Týdenní plán 4.C
Týdenní plány
| Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka | 
|---|---|---|---|
| Anglický jazyk | 
								Sofie Krysanova:
								 Unit 2 Richard Jones: Cross-curricular links: Comparing ages (listening and reading) Alena Třeštíková: Unit 1  | 
				
								Sofie Krysanova:
								 Reading the comics, roleplay, new family vocabulary (uncle, aunt, cousin, grandma, grandpa, brother, sister), making a family tree, my/your/his/her, possession´s Richard Jones: SB p.12, AB p.12 Alena Třeštíková: opakování učiva: Where is...? ABC, How do you spell?..this x these  | 
				
								Sofie Krysanova:
								 SB p.8,9 WB p.7-9  | 
			
| Český jazyk | 
							JV - vyjmenovaná slova, synonyma a antonyma, slova příbuzná a odvozená LV: tvořivá činnost s literárním textem (lyrika a epika) KV a SV: moje předsevzetí do nového školního roku, prezentování před třídou  | 
				
							JV - vyjmenovaná slova po B, F, L, (M), tvorba slov stejného nebo podobného významu a slov opačného významu (synonyma a antonyma),rozdělování slov příbuzných a odvozených LV: četba ukázek a vysvětlení si rozdílu mezi lyrikou a epikou KV a SV: tvorba a příprava na povídání o své rodině před třídou (1. vesmírná výzva)  | 
				Napíšeme si opakování: vyjmenovaná slova po B (středu) | 
| Člověk a práce | První pomoc - zásady bezpečného chování, základy první pomoci | Žáci si vyjmenují různé druhy úrazů a vyzkouší si jejich ošetření | |
| Člověk a svět | 
							Vlastivěda (dějepis): časová osa a století Vlastivěda (zeměpis): Česká republika Přírodopis: Živá a neživá příroda  | 
				
							Vlastivěda (dějepis): orientace na časové ose a podle roku určit století Vlastivěda (zeměpis): Státní znaky České republiky Přírodopis: Živá a neživá příroda (rozdělení a znaky), zaměření na neživou přírodu (voda, půda, oheň, vzduch = tvorba projektu)  | 
				|
| Hudební výchova | Lidové písně, hra na ozvučná dřívka | Žáci se seznámí s lidovými písněmi a vyzkouší si píseň doprovodit na ozvučná dřívka | |
| Matematika | 
							Aritmetika: Počítáme do 1000, Opakování násobilky, sčítání, odčítání, číselné řady, mat. prostředí Geometrie: rýsování úsečky, jednotky délky  | 
				
							Aritmetika: Porovnávání čísel do 1000, + a - do 1000 pamětně i písemně. Násobení a dělení. Prostředí - rodokmen, pavučina, dřívka, krokování Geometrie: rýsování úseček, měření úseček, rýsování úsečky dané délky, jednotky délky (cm, mm)  | 
				Napíšeme si opakování z učiva: sčítací trojúhelníky, výstaviště, autobus, linky - cyklotrasy + násobení a dělení 2, 3, 4, 5 (pátek) | 
| My ve světě | Konflikt | Co to je konflikt a možnosti řešení | |
| Tělesná výchova | 
							Míčové hry Plavání  | 
				Fotbal- průpravná cvičení, nahrávky, střelba na bránu a pravidla hry | |
| Výtvarná výchova | Míchání barev, malba, obtisky | Tvorba rodokmenového stromu | Prosím žáky aby si donesli na úterý 5 - 10 různých listů ze stromů |