Týdenní plán 3.A
Týdenní plány
| Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
|---|---|---|---|
| Anglický jazyk |
Abeceda - spelling Denní činnosti Přítomný čas Dny v týdnu Čtení/poslech s porozuměním |
Očekávané výstupy: Žák/yně vyjmenuje abecedu. Žák/yně rozpozná jednotlivá písmena a pojmenuje je. Žák/yně tvoří věty a odpovídá na otázky např. How often do you..clean your teeth/play basketball apod.? Žák/yně používá slovní zásobu týkající se denní rutiny a času. Žák/yně vyjmenuje dny v týdnu. Žák/yně píše dny v týdnu podle písmenkového diktátu. Žák/yně se seznamuje s novou slovní zásobou - always, often, sometimes, never. Žák/yně čte/poslouchá s porozuměním a plní zadané úkoly. Žák/yně vyjadřuje, jak často provádí vybrané činnosti. |
|
| Český jazyk |
JV: Opakování 2. ročníku - druhy vět, stavba slova - předpona, kořen, přípona, slova příbuzná, slova v jiném tvaru, psaní ú po předponě LV: čtenářské bingo, čtení s porozuměním o vzducholodi, práce s textem - vyhledávání informací, převyprávění příběhu podle osnovy KSV: Psaní deníků, vyprávění, psaní podle osnovy - úvod, stať závěr |
Očekávané výstupy: Žák/yně ovládá učivo 2. ročníku. Žák/yně určí druh věty dle postoje mluvčího. Žák/yně uvede příklad všech druhů vět dle zadání. Žák/yně doplní správně ú do slov s předponou. Žák/yně čte s porozuměním a správně zodpoví na otázky k textu. Žák/yně vyhledává odpovědi na otázky v textu. Žák/yně převypráví obsah přečteného. Žák/yně sestaví osnovu a převypráví/napíše podle ní vyprávění. Žák/yně určí slova příbuzná s vybraným slovem. Žák/yně najde ve slově jeho kořen, předponovou a příponovou část. |
|
| Člověk a svět | Živá příroda - Houby |
Očekávané výstupy: Žák/yně roztřídí houby na jedlé a nejedlé. Žák/yně vyjmenuje alespoň 2 příklady jedlých/nejedlých hub. Žák/yně popíše stavbu těla houby. Žák/yně vytvoří lapbook. |
Pokud byste měli doma nějaké houby, které můžete poslat po dětech, budeme rádi. Příští týden v úterý 21.10. budeme mít přírodovědný program s paní Bruštíkovou na téma houby. Bude hrazeno z třídního fondu. |
| Matematika |
Početní operace v oboru čísel do 100 Slovní úlohy Písemné sčítání s přechodem/bez přechodu přes 10 Indické násobení Rodina |
Očekávané výstupy: Žák/yně sčítá a odčítá v oboru čísel do 100. Žák/yně násobí a dělí dle malé i velké násobilky. Žák/yně se seznámí s principem indického násobení. Žák/yně sčítá písemně pod sebe jednociferná i dvojciferná čísla bez přechodu/s přechodem přes 10 Žák/yně vyřeší slovní úlohu, zapíše výpočet a odpověď. Žák/yně řeší úlohy z prostředí Rodiny. |
|
| Tělesná výchova |
Aktivity v lese Běh v terénu Míčové hry Kooperační hry |
Očekávané výstupy: Žák/yně dodržuje zásady bezpečného chování v lese. Žák/yně dodržuje pravidla her. Žák/yně spolupracuje a přihrává. Žák/yně hází obouruč a jednoruč. |
Pokud bude hezké počasí půjdeme ve středu do nedalekého lesa. Myslete prosím na vhodné oblečení a obuv. |
| Výběrový seminář | Drama | Masked play. Making domino masks and acting. | |
| Workshop v AJ |
Praha Podzim |
Očekávané výstupy: Žák/yně dokončí panorama Prahy a jednoduchými větami ji anglicky představí. Žák/yně vytvoří výtvarný projekt s nasbíranými listy. Žák/yně zpívá novou píseň "the Astronomical clock" a doprovází jí na hudební nástroje. Žák/yně zpívá známé písně. |