Týdenní plán 5.E
Týdenní plány
| Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
|---|---|---|---|
| Anglický jazyk |
Amber Willard:
Ready for Christmas Kateryna Boldyrieva: Unitz 3 My world Kristýna Jakešová: Unit 3 - My world |
Amber Willard:
Christmas English activity Kateryna Boldyrieva: Because of the unfavorable Unit 2 Test results and making up the Correction Work we will start Unit 3A ''I've got a computer'' this week only: Vocabulary and Comprehension (SB: p.28, WB: p.22) Kristýna Jakešová: 3A new vocabulary SB 28, G: have got Sb 29, WB 22-23 3B adjectives SB 31 sentences: I´ve got a big present. I´ve got a black jumper. |
Kateryna Boldyrieva:
Wednesday - finish your Correction Work in the notebooks, please. Feel free to contact me if you need any help or you have any questions or something is still not clear to you. Friday - finish Ex.4, 5 at p.23 in your Workbooks, please. |
| Český jazyk |
JV: Procvičování psaní slov se slabikami s ě, slov s předponami s-, z-, vz-, slov se souhláskovými skupinami na hranici předpony a kořene a v příponách Opakování psaní i/y podle všech známých pravidel LV: Životní příběh Jana Ámose Komenského KV/SV: Porovnávání školního prostředí v různých dobách |
Očekávané výstupy: JV: Žák/yně píše pravopisně správně slova se slabikami bě/bje, pě, vě/vje, mně/mě. Pravopis zdůvodní. Žák/yně zná všechny pomůcky pro správné psaní předpon s-, z-, vz-. Podle toho píše slova s předponou s-, z-, vz- pravopisně správně. Zdůvodňuje. Žák/yně správně používá zdvojené souhlásky. Žák/yně píše slova s i/y uprostřed i na konci se správným i/y. Zdůvodňuje. LV: Žák/yně seřadí text a obrázky podle smyslu a posloupnosti. Odvypráví příběh. KV/SV: Žák/yně sdílí informace od rodičů o tom, jak vypadala škola a vyučování v době, kdy byli oni sami školou povinni. |
Ukončení práce v CA - Jan Amos Souvislá praxe studenta učitelství 24.11. - 12.12. |
| Člověk a práce | Vánoční ozdoby |
Očekávané výstupy: Žák/yně vyrobí ozdobu na třídní vánoční stromeček. Postupuje podle písemných návodů nebo videonávodů. Žák/yně pracuje čistě. |
Potřebné pomůcky: 1-2 ruličky od toaletního papíru, pastelky, lepidlo |
| Člověk a svět |
D: Osvícenství, Marie Terezie a její reformy Z: Asie - ukončení tématu, Afrika - úvod do tématu P: Lidské tělo - úvod do tématu |
Očekávané výstupy: D: Žák/yně popíše , co znamená pojem osvícenství, k čemu docházelo v 17. a 18. století. Žák/yně popíše význam Marie Terezie na českém trůně. Vyjmenuje zásadní reformy, které zavedla. Z: Žák/yně provede závěrečné sebehodnocení své práce na plakátě o Asii a prezentaci ostatním. Vypracuje PL. Žák/yně si zvolí oblast z tématu Afrika, kterou samostatně zpracuje a přednese ostatním dětem. Má na mysli, že bude součástí společného učení. P: Žák/yně pracuje s učebnicí, najde klíčová slova, vytvoří zápis do sešitu, popíše způsoby získávání energie a vliv na životní prostředí. |
Ukončení práce v CA - Jan Amos |
| Hudební výchova |
Akordeon Melodie, rytmus Koledy |
Očekávané výstupy: Žák/yně se seznámí s hudebním nástrojem akordeon. Pojmenuje jeho části, chápe, jak funguje. Žák/yně popíše, co je rytmus a melodie. Žák/yně zpívá vánoční koledy s hudebním doprovodem. |
|
| Matematika |
A: Zlomky Desetinná čísla G: Obvod a obsah čtverce a obdélníku |
A: Žák/yně sčítá a odčítá zlomky se stejným jmenovatelem. Žák/yně pozná zlomek menší než 1, větší než 1 a roven 1. Žák/yně zapíše zlomek větší než 1 pomocí smíšeného čísla. Žák/yně se seznamuje s desetinnými čísly. - Žák/yně přečte a zapíše desetinné číslo. - Žák/yně zná číselné řády v desetinném čísle. Žák/yně pozná desetinný zlomek. Žák/yně zapíše desetinný zlomek desetinným číslem. G: Žák/yně opakuje a upevňuje výpočet obvodu a obsahu čtverce a obdélníku a zná vzorečky pro obvod a obsah. |
čtvrtek 11.12. - test na výpočet části z celku (např. 3/7 z 63) a na výpočet celku z části (např. 3/4 z _____ = 21) |
| Tělesná výchova |
Kooperační hry Střelba na koš |
Žák/yně se aktivně účastní týmových her. Hraje fair play. Žák/yně se účastní průpravných cvičení s basketbalovým míčem. Střílí na koš. Reaguje ihned na pokyny trenéra/ky. Žák/yně je vždy ustrojen/a do kompletního cvičebního úboru. |
Změna programu vyhrazena. :-) |
| Výtvarná výchova | Vánoční ozdoby |
Očekávané výstupy: Žák/yně vyrobí ozdobu na třídní vánoční stromeček. Postupuje podle písemných návodů nebo videonávodů. Žák/yně pracuje čistě. |