Týdenní plán 3.A
Týdenní plány
| Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
|---|---|---|---|
| Anglický jazyk |
Opakování Abeceda - spelling Denní činnosti |
Očekávané výstupy: Žák/yně vyjmenuje abecedu. Žák/yně rozpozná jednotlivá písmena a pojmenuje je. Žák/yně tvoří věty a odpovídá na otázky např. How are you? Where do you live? What´s your name? What´s the day/date/today? What did you have for breakfast? Žák/yně používá slovní zásobu týkající se denní rutiny. Žák/yně rozpozná a a napíše slova denní rutiny - wake up, get up, have a shower, towel, get dressed, toothpaste, toothbrush, have breakfast. Žák/kyně si zapíše slova do školního slovníčku. Žák/yně zapisuje slova podle písmenkového diktátu - spellingu. |
Ve středu píšeme vstupní test. Tento týden budeme mít angličtinu ve středu a v pátek. Pondělní angličtina odpadá kvůli divadlu. |
| Český jazyk |
JV: Opakování 2. ročníku - druhy vět, kořen, slova příbuzná LV: čtenářské bingo, čtení s porozuměním, vyhledávání informací KSV: Psaní deníků, měsíční sebehodnocení a plánování, lupa testů |
Očekávané výstupy: Žák/yně ovládá učivo 2. ročníku. Žák/yně určí druh věty dle postoje mluvčího. Žák/yně uvede příklad všech druhů vět dle zadání. Žák/yně čte s porozuměním a správně zodpoví na otázky k textu. Žák/yně vyhledá v textu informace dle pokynu. Žák/yně najde ve slově jeho kořen. Žák/yně zhodnotí svůj pokrok a naplánuje kroky pro další rozvoj. |
V pondělí půjdeme společensky oblečeni v 8:30 na představení O líně babičce do Divadla v Dlouhé. Představení trvá 2 hodiny. Vracet se budeme na poslední 6. hodinu. Prosím do konce týdne doneste 200 Kč. S sebou stačí pouze batůžek s penálem, svačinou a deníkem. |
| Člověk a svět |
Naše vlast Praha |
Očekávané výstupy: Žák/yně ovládá učivo 2. ročníku. Žák/yně vyznačí na mapě ČR, kde se nachází jeho obec. Žák/yně najde na mapě ČR významné pohoří, řeky a města. Žák/yně rozpozná státní symboly ČR. Žák/yně rozdělí Českou republiku na 3 části a najde je na mapě. Žák/yně pojmenuje prezidenta ČR. Žák/yně vyjmenuje několik památek v Praze. |
V úterý píšeme vstupní test. |
| Matematika |
Opakování - rozdělování, sčítání a odčítání do 100, násobení, dělení Parkety Písemné sčítání Hadi |
Očekávané výstupy: Žák/yně ovládá učivo 2. ročníku Žák/yně sčítá a odčítá v oboru čísel do 100. Žák/yně násobí dle malé i velké násobilky. Žák/yně řeší hady. Žák/yně pokrývá plochu parketami. Žák/yně sčítá písemně pod sebe jednociferná i dvojciferná čísla. |
|
| Tělesná výchova |
Aktivity v lese Běh v terénu |
Očekávané výstupy: Žák/yně dodržuje zásady bezpečného chování v lese. Žák/yně dodržuje pravidla her. |
Tento týden máme TV jen ve středu. Pokud bude hezké počasí půjdeme ve středu do nedalekého lesa. Myslete prosím na vhodné oblečení a obuv. |
| Výběrový seminář | Drama | Masked play. Learning about different cultures, putting on a mask, and working with body language | |
| Workshop v AJ |
Praha Zpěv |
Očekáváné výstupy: Žák/yně zpívá známé písně: -I like the flowers, One bottle of pop a Cauliflowers fluffy. Žák/yně dokreslí půlku památky pomocí tužky. Žák/yně stínuje tužkou Žák/yně jednoduše popíše svůj výtvor. |
Ve čtvrtek máme v 9:00 KC 12 - Drum circle. Bude hrazeno z fondu. |