Týdenní plán 3.A
Týdenní plány
| Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
|---|---|---|---|
| Anglický jazyk |
Denní činnosti Volnočasové aktivity Přítomný čas Dny v týdnu Příslovce času Mluvení - popis obrázku |
Očekávané výstupy: Žák/yně tvoří věty a odpovídá na otázky např. How often do you..clean your teeth/play basketball apod.? Žák/yně se seznamuje s novu slovní zásobou - write email, watch TV, listen to music, go skateboarding, read comics, roller-skate, go shopping Žák/yně tvoří věty s novou slovní zásobou - always, often, sometimes, never, every day/morning/afternoon/evening Žák/yně popisuje a porovnává slovně vybrané obrázky pomocí there is/are a probrané slovní zásoby. Žák/yně vyjadřuje, jak často provádí vybrané činnosti. |
|
| Český jazyk |
JV: Stavba slova - předpona, kořen, přípona, psaní i/y po obojetných souhláskách, vyjmenovaná slova po b a slova příbuzná LV: čtenářské bingo, čtení s porozuměním, práce s textem - vyhledávání informací, převyprávění příběhu podle osnovy KSV: Psaní deníků, vyprávění, psaní podle osnovy - úvod, stať závěr (Pět lízátek) |
Očekávané výstupy: Žák/yně ovládá učivo 2. ročníku. Žák/yně čte s porozuměním a správně zodpoví na otázky k textu. Žák/yně vyhledává odpovědi na otázky v textu. Žák/yně převypráví obsah přečteného. Žák/yně sestaví osnovu a převypráví/napíše podle ní vyprávění. Žák/yně najde ve slově jeho kořen, předponovou a příponovou část. Žák/yně se seznamuje s psaním i/y po obojetných souhláskách. Žák/yně se učí vyjmenovat řadu vyjmenovaných slov po B. Žák/yně se seznamuje s významem vyjmenovaných a slov příbuzných po B. |
|
| Člověk a svět |
Houby Orientace v krajině Světové strany |
Očekávané výstupy: Žák/yně pojmenuje hlavní a vedlejší světové strany. Žák/yně popíše krajinu kolem nás. Žák/yně rozliší typy krajin (zemědělská, průmyslová, lesnatá, rybníkářská). Žák/yně dokončí houbový lapbook. Žák/yně roztřídí houby na jedlé a nejedlé. Žák/yně vyjmenuje alespoň 2 příklady jedlých/nejedlých hub. Žák/yně popíše stavbu těla houby. |
V úterý máme přírodovědný program s paní Bruštíkovou. Prosím o vhodné oblečení a obutí do lesa. S sebou stačí batoh s penálem, svačinou a podsedákem. |
| Matematika |
Početní operace v oboru čísel do 100 Slovní úlohy Písemné sčítání s přechodem/bez přechodu přes 10 Indické násobení Autobus Pavučiny |
Očekávané výstupy: Žák/yně sčítá a odčítá v oboru čísel do 100. Žák/yně násobí a dělí dle malé i velké násobilky. Žák/yně násobí dle principu indického násobení. Žák/yně sčítá písemně pod sebe jednociferná i dvojciferná čísla bez přechodu/s přechodem přes 10. Žák/yně vyřeší slovní úlohu, zapíše výpočet a odpověď. Žák/yně řeší úlohy z prostředí Autobus a Pavučiny. |
|
| Tělesná výchova |
Míčové hry Přírodovědný program |
Očekávané výstupy: Žák/yně dodržuje zásady bezpečného chování v lese. Žák/yně dodržuje pravidla her. Žák/yně spolupracuje a přihrává. Žák/yně hází obouruč a jednoruč. |
Středeční tělocvik bude realizovaný v úterý skrz aktivity v rámci programu s paní Bruštíkovou. |
| Výběrový seminář | Drama | Making Halloween masks, acting out stories, and working in groups | |
| Workshop v AJ | Podzim |
Očekávané výstupy: Žák/yně dokončí projekt s listy. Žák/yně vytvoří výtvarný projekt s houbami. Žák/yně tvoří s kávou a novinami. |
Tento týden máme wrk pouze ve čtvrtek. |