Týdenní plán 3.A
Týdenní plány
| Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
|---|---|---|---|
| Anglický jazyk |
Základní fráze Abeceda Denní činnosti Opakování na test |
Očekávané výstupy: Žák/yně vyjmenuje abecedu. Žák/yně rozpozná jednotlivá písmena a pojmenuje je. Žák/yně doplní chybějící písmeno z řady. Žák/yně tvoří věty a odpovídá na otázky např. How are you? Where do you live? What´s your name? What´s the day/date/today? What did you have for breakfast? Žák/yně používá slovní zásobu týkající se denní rutiny. Žák/yně rozpozná a seřadí slova denní rutiny - wake up, get up, have a shower, towel, get dressed, toothpaste, toothbrush, have breakfast. Žák/kyně si zapíše slova do školního slovníčku. |
Příští týden budeme psát ve středu vstupní test, který se nehodnotí, ale slouží k diagnostice aktuálního stavu dětí. Objeví se v něm slovní zásoba v rozsahu 2. ročníku, poslech, čtení a psaní. |
| Český jazyk |
JV: Opakování - abeceda, tvrdé a měkké skupiny, psaní u/ú/ů, párové souhlásky LV: čtenářské bingo, čtení s porozuměním, vyhledávání informací, práce s podzimním textem KSV: Podzimní příběhy s kostkou, psaní deníků, měsíční sebehodnocení a plánování |
Očekávané výstupy: Žák/yně ovládá učivo 2. ročníku. Žák/yně vyjmenuje abecedu a seřadí slova dle abecedy. Žák/yně doplní správné u/ú/ů, i/í, y/ý. Žák/yně doplní správnou párovou souhlásku. Žák/yně čte s porozuměním a správně zodpoví na otázky k textu. Žák/yně vyhledá v textu informace dle pokynu. Žák/yně napíše příběh podle pokynu. Žák/yně zhodnotí svůj pokrok a naplánuje kroky pro další rozvoj. |
Tento týden budeme psát ve středu vstupní test, který se nehodnotí, ale slouží k diagnostice aktuálního stavu dětí. Objeví se v něm učivo 2. ročníku - i/y, u/ú/ú, párové souhlásky, abeceda, velká/malá písmena. |
| Člověk a svět |
Domov Naše vlast |
Očekávané výstupy: Žák/yně ovládá učivo 2. ročníku. Žák/yně rozliší vesnici a město a ke každému uvede typický příklad. Žák/yně se orientuje v turistické mapě pomocí základních značek. Žák/yně vyznačí na mapě ČR, kde se nachází jeho obec. Žák/yně se seznámí se znakem své obce. Žák/yně zná význam státního svátku 28.září. Žák/yně rozpozná státní symboly ČR. Žák/yně pojmenuje prezidenta ČR. |
V úterý 23.9. je první podzimní den a s dětmi jsme se domluvili na oblečení laděném do podzimních barev. Příští týden budeme psát v úterý vstupní test, který se nehodnotí, ale slouží k diagnostice aktuálního stavu dětí. Objeví se v něm učivo 2. ročníku. |
| Matematika |
Opakování - rozdělování, sčítání a odčítání do 100, násobení, dělení Obsah a obvod Písemné sčítání Krokování |
Očekávané výstupy: Žák/yně ovládá učivo 2. ročníku Žák/yně sčítá a odčítá v oboru čísel do 100. Žák/yně násobí dle malé i velké násobilky. Žák/yně krokuje dle instukce a doplní správný počet šipek.. Žák/yně určí obvod a obsah. Žák/yně sčítá písemně pod sebe jednociferná i dvojciferná čísla. |
Tento týden budeme psát v pondělí vstupní test, který se nehodnotí, ale slouží k diagnostice aktuálního stavu dětí. Objeví se v něm učivo 2. ročníku - +-, rozdělování a porovnávání do 100, násobení, jednoduchá slovní úloha. |
| Tělesná výchova |
Cvičení na lavičkách Aktivity v lese Běh v terénu |
Očekávané výstupy: Žák/yně dodržuje zásady bezpečného chování v lese. Žák/yně dodržuje pravidla her. Žák/yně cvičí na lavičkách dle pokynů. |
Pokud bude hezké počasí půjdeme ve středu do nedalekého lesa. Myslete prosím na vhodné oblečení a obuv. |
| Výběrový seminář | Drama | Making stories with mimes. Body language + emotions. | |
| Workshop v AJ |
Podzim Mandala z přírodnin Znaky podzimu Podzimní krajina Podzimní píseň |
Očekávané výstupy: Žák/yně vytvoří mandala z přírodnin. Žák/yně popíše jednoduchými větami z čeho se skládá mandala a podzimní znaky okolí školy. Žák/yně vytvoří podzimní krajinu pomocí temper. Žák/yně zpívá probrané písně a novou podzimní píseň. |
V pátek máme Pyžamový den! Budeme se učit v pyžamech. Kdo se chce zapojit, může dorazit v pyžamu, županu a dalších spacích doplňcích dle fantazie. |