Týdenní plán 3.A
Týdenní plány
| Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
|---|---|---|---|
| Anglický jazyk |
Denní činnosti/Volnočasové aktivity Přítomný čas Dny v týdnu Příslovce času Halloween |
Očekávané výstupy: Žák/yně tvoří věty a odpovídá na otázky např. How often do you..clean your teeth/play basketball apod.? Žák/yně použije ve větě slovní zásobu. - write email, watch TV, listen to music, go skateboarding, read comics, roller-skate, go shopping Žák/yně tvoří věty s novou slovní zásobou a příslovci času. např. I never write emails. Žák/yně vyjadřuje, jak často provádí vybrané činnosti. Žák/yně procvičuje Halloweenskou slovní zásobu. |
|
| Český jazyk |
JV: opakování, vyjmenovaná slova po b a slova příbuzná, dvojice slov např. být a bít LV: čtenářské bingo, halloweenské čtení s porozuměním, práce s textem - vyhledávání informací KSV: Psaní deníků, vyprávění, sebehodnocení, příprava na konzultace |
Očekávané výstupy: Žák/yně ovládá probrané učivo. Žák/yně čte s porozuměním a správně zodpoví na otázky k textu. Žák/yně vyhledává odpovědi na otázky v textu. Žák/yně převypráví obsah přečteného. Žák/yně najde ve slově jeho kořen, předponovou a příponovou část. Žák/yně se seznamuje s psaním i/y po obojetných souhláskách. Žák/yně se učí vyjmenovat řadu vyjmenovaných slov po B. Žák/yně vysvětlí význam vyjmenovaných a slov příbuzných po B. Žák/yně doplňuje y do vyjmenovaných/příbuzných slov po B. Žák/yně se seznamuje s rozlišením významu slov dle napsaného i/y - odbýt/odbít. |
|
| Člověk a svět |
Orientace v krajině Světové strany Opakování |
Očekávané výstupy: Žák/yně ovládá probrané učivo. Žák/yně pojmenuje hlavní a vedlejší světové strany. Žák/yně popíše krajinu kolem nás. Žák/yně rozliší typy krajin (zemědělská, průmyslová, lesnatá, rybníkářská). |
|
| Matematika |
Násobení a dělení Písemné sčítání přes 100 Indické násobení Porovnávání čísel přes 100 Součtové trojúhelníky Násobilkové obdélníky |
Očekávané výstupy: Žák/yně ovládá probrané učivo. Žák/yně sčítá a odčítá v oboru čísel do 100. Žák/yně násobí a dělí dle malé i velké násobilky. Žák/yně indicky násobí. Žák/yně písemně sčítá čísla přes 100. Žák/yně vyřeší součtové trojúhelníky a násobilkové obdélníky. |
|
| Tělesná výchova |
Christmas play Halloweesnké pohybové aktivity |
Očekávané výstupy: Žák/yně se seznamuje s choreografií a trénuje ji. |
Tento týden máme tělocvik pouze ve středu. Ven nepůjdeme. |
| Výběrový seminář | Drama | Puppets | learning how to be a puppeteer, making stick puppets out of magazines |
| Workshop v AJ |
Podzim Christmas play |
Očekávané výstupy: Žák/yně zpívá probrané písně. Žák/yně dokončí projekt s houbami. Žák/yně nacvičuje tanec a zpěv na Christmas play. |