Týdenní plán 5.E

Týdenní plány

< Předchozí týden

Týden 24.11.2025 - 28.11.2025

Následující týden >
Název předmětu Učivo Plánovaný průběh Poznámka
Anglický jazyk Kristýna Jakešová:
Revision of UNIT 2
Kateryna Boldyrieva:
Unit 2C Mickey, Millie and Mut
Kristýna Jakešová:
Revision of UNIT 2 (grammar: to be - positive and negative sentences + questions, possessive adjectives and possessive ´s, vocabulary: family)
SB 26, WB 20 - 21
Kateryna Boldyrieva:
Reading comprehension: possessive's, Yes/No and Wh- questions (SB: p.20-21, WB: 16-18)
Kristýna Jakešová:
unit 2 test next week
5’ to be
Český jazyk JV: Psaní slabik s ě, předpony s-, z-, vz-, souhláskové skupiny, zdvojené souhlásky
Opakování psaní i/y podle všech známých pravidel

LV: Životní příběh Jana Ámose Komenského

KV/SV: Porovnávání školního prostředí v různých dobách
Očekávané výstupy:
JV: Žák/yně píše pravopisně správně slova se slabikami bě/bje, pě, vě/vje, mně/mě. Pravopis zdůvodní.
Žák/yně zná všechny pomůcky pro správné psaní předpon s-, z-, vz-. Podle toho píše slova s předponou s-, z-, vz- pravopisně správně. Zdůvodňuje.
Žák/yně píše slova s i/y uprostřed i na konci se správným i/y. Zdůvodňuje.

LV: Žák/yně seřadí text a obrázky podle smyslu a posloupnosti. Odvypráví příběh.

KV/SV: Žák/yně sdílí informace od rodičů o tom, jak vypadala škola a vyučování v době, kdy byli oni sami školou povinni.
DÚ pro práci do CA: Získat od rodičů informace o tom, jak vypadalo vyučování, když chodili do školy. Jak se učili, jaké měli učebnice a sešity, jak vypadala třída, kolik bylo ve třídě dětí. Zajímavosti ze školního života. :-)

Práce v CA - Jan Ámos

Souvislá praxe studenta učitelství 24.11. - 12.12.
Člověk a svět D: Osvícenství, Marie Terezie a její reformy

Z: Asie

P: Elektrárny a životní prostředí
Očekávané výstupy:
D: Žák/yně popíše , co znamená pojem osvícenství, k čemu docházelo v 17. a 18. století. Žák/yně popíše význam Marie Terezie na českém trůně. Vyjmenuje zásadní reformy, které zavedla.

Z: Žák/yně pracuje na plakátu o Asii. Spolupracuje v týmu a zodpovědně plní dílčí úkoly.

P: Žák/yně pracuje s učebnicí, najde klíčová slova, vytvoří zápis do sešitu, popíše způsoby získávání energie a vliv na životní prostředí.
Minitestík:
P - půda, nerosty a horniny, nerostné suroviny (uč. přírodovědy, str. 14 - 20 + zápis v sešitě P)
Z - oceány a světadíly, základní informace, práce s mapou (zápis v sešitě Z)

Práce v CA - Jan Ámos
Matematika A: Část z celku, zlomek
G: Obvod a obsah čtverce a obdélníku
A:
Žák/yně přečte a zapíše zlomek.
Žák/yně vypočítá část z celku.
Žák/yně vypočítá celek z části.
Žák/yně vyřeší slovní úlohy se zlomky.
Žák/yně zkrátí zlomek na základní tvar.
G:
Žák/yně určí obvod a obsah čtverce a obdélníku ve čtvercové síti - příprava na vyvození vzorečků pro obvod a obsah čtverce a obdélníku.
čtvrtek 27.11. - pětiminutovka na dělitelnost, prvočísla, znaky dělitelnosti (např. zakroužkuj všechna prvočísla, zakroužkuj všechna čísla, dělitelná 3,...)
My ve světě Životní podmínky v asijských zemích Očekávané výstupy:
Žák/yně zjišťuje informace o životě v Asii. Porovnává své životní podmínky s podmínkami v Asii.
Tělesná výchova Přeskok přes kozu
Cvičení na kruzích

Florbal
Očekávané výstupy:
Žák/yně cvičí odraz z odrazového můstku. Přeskočí přes kozu roznožkou. Trénuje přeskok skrčkou.
Žák/yně cvičí na kruzích.

Žák/yně se aktivně účastní průpravných cvičení k týmovým hrám.
Žák/yně cvičí samostatně, ve dvojici i v týmu.
Žák/yně projevuje sportovní chování - např. přihrává dalším členům/kám týmu.
Žák/yně dodržuje pravidla míčových her. Respektuje pokyny trenérky/trenérů.

Žák/yně je vždy ustrojen/a do kompletního cvičebního úboru.
Změna programu vyhrazena. :-)
Výtvarná výchova Obrazy o principech Začít spolu nebo o zásadách Jana Ámose Komenského Očekávané výstupy:
Žák/yně ve spolupráci s týmem, popř. s dospělým objasní jeden z principů Začít spolu či zásady J.A.K.
Společně vytvoří jeden obraz, z něhož návštěvy poznají, jak to ve třídě Začít spolu vypadá, co a jak se tam děje. Nebo, jak to asi vypadalo podle zásad ve škole, ve které učil Jan Ámos.
Práce v CA - Jan Ámos
Zpět na úvod

Projekty a spolupráce

Pedagogická fakulta UK
Isic
Začít spolu
Ovoce a zelenina do škol
Praha 12
Přírodovědecká fakulta UK

Naše škola zpracovává v souvislosti s využitím webových stránek pouze taková cookies, která jsou nezbytně nutná pro zajištění provozu webových stránek a internetových služeb, a u kterých není nutno získat souhlas uživatele webu (technické a relační cookies). Pravidla cookies