Název předmětu | Učivo | Plánovaný průběh | Poznámka |
---|---|---|---|
Anglický jazyk | Unit 7: There is/There are |
Using there is/there are in sentences. Using always, sometimes, never in sentences. Writing a dialogue |
Vocabulary for the spelling test on Thursday 25.4..: bread, cheese, milk, sandwich, basket, bottle, plates, cups, jumper, jugs |
Český jazyk |
JV: Vyjmenovaná slova po V Obecná a vlastní podstatná jména LV: Klasická/autorská pohádka. KSV: Pranostiky, rčení a přísloví |
Řada slov, gesta, doplňovačky, hry. opakování Čtení pohádek, hledání rozdílů Vysvětlení jednoduchých rčení, přísloví |
|
Člověk a svět | Voda, vzduch a půda. |
Koloběh vody v přírodě. Vznik půdy a její význam. |
|
Matematika |
Dělení se zbytkem. Krokování |
Procvičování malé násobilky. Řešení příkladů na dělení se zbytkem. Řešení úloh z prostředí krokování . |
|
Tělesná výchova | Atletika. | Nízký a polovysoký start. |
Od 12.2. chodíme v pondělí plavat. V případě hezkého počasí půjdeme ve středu ven. |
Výběrový seminář | Art Around the World |
-We will look at folkart wall paintings of Central and Eastern Europe - focussing on a painted village in Poland. -students will desing their wall art patterns -students will start painting designs on a wall in the school |
|
Workshop v AJ | Flowers |
MUSIC: Water cycle song ART: Barvení částí 3D květiny, Výtvarná příprava na experiment (koloběh vody) CRAFT: 3D květina – koláž |