Týdenní plán 5.E
Týdenní plány
| Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
|---|---|---|---|
| Anglický jazyk |
Amber Willard:
Student work book exercises Kristýna Jakešová: Unit 2 test + unit 3 My world Kateryna Boldyrieva: Unit 2 Test. Unit 3 My world |
Amber Willard:
Student work book pages 28 and 29, exercises 1 to 5 practice Kristýna Jakešová: Unit test 2 (Monday) Introduction unit 3: new vocabulary (I´ve got a computer) + verb to have got (affirmative and negative sentences) Kateryna Boldyrieva: Writing of the Unit 2 Test on Wednesday. Getting started with Unit 3A I've got a computer: Vocabulary and Comprehension (SB: p.28, WB: p.22) |
Kateryna Boldyrieva:
Wednesday's homework is in your WB at. p.21, Ex.5 and I can... part - to be ready for the Unit 2 Test |
| Český jazyk |
JV: Vyvození psaní zdvojených souhlásek Procvičování psaní slov se slabikami s ě, slov s předponami s-, z-, vz-, slov se souhláskovými skupinami na hranici předpony a kořene a v příponách Opakování psaní i/y podle všech známých pravidel LV: Životní příběh Jana Ámose Komenského KV/SV: Porovnávání školního prostředí v různých dobách |
Očekávané výstupy: JV: Žák/yně píše pravopisně správně slova se slabikami bě/bje, pě, vě/vje, mně/mě. Pravopis zdůvodní. Žák/yně zná všechny pomůcky pro správné psaní předpon s-, z-, vz-. Podle toho píše slova s předponou s-, z-, vz- pravopisně správně. Zdůvodňuje. Žák/yně správně používá zdvojené souhlásky. Žák/yně píše slova s i/y uprostřed i na konci se správným i/y. Zdůvodňuje. LV: Žák/yně seřadí text a obrázky podle smyslu a posloupnosti. Odvypráví příběh. KV/SV: Žák/yně sdílí informace od rodičů o tom, jak vypadala škola a vyučování v době, kdy byli oni sami školou povinni. |
DÚ pro práci do CA: Získat od rodičů informace o tom, jak vypadalo vyučování, když chodili do školy. Jak se učili, jaké měli učebnice a sešity, jak vypadala třída, kolik bylo ve třídě dětí. Zajímavosti ze školního života. :-) Práce v CA - Jan Ámos Úterý 2.12. Návštěva paní učitelek z jiných škol Úterý 2.12. Projekt Hravá matematika - 5. vyuč. hodina Souvislá praxe studenta učitelství 24.11. - 12.12. |
| Člověk a svět |
D: Osvícenství, Marie Terezie a její reformy Z: Asie P: Elektrárny a životní prostředí |
Očekávané výstupy: D: Žák/yně popíše , co znamená pojem osvícenství, k čemu docházelo v 17. a 18. století. Žák/yně popíše význam Marie Terezie na českém trůně. Vyjmenuje zásadní reformy, které zavedla. Z: Žák/yně pracuje na plakátu o Asii. Spolupracuje v týmu a zodpovědně plní dílčí úkoly. P: Žák/yně pracuje s učebnicí, najde klíčová slova, vytvoří zápis do sešitu, popíše způsoby získávání energie a vliv na životní prostředí. |
Minitestík: D - Stavovské povstání, bitva na Bílé hoře, doba pobělohorská, třicetiletá válka (Uč. D str. 6-7), Jan Amos Komenský (Uč. D str. 13) Práce v CA - Jan Ámos |
| Matematika |
A: Zlomky Desetinná čísla- úvod G: Obvod a obsah čtverce a obdélníku |
A: Žák/yně procvičuje a upevňuje výpočet části z celku. Žák/yně vypočítá celek z části. Žák/yně vyřeší slovní úlohy se zlomky. Žák/yně porovná zlomky (menší, větší, rovná se) pomocí zlomkové zdi. Žák/yně sčítá a odčítá zlomky se stejným jmenovatelem. Žák/yně pozná zlomek menší než 1, větší než 1 a roven 1. Žák/yně zapíše zlomek větší než 1 pomocí smíšeného čísla. Žák/yně se seznamuje s desetinnými čísly. G: Žák/yně vyvodí vzoreček pro obvod a obsah čtverce a obdélníku. Žák/yně zná jednotky délky a obsahu. Žák/yně procvičuje a upevňuje výpočet obvodu a obsahu čtverce a obdélníku online. |
pátek 5.12. - test na výpočet části z celku (např.: 3/4 z 280) |
| My ve světě | Člověk a ochrana zdraví |
Očekávané výstupy: Žák/yně zhlédne videa k tématu. Přečte si informace a zapojuje se do diskuze. |
|
| Tělesná výchova |
Přeskok přes kozu Cvičení na kruzích Kooperační hry Střelba na koš |
Očekávané výstupy: Žák/yně cvičí odraz z odrazového můstku. Přeskočí přes kozu roznožkou. Trénuje přeskok skrčkou. Žák/yně cvičí na kruzích. Žák/yně se aktivně účastní týmových her. Hraje fair play. Žák/yně se účastní průpravných cvičení s basketbalovým míčem. Střílí na koš. Reaguje ihned na pokyny trenéra/ky. Žák/yně je vždy ustrojen/a do kompletního cvičebního úboru. |
Změna programu vyhrazena. :-) |
| Výtvarná výchova | Obrazy o principech Začít spolu nebo o zásadách Jana Ámose Komenského |
Očekávané výstupy: Žák/yně ve spolupráci s týmem, popř. s dospělým objasní jeden z principů Začít spolu či zásady J.A.K. Společně vytvoří jeden obraz, z něhož návštěvy poznají, jak to ve třídě Začít spolu vypadá, co a jak se tam děje. Nebo, jak to asi vypadalo podle zásad ve škole, ve které učil Jan Ámos. |
Práce v CA - Jan Ámos |