Týdenní plán 5.E

Týdenní plány

< Předchozí týden

Týden 10.11.2025 - 14.11.2025

Následující týden >
Název předmětu Učivo Plánovaný průběh Poznámka
Anglický jazyk Kristýna Jakešová:
Unit 2C: Mickey, Millie and Mut
to be: yes/no questions
Kateryna Boldyrieva:
Unit 2A Comprehension and Grammar
Kristýna Jakešová:
grammar: to be (positive and negative sentences + questions) + possessive adjectives + possessive ‘s
vocabulary: my family
SB 19-21
Kateryna Boldyrieva:
Using of the verb ¨be¨: long and short forms, affirmative, negative and questions (SB: p.16 - 17, WB: 13)
Kateryna Boldyrieva:
Wednesday's HW is in your WB at p.12, Ex.3
Český jazyk JV: Základová slova, slovesný způsob, shoda přísudku s podmětem, psaní je/ě, mě/mně, předpony s-, z-, vz-

LV: Životní příběh Jana Ámose Komenského

KV/SV: Porovnávání školního prostředí v různých dobách
Očekávané výstupy:
JV: Žák/yně ví, co je základové slovo. Určí základové slovo u odvozených slov.
Žák/yně určí a vytvoří správný tvar slovesa ve všech slovesných způsobech.
Žák/yně píše pravopisně správně slovesa v minulém čase.
Žák/yně píše pravopisně správně slova se slabikami bě/bje, pě, vě/vje, mně/mě. Pravopis zdůvodní.
Žák/yně se seznámí s pravidlem psaní předpon s-, z-, vz- a zkouší doplňovat. Zdůvodňuje.

LV: Žák/yně seřadí text a obrázky podle smyslu a posloupnosti. Odvypráví příběh.

KV/SV: Žák/yně sdílí informace od rodičů o tom, jak vypadala škola a vyučování v době, kdy byli oni sami školou povinni.
DÚ pro práci do CA: Získat od rodičů informace o tom, jak vypadalo vyučování, když chodili do školy. Jak se učili, jaké měli učebnice a sešity, jak vypadala třída, kolik bylo ve třídě dětí. Zajímavosti ze školního života. :-)

Konzultace R-Ž-U: od pondělí 10.11.

Pondělí 10.11. První pomoc - program se zdravotníky (lektory první pomoci)
Úterý 11.11. Návštěva studentek PedF UK
Čtvrtek 13.11. KC12 Asie, 100 Kč
Pátek 14.11 Sociometrie, 3. vyučovací hodina

Práce v CA - Jan Ámos
Člověk a práce První pomoc Očekávané výstupy:
Žák/yně se aktivně účastní činností při lekcích první pomoci. Reaguje na pokyny lektorů.
Člověk a svět D: Vzdělávání v českých zemích

Z: Asie

P: Elektrárny a životní prostředí

Očekávané výstupy:
D: Žák/yně popíše vzdělávání v českých zemích v 17. století. Žák/yně popíše význam Jana Ámose Komenského.

Z: Žák/yně pracuje na plakátu o Asii. Spolupracuje v týmu a zodpovědně plní dílčí úkoly.

P: Žák/yně pracuje s učebnicí, najde klíčová slova, vytvoří zápis do sešitu, popíše způsoby získávání energie a vliv na životní prostředí.
Práce v CA - Jan Ámos
Hudební výchova Rondo
F. J. Gossec Koncertantní symfonie pro dvě harfy
Pějme píseň dokola + krabičkové rondo
Očekávané výstupy:
Žák/yně si poslechne hudební ukázku. Ukáže signál v okamžiku, kdy uslyší opakující se melodii.

Žák/yně zpívá píseň Pějme píseň dokola, hraje hru krabičkové rondo.
Matematika A: Dělení dvojciferným dělitelem
Dělitelnost
G: Mnohoúhelníky konvexní a nekonvexní
A: Žák/yně opakuje a upevňuje dělení dvojciferným dělitelem.
Žák/yně určí dělitele daného čísla.
Žák/yně pozná prvočísla.
Žák/yně se seznamuje se znaky dělitenosti čísel 2,3,4,5,6,10.
G: Žák/yně pozná konvexní a nekonvexní mnohoúhelníky.
Źák/yně modeluje konvexní a nekonvexní mnohoúhelníky na geodesce.
- uč. str. 30/poučka, cv. 22,23 do čtvercové sítě.
pátek 14.11. - test na dělení dvojciferným dělitelem se zkouškou (trojciferné číslo : dvojciferné číslo) - něco podobného jako barevné lístečky.
My ve světě Životní podmínky v asijských zemích Očekávané výstupy:
Žák/yně zjišťuje informace o životě v Ásii. Porovnává své životní podmínky s podmínkami v Ásii.
Tělesná výchova Přehazovaná

Florbal
Očekávané výstupy:
Žák/yně se aktivně účastní průpravných cvičení k míčovým hrám.
Žák/yně cvičí samostatně, ve dvojici i v týmu.

Žák/yně dodržuje pravidla míčových her. Respektuje pokyny trenérky/trenérů.

Žák/yně je vždy ustrojen/a do kompletního cvičebního úboru.
Zpět na úvod

Projekty a spolupráce

Pedagogická fakulta UK
Isic
Začít spolu
Ovoce a zelenina do škol
Praha 12
Přírodovědecká fakulta UK

Naše škola zpracovává v souvislosti s využitím webových stránek pouze taková cookies, která jsou nezbytně nutná pro zajištění provozu webových stránek a internetových služeb, a u kterých není nutno získat souhlas uživatele webu (technické a relační cookies). Pravidla cookies