stránek a internetových služeb, a u kterých není nutno získat souhlas uživatele webu (technické a relační cookies). Pravidla cookies