Týdenní plán 4.B
Týdenní plány
| Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
|---|---|---|---|
| Anglický jazyk |
Comparatives. Past simple. |
Stupňování přídavných jmen (smaller, older…). Minuly čas - použití ve větách, poslech, hry na procvičení. |
|
| Český jazyk |
Tereza Mrózková:
LV: dílna čtení (děti si přinesou svou rozečtenou knížku) Tereza Mrózková: LV - dílna čtení Jana Braunová: JV: Procvičování vyjmenovaných slov. Slovní druhy. Skloňování podst. jmen |
Tereza Mrózková:
Děti si přinesou svou rozečtenou knížku Tereza Mrózková: - Jana Braunová: JV: Procvičování vyjm.slov, jejich význam a hledání slov příbuzných. Slovní druhy hravě (hledáme i mezi vyjmenovanými slovy). Rod, číslo a pád. |
Tereza Mrózková:
PONDĚLÍ - děti si přinesou své rozečtené knížky |
| Člověk a svět |
D: pravěk Pří: dokončení plakátů a vzájemné sdílení Vla: Česká Republika |
D: Období pravěku, základní rozdělení. Pří: Po dokončení plakátů budeme sdílet nejdůležitější informace. Zkusíme zapsat, co je pro nás důležité vědět. Vla: Jak náš stát funguje. Důležité symboly, lidé, historie. |
|
| Matematika |
Počítáme do 1000. Písemně násobíme, dělíme, sčítáme a odečítáme. Dělíme se zbytkem. G: Opakování rýsování -přímka, úsečka, bod. |
Procvičíme to, co nám v testu dělalo potíže. Procvičíme rýsování. Nezapomeň pravítko a tužku. |
|
| Tělesná výchova |
Plavání. Pohybové hry venku. |
. | |
| Výběrový seminář | Drama | Making stories with mimes. Body language + emotions. | |
| Workshop v AJ |
HV: rhythms with sticks and stones and some call and repeat songs Art: Cave paintings |
HV: Propojíme povídání o pravěku v ČaS a vyzkoušíme rytmy pravěkých lidí Art: Pomocí pastelu a uhle vytvoříme malby pravěkých lidí |
Prosím o donesení VELKÝCH papírových tašek. |