Týdenní plán 4.C
Týdenní plány
| Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
|---|---|---|---|
| Anglický jazyk |
Richard Jones:
Unit 1 Sofie Krysanova: Unit 1 revision |
Richard Jones:
Introduction and 'get to know you' Sofie Krysanova: Spelling practice, singing a song, working in pairs, ABC, "What's this/ What are these?" |
Sofie Krysanova:
SB p.6 WB p.5 |
| Český jazyk |
JV: Vyjmenovaná slova, hlásky, slabiky, význam slova, slova příbuzná a kořen slova LV: tvořivá činnost s literárním textem (lyrika a epika) KV a SV: Diskuze - moje předsevzetí do nového školního roku |
JV: opakování vyjmenovaných slov po B, F, L (správné použití vyjmenovaných slov, slova příbuzná), rozdělení hlásek, předpona - kořen slova a přípona LV: zaměření na rozdíl mezi lyrikou a epikou KV a SV: Diskuse o tom, čeho bychom v tomto roce chtěli dosáhnout, jaké máme plány. |
Prosím, aby všechny děti měly v pondělí TŘÍDNÍ SEŠIT. Vstupní test - není na známky (úterý) |
| Člověk a práce | Stříhání, lepení, práce s papírem | Pracuje s nůžkami a papírem. | |
| Člověk a svět |
Vlastivěda (dějepis): Úvod do učiva Vlastivěda (zeměpis): Česká republika Přírodopis: Živá a neživá příroda |
Vlastivěda (dějepis): orientace na historické časové ose, určování století Vlastivěda (zeměpis): najít na mapách ČR, sousední státy, státní znaky Přírodopis: rozdělení prvků živé a neživé přírody (živly) |
|
| Hudební výchova | Lidové písně, naučení nové písně | Rytmizace, využití rytmických nástrojů | |
| Matematika |
Aritmetika: Počítáme do 1000, Opakování násobilky, sčítání, odčítání, číselné řady, tvoření skupin Geometrie: úsečka, jednotky délky |
Aritmetika: Porovnávání čísel do 1000, + a - do 1000 pamětně i písemně. Násobení a dělení. Pracovní sešit - rodina, výstaviště, autobus, součtové trojúhelníky Geometrie: rýsování úseček, měření úseček, rýsování úsečky dané délky, jednotky délky (cm, mm) |
Vstupní test - není na známky (čtvrtek) |
| My ve světě | Pravidla soužití | konflikt, respektování, spolupráce | |
| Tělesná výchova |
Míčové hry Plavání |
Fotbal (průpravná cvičení, manipulace s míčem, přihrávky, kop na bránu) | |
| Výtvarná výchova | Míchání barev, malba temperovými barvy, obtisky | Tvorba rodokmenu |