Týdenní plán 5.E

Týdenní plány

< Předchozí týden

Týden 1.12.2025 - 5.12.2025

Následující týden >
Název předmětu Učivo Plánovaný průběh Poznámka
Anglický jazyk Amber Willard:
Student work book exercises
Kristýna Jakešová:
Unit 2 test + unit 3 My world
Kateryna Boldyrieva:
Unit 2 Test. Unit 3 My world
Amber Willard:
Student work book pages 28 and 29, exercises 1 to 5 practice
Kristýna Jakešová:
Unit test 2 (Monday)
Introduction unit 3: new vocabulary (I´ve got a computer) + verb to have got (affirmative and negative sentences)
Kateryna Boldyrieva:
Writing of the Unit 2 Test on Wednesday. Getting started with Unit 3A I've got a computer: Vocabulary and Comprehension (SB: p.28, WB: p.22)
Kateryna Boldyrieva:
Wednesday's homework is in your WB at. p.21, Ex.5 and I can... part - to be ready for the Unit 2 Test
Český jazyk JV: Vyvození psaní zdvojených souhlásek
Procvičování psaní slov se slabikami s ě, slov s předponami s-, z-, vz-, slov se souhláskovými skupinami na hranici předpony a kořene a v příponách
Opakování psaní i/y podle všech známých pravidel

LV: Životní příběh Jana Ámose Komenského

KV/SV: Porovnávání školního prostředí v různých dobách
Očekávané výstupy:
JV: Žák/yně píše pravopisně správně slova se slabikami bě/bje, pě, vě/vje, mně/mě. Pravopis zdůvodní.
Žák/yně zná všechny pomůcky pro správné psaní předpon s-, z-, vz-. Podle toho píše slova s předponou s-, z-, vz- pravopisně správně. Zdůvodňuje.
Žák/yně správně používá zdvojené souhlásky.
Žák/yně píše slova s i/y uprostřed i na konci se správným i/y. Zdůvodňuje.

LV: Žák/yně seřadí text a obrázky podle smyslu a posloupnosti. Odvypráví příběh.

KV/SV: Žák/yně sdílí informace od rodičů o tom, jak vypadala škola a vyučování v době, kdy byli oni sami školou povinni.
DÚ pro práci do CA: Získat od rodičů informace o tom, jak vypadalo vyučování, když chodili do školy. Jak se učili, jaké měli učebnice a sešity, jak vypadala třída, kolik bylo ve třídě dětí. Zajímavosti ze školního života. :-)

Práce v CA - Jan Ámos

Úterý 2.12. Návštěva paní učitelek z jiných škol
Úterý 2.12. Projekt Hravá matematika - 5. vyuč. hodina
Souvislá praxe studenta učitelství 24.11. - 12.12.
Člověk a svět D: Osvícenství, Marie Terezie a její reformy

Z: Asie

P: Elektrárny a životní prostředí
Očekávané výstupy:
D: Žák/yně popíše , co znamená pojem osvícenství, k čemu docházelo v 17. a 18. století. Žák/yně popíše význam Marie Terezie na českém trůně. Vyjmenuje zásadní reformy, které zavedla.

Z: Žák/yně pracuje na plakátu o Asii. Spolupracuje v týmu a zodpovědně plní dílčí úkoly.

P: Žák/yně pracuje s učebnicí, najde klíčová slova, vytvoří zápis do sešitu, popíše způsoby získávání energie a vliv na životní prostředí.
Minitestík:
D - Stavovské povstání, bitva na Bílé hoře, doba pobělohorská, třicetiletá válka (Uč. D str. 6-7), Jan Amos Komenský (Uč. D str. 13)

Práce v CA - Jan Ámos
Matematika A: Zlomky
Desetinná čísla- úvod
G: Obvod a obsah čtverce a obdélníku
A:
Žák/yně procvičuje a upevňuje výpočet části z celku.
Žák/yně vypočítá celek z části.
Žák/yně vyřeší slovní úlohy se zlomky.
Žák/yně porovná zlomky (menší, větší, rovná se) pomocí zlomkové zdi.
Žák/yně sčítá a odčítá zlomky se stejným jmenovatelem.
Žák/yně pozná zlomek menší než 1, větší než 1 a roven 1.
Žák/yně zapíše zlomek větší než 1 pomocí smíšeného čísla.
Žák/yně se seznamuje s desetinnými čísly.
G:
Žák/yně vyvodí vzoreček pro obvod a obsah čtverce a obdélníku.
Žák/yně zná jednotky délky a obsahu.
Žák/yně procvičuje a upevňuje výpočet obvodu a obsahu čtverce a obdélníku online.
pátek 5.12. - test na výpočet části z celku (např.: 3/4 z 280)
My ve světě Člověk a ochrana zdraví Očekávané výstupy:
Žák/yně zhlédne videa k tématu. Přečte si informace a zapojuje se do diskuze.
Tělesná výchova Přeskok přes kozu
Cvičení na kruzích

Kooperační hry
Střelba na koš
Očekávané výstupy:
Žák/yně cvičí odraz z odrazového můstku. Přeskočí přes kozu roznožkou. Trénuje přeskok skrčkou.
Žák/yně cvičí na kruzích.

Žák/yně se aktivně účastní týmových her. Hraje fair play.
Žák/yně se účastní průpravných cvičení s basketbalovým míčem. Střílí na koš.

Reaguje ihned na pokyny trenéra/ky.
Žák/yně je vždy ustrojen/a do kompletního cvičebního úboru.
Změna programu vyhrazena. :-)
Výtvarná výchova Obrazy o principech Začít spolu nebo o zásadách Jana Ámose Komenského Očekávané výstupy:
Žák/yně ve spolupráci s týmem, popř. s dospělým objasní jeden z principů Začít spolu či zásady J.A.K.
Společně vytvoří jeden obraz, z něhož návštěvy poznají, jak to ve třídě Začít spolu vypadá, co a jak se tam děje. Nebo, jak to asi vypadalo podle zásad ve škole, ve které učil Jan Ámos.
Práce v CA - Jan Ámos
Zpět na úvod

Projekty a spolupráce

Pedagogická fakulta UK
Isic
Začít spolu
Ovoce a zelenina do škol
Praha 12
Přírodovědecká fakulta UK

Naše škola zpracovává v souvislosti s využitím webových stránek pouze taková cookies, která jsou nezbytně nutná pro zajištění provozu webových stránek a internetových služeb, a u kterých není nutno získat souhlas uživatele webu (technické a relační cookies). Pravidla cookies