Týdenní plán 5.E
Týdenní plány
| Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
|---|---|---|---|
| Anglický jazyk |
Kristýna Jakešová:
Revision of UNIT 2 Kateryna Boldyrieva: Unit 2C Mickey, Millie and Mut |
Kristýna Jakešová:
Revision of UNIT 2 (grammar: to be - positive and negative sentences + questions, possessive adjectives and possessive ´s, vocabulary: family) SB 26, WB 20 - 21 Kateryna Boldyrieva: Reading comprehension: possessive's, Yes/No and Wh- questions (SB: p.20-21, WB: 16-18) |
Kristýna Jakešová:
unit 2 test next week 5’ to be |
| Český jazyk |
JV: Psaní slabik s ě, předpony s-, z-, vz-, souhláskové skupiny, zdvojené souhlásky Opakování psaní i/y podle všech známých pravidel LV: Životní příběh Jana Ámose Komenského KV/SV: Porovnávání školního prostředí v různých dobách |
Očekávané výstupy: JV: Žák/yně píše pravopisně správně slova se slabikami bě/bje, pě, vě/vje, mně/mě. Pravopis zdůvodní. Žák/yně zná všechny pomůcky pro správné psaní předpon s-, z-, vz-. Podle toho píše slova s předponou s-, z-, vz- pravopisně správně. Zdůvodňuje. Žák/yně píše slova s i/y uprostřed i na konci se správným i/y. Zdůvodňuje. LV: Žák/yně seřadí text a obrázky podle smyslu a posloupnosti. Odvypráví příběh. KV/SV: Žák/yně sdílí informace od rodičů o tom, jak vypadala škola a vyučování v době, kdy byli oni sami školou povinni. |
DÚ pro práci do CA: Získat od rodičů informace o tom, jak vypadalo vyučování, když chodili do školy. Jak se učili, jaké měli učebnice a sešity, jak vypadala třída, kolik bylo ve třídě dětí. Zajímavosti ze školního života. :-) Práce v CA - Jan Ámos Souvislá praxe studenta učitelství 24.11. - 12.12. |
| Člověk a svět |
D: Osvícenství, Marie Terezie a její reformy Z: Asie P: Elektrárny a životní prostředí |
Očekávané výstupy: D: Žák/yně popíše , co znamená pojem osvícenství, k čemu docházelo v 17. a 18. století. Žák/yně popíše význam Marie Terezie na českém trůně. Vyjmenuje zásadní reformy, které zavedla. Z: Žák/yně pracuje na plakátu o Asii. Spolupracuje v týmu a zodpovědně plní dílčí úkoly. P: Žák/yně pracuje s učebnicí, najde klíčová slova, vytvoří zápis do sešitu, popíše způsoby získávání energie a vliv na životní prostředí. |
Minitestík: P - půda, nerosty a horniny, nerostné suroviny (uč. přírodovědy, str. 14 - 20 + zápis v sešitě P) Z - oceány a světadíly, základní informace, práce s mapou (zápis v sešitě Z) Práce v CA - Jan Ámos |
| Matematika |
A: Část z celku, zlomek G: Obvod a obsah čtverce a obdélníku |
A: Žák/yně přečte a zapíše zlomek. Žák/yně vypočítá část z celku. Žák/yně vypočítá celek z části. Žák/yně vyřeší slovní úlohy se zlomky. Žák/yně zkrátí zlomek na základní tvar. G: Žák/yně určí obvod a obsah čtverce a obdélníku ve čtvercové síti - příprava na vyvození vzorečků pro obvod a obsah čtverce a obdélníku. |
čtvrtek 27.11. - pětiminutovka na dělitelnost, prvočísla, znaky dělitelnosti (např. zakroužkuj všechna prvočísla, zakroužkuj všechna čísla, dělitelná 3,...) |
| My ve světě | Životní podmínky v asijských zemích |
Očekávané výstupy: Žák/yně zjišťuje informace o životě v Asii. Porovnává své životní podmínky s podmínkami v Asii. |
|
| Tělesná výchova |
Přeskok přes kozu Cvičení na kruzích Florbal |
Očekávané výstupy: Žák/yně cvičí odraz z odrazového můstku. Přeskočí přes kozu roznožkou. Trénuje přeskok skrčkou. Žák/yně cvičí na kruzích. Žák/yně se aktivně účastní průpravných cvičení k týmovým hrám. Žák/yně cvičí samostatně, ve dvojici i v týmu. Žák/yně projevuje sportovní chování - např. přihrává dalším členům/kám týmu. Žák/yně dodržuje pravidla míčových her. Respektuje pokyny trenérky/trenérů. Žák/yně je vždy ustrojen/a do kompletního cvičebního úboru. |
Změna programu vyhrazena. :-) |
| Výtvarná výchova | Obrazy o principech Začít spolu nebo o zásadách Jana Ámose Komenského |
Očekávané výstupy: Žák/yně ve spolupráci s týmem, popř. s dospělým objasní jeden z principů Začít spolu či zásady J.A.K. Společně vytvoří jeden obraz, z něhož návštěvy poznají, jak to ve třídě Začít spolu vypadá, co a jak se tam děje. Nebo, jak to asi vypadalo podle zásad ve škole, ve které učil Jan Ámos. |
Práce v CA - Jan Ámos |