Týdenní plán 5.E
Týdenní plány
| Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
|---|---|---|---|
| Anglický jazyk |
Kristýna Jakešová:
Unit 2C: Mickey, Millie and Mut to be: yes/no questions Kateryna Boldyrieva: Unit 2A Comprehension and Grammar |
Kristýna Jakešová:
grammar: to be (positive and negative sentences + questions) + possessive adjectives + possessive ‘s vocabulary: my family SB 19-21 Kateryna Boldyrieva: Using of the verb ¨be¨: long and short forms, affirmative, negative and questions (SB: p.16 - 17, WB: 13) |
Kateryna Boldyrieva:
Wednesday's HW is in your WB at p.12, Ex.3 |
| Český jazyk |
JV: Základová slova, slovesný způsob, shoda přísudku s podmětem, psaní je/ě, mě/mně, předpony s-, z-, vz- LV: Životní příběh Jana Ámose Komenského KV/SV: Porovnávání školního prostředí v různých dobách |
Očekávané výstupy: JV: Žák/yně ví, co je základové slovo. Určí základové slovo u odvozených slov. Žák/yně určí a vytvoří správný tvar slovesa ve všech slovesných způsobech. Žák/yně píše pravopisně správně slovesa v minulém čase. Žák/yně píše pravopisně správně slova se slabikami bě/bje, pě, vě/vje, mně/mě. Pravopis zdůvodní. Žák/yně se seznámí s pravidlem psaní předpon s-, z-, vz- a zkouší doplňovat. Zdůvodňuje. LV: Žák/yně seřadí text a obrázky podle smyslu a posloupnosti. Odvypráví příběh. KV/SV: Žák/yně sdílí informace od rodičů o tom, jak vypadala škola a vyučování v době, kdy byli oni sami školou povinni. |
DÚ pro práci do CA: Získat od rodičů informace o tom, jak vypadalo vyučování, když chodili do školy. Jak se učili, jaké měli učebnice a sešity, jak vypadala třída, kolik bylo ve třídě dětí. Zajímavosti ze školního života. :-) Konzultace R-Ž-U: od pondělí 10.11. Pondělí 10.11. První pomoc - program se zdravotníky (lektory první pomoci) Úterý 11.11. Návštěva studentek PedF UK Čtvrtek 13.11. KC12 Asie, 100 Kč Pátek 14.11 Sociometrie, 3. vyučovací hodina Práce v CA - Jan Ámos |
| Člověk a práce | První pomoc |
Očekávané výstupy: Žák/yně se aktivně účastní činností při lekcích první pomoci. Reaguje na pokyny lektorů. |
|
| Člověk a svět |
D: Vzdělávání v českých zemích Z: Asie P: Elektrárny a životní prostředí |
Očekávané výstupy: D: Žák/yně popíše vzdělávání v českých zemích v 17. století. Žák/yně popíše význam Jana Ámose Komenského. Z: Žák/yně pracuje na plakátu o Asii. Spolupracuje v týmu a zodpovědně plní dílčí úkoly. P: Žák/yně pracuje s učebnicí, najde klíčová slova, vytvoří zápis do sešitu, popíše způsoby získávání energie a vliv na životní prostředí. |
Práce v CA - Jan Ámos |
| Hudební výchova |
Rondo F. J. Gossec Koncertantní symfonie pro dvě harfy Pějme píseň dokola + krabičkové rondo |
Očekávané výstupy: Žák/yně si poslechne hudební ukázku. Ukáže signál v okamžiku, kdy uslyší opakující se melodii. Žák/yně zpívá píseň Pějme píseň dokola, hraje hru krabičkové rondo. |
|
| Matematika |
A: Dělení dvojciferným dělitelem Dělitelnost G: Mnohoúhelníky konvexní a nekonvexní |
A: Žák/yně opakuje a upevňuje dělení dvojciferným dělitelem. Žák/yně určí dělitele daného čísla. Žák/yně pozná prvočísla. Žák/yně se seznamuje se znaky dělitenosti čísel 2,3,4,5,6,10. G: Žák/yně pozná konvexní a nekonvexní mnohoúhelníky. Źák/yně modeluje konvexní a nekonvexní mnohoúhelníky na geodesce. - uč. str. 30/poučka, cv. 22,23 do čtvercové sítě. |
pátek 14.11. - test na dělení dvojciferným dělitelem se zkouškou (trojciferné číslo : dvojciferné číslo) - něco podobného jako barevné lístečky. |
| My ve světě | Životní podmínky v asijských zemích |
Očekávané výstupy: Žák/yně zjišťuje informace o životě v Ásii. Porovnává své životní podmínky s podmínkami v Ásii. |
|
| Tělesná výchova |
Přehazovaná Florbal |
Očekávané výstupy: Žák/yně se aktivně účastní průpravných cvičení k míčovým hrám. Žák/yně cvičí samostatně, ve dvojici i v týmu. Žák/yně dodržuje pravidla míčových her. Respektuje pokyny trenérky/trenérů. Žák/yně je vždy ustrojen/a do kompletního cvičebního úboru. |